Draco havde gået med krykker I to(2) måneder nu, og det var vist på tide at han fik taget dem væk.
Han skulle lige vende sig til at gå uden krykker, men det gik fint.
______________________________________Dagene blev kortere og kortere. Og nu var det rigtig blevet sommer, hvilket vil sige at ferien nærmede sig. Så det sjette(6) år var slut. Altså efter sommerferien.
Vi skulle snart hjem igen, Draco skulle bare hjem til hans forældre igen. Og jeg skulle tilbage til muggler verdenen.
Vi havde pakket vores ting, og så gik vi ud til toget. Draco skulle jo ikke af det samme sted som mig så jeg sadge farvel til ham lidt tidligt.
"Jeg kommer til at savne dig Draco. Måske kan vi lave noget i sommerferien, hvis du har lyst?"
"Selvfølgelig Y/n. Vi kan tage på stranden, vi ses, elsker dig!" Sadge han og kyssede mig. Jeg vinkede til ham og fjernede tårnede. Fordi selvfølgelig begyndte jeg at græde.
Toget kørte videre og stoppet i London, så jeg måtte tage bussen hen til "Knightbridge" det var der vi boede
●•○°●•○°●•○°●•○°●•○°●•○°●•○°●•○°●•○°
Dagene gik og jeg savnede Draco mere og mere, dag fra dag. Jeg besluttede mig for at sende et brev til ham
Kære Mr. Malfoy
Jeg savner dig rigtig meget. Og jeg håber snart vi kan ses igen, jeg husker at du snakkede om at tage på stranden. Og det vi jeg glæde mig til, giv besked når du kan.
De bedste hilsner
Y/l/n♡
Jeg puttede brevet I en konvolut.
"Send dette brev til ham jeg elsker over alt på jorden. Draco Lucies Malfoy, vil du ikke nok?" Sadge jeg til min ugle og sendte ham afsted.
"Y/n skat kommer du lige ned. Vi skal spise!" Hørte jeg min mor råbe, jeg gik ned i køkkenet for at få min mad.
-Dracos syns vinkel-
______________________________________Jeg sad inde på mit værelse og kiggede på gamle skole billeder, jeg fandt også et billede af Y/n og jeg fra dengang vi gik i børnehave. Imens jeg sad og kiggede på søde børnebilleder af Y/n kom der en hvid ugle. Jeg lukkede den ind, det var hendes ugle. Jeg kunne se at den havde et brev med. Jeg åbnede brevet og læste det højt:
Kære Mr. Malfoy
Jeg savner dig rigtig meget. Og jeg håber snart vi kan ses igen, jeg husker at du snakkede om at tage på stranden. Og det ville jeg glæde mig til, giv besked når du kan.
De bedste hilsner
Y/l/n♡
Jeg blev helt varm I hjertet og begyndte at skrive tilbage:
Kære Y/n.
Jeg er rigtig glad for at du skriver. Jeg savner også dig ubeskriveligt meget, jeg kommer med bussen I morgen. Og så kan vi køre ned til stranden med de der mærkelige to(2) hjulede dimser.
Jeg kommer kl. 12.00
YOU ARE READING
Ligsom Min Bror
RomanceDu har kændt Draco I lang tid inden du startede på hogwarts, det var faktisk hans idé at du skulle gå der. I to har et fantastisk forhold til hinanden, og Draco er ligsom din bror, han spørg dig til at være hans date til Yule Ballet, og det tager en...