Kapitel 5

65 3 0
                                    

Draco havde ligget på hospitalet i nogen uger nu. En a sygeplejerskerne sadge at han blev nød til at komme igang med at gå, men han skulle lige starte med at have krykker på. Jeg havde prøvet og have krykker på flere gange, så det var lidt mig han styttede sig op af. Det tog ham noget tid før at han rigtig lærte det.

Det var blevet aften og jeg tænkte at jeg bare vil gå i seng tidligt, jeg kunne sove i sådan 2 timer men så vågnede jeg, ved at høre ugle kvirdren ude fra mit vindue. Jeg prøvede virklig alt for at sove men det var umuligt, så jeg besluttede mig for at gå ud og kigge på fuldmånen. Jeg stod der ude i noget tid, intil at Cedric kom over til mig. Vi havde aldrig rigtig snakket sammen så det var lidt underligt.
"Hej Y/n, hvad laver du her ude så sent?" Spurgte han og kiggede op på månen.
"Det samme kunne jeg spørge dig!"
"Nårrh jamen jeg kan ikke rigtig sove"

Vi snakkede I lidt tid og til sidst kom han sådan rimlig tæt på mig.
"Y/n du er altså virklig pæn" Dracos vindue var lige lidt over os og han hørte alt hvad Cedric sadge. Han så lidt skummel og tog fat om mig. Draco kiggede ud af vinduet og så det hele, han skyndte sig alt det han kunne selv med krykker. Imens Cedric prøvede og kysse mig, skubbede jeg ham tilbage og gav jeg ham en lussing.
"HVAD FANDEN LAVER DU! JEG HAR EN FUCKING KÆRESTE!"

Cedric stod bare og grinede. Og Draco haltede over til os med hans krykker.
"Y/n!? Hvad fuck er det du laver! Står du og kysser med en dum hufflepuff dreng!?"

Jeg løb over I hans arme.
"Draco... Jeg vil aldrig kysse en som Cedric!" Han gloede ned på mig og rullede øjnene.
"Fjern dig Y/n" Han gik over til Cedric og stak ham i maven med en af hans krykker.
"Hvor våger du og røre Y/n!?"
Cedric stod stadig og grinede som en demon.
"Nurgh hvor sødt, prøver lille Draco og beskytte hans dumme kæreste. Hahaha!" Jeg gik over til Cedric og tog min stav frem, jeg tog den helt op til hans hals.
"Nu syntes jeg at du skrider langt langt væk. Ellers så bliver det værst for dig selv" han så skrækslagen ud og skyndte sig og løbe væk. Jeg løb over til Draco igen.
"Det der må du altså aldrig gøre igen, jeg troede at du stod og var mig utro!"
"Vær nu ik så dum, det ved du godt at jeg ikke kunne finde på"

Han kyssede mig på munden. Og det var helt ligsom den gang vi blev kærester. Vi stod i månelyset og kiggede dybt ind i hinandens øjne.





Undskyld at dette kapitel var rimlig kort<3 Jeg prøver alt for at gøre de næste længere✨

Ligsom Min BrorWhere stories live. Discover now