Vi cyklede hjem fra stranden, og det var ved at blive aften.
Vi kom hjem til mit hus."Nå men vi ses Y/n det var hyggeligt"
Han kyssede mig.
"Hvad går du allerede?""Jaer... hvorfor da?"
"Jeg håbede da bare at du blev I nogen dage, nu er du jo kørt så langt"
Han stod lidt og kiggede på mig, han så usikker ud.
"Jamen er det okay med dine forældre?""Ej dem skal du ikke tænke på" jeg lod ham ikke snakke færdig men jeg tog bare hans hånd og trak ham ind i huset.
"Ja... her bor jeg så" han kiggede rundt, og han fik øjenkontakt med mine forældre. Han nikkede hen til dem, med et skævt smil.
"Du må så være Draco, Y/n's kæreste. Hun har fortalt så meget om dig, altså kun gode ting... nå men ja, jeg er Jessica, mor til Y/n" Hun rakte hånden ud for at hilse på Draco. De gav hinanden hånden.
"Oh ja, hej Mr. Malfoy, velkommen til. Jeg er Jacob" Draco fik hilst på mine forældre.
"Nå men lad mig give dig en rundtur" sadge jeg og smilede til ham, han smilede tilbage og så lidt forvirret ud
Jeg viste ham rundt i huset.
"Nårrh Ja øhm... vil du sove sammen med mig, eller nede på en madresse?Han kiggede lidt ned i jorden. Jeg lyftede hans hoved med min hånd. Og smilede til ham.
"Du vil gerne sove oppe ved mig ik?"Han kiggede på mig og nikkede, jeg ginede lidt. Og krammede ham.
Han lænede hovdet ind over mig. Jeg kunne næsten mærke hans læber ramme mine."Y/n og Draco, Vi spiser nu!" Jeg trak mig lidt tilbage, vi grinede og fniste lidt og gik nedenunder for at spise.
Da vi var færdige kiggede jeg hen til min mor.
"Husker du Hvad vi har aftalt?"
"Afta-? Nårrh Ja selvfølgelig" Draco stod og ikke rigtig fattede Hvad der skete. Jeg tog fat i hans hånd og løb ud til bilen.
"Skynd dig, sæt dig ind!" Han havde stadig ingen idé om hvad der foregik.
"Y/n? Hvad er det vi skal"
"Shh! Vi når det lige""Så! nu er vi her"
Jeg åbnede bildøren og tog hans hånd, vi stod midt ude på en mark, i den rød/orange sol.Vi holdte hinanden i hånden, og kiggede hinanden ind i øjnene.
"Jeg vil gerne gendanne. Den gang jeg fandt ud af at du var den rigtige, bare I den her verden" han smilede til mig og tog fat om min hofte, jeg stilte mig på tær og kyssede ham. Min mor blev så glad på mine vejne, og fik glædes tårer. Jeg fik sommerfugle i maven. Jeg løftede mit ben lidt op, og han tog fat om det, han holdte mig om begge mine ben, og jeg mærkede tydeligt hans bløde læber. Vi stod der i laaaaangggg tid, og kyssede, vi krammede hinanden så hårdt at vi faldt ned på jorden. Præsic ligsom den gang vi blev kærester. Det hele var perfekt
______________________________________Vi satte os tilbage i bilen og så kørte vi hjem.
Vi gik op på mit værelse. Jeg tog min nat kjole på, Draco lånte mine grå sweat pants og så havde han bar mave. Vi ladge os I seng. Og så kom min mor lige ind for at sige godnat.
"I må sove godt I to(2), det var rigtig hyggeligt at have dig på besøg Draco. Jeg håber da at du bliver lidt endnu" hun lukkede døren og gik.
"Godnat min elskede "
"Godnat Draco" jeg kyssede ham på kinden.
______________________________________Dagende gik, og Draco havde boet hos mig i en uge nu. Og han skulle til at videre.
"Tusind tak for at jeg måtte bo lidt her hos dig, det er jeg mega taknemlig for"
"Selvfølgelig må du det, du kommer bare når vi vil" sagde jeg og gav ham et kæmpe kys på munden.
Han satte sig ind i bussen og kørte videre. Jeg vinkede til ham, mens mine øjne løb i vand.
"VI SES Y/N! ELSKER DIIIIGG" hørte jeg ham skrige.
Jeg gik ind til min mor og far igen.
"Jeg savner ham allerede" sadge jeg og kiggede ned i jorden, og faldt en(1) tårer eller to(2).
Min mor gik hen til mig og gav mig en krammer. Hun smilede til mig og buggede mit hår om bag mit øre.
"Han er da også en kær dreng" sadge hun og tørrede mine tårer væk med hendes tommelfinger.
YOU ARE READING
Ligsom Min Bror
RomanceDu har kændt Draco I lang tid inden du startede på hogwarts, det var faktisk hans idé at du skulle gå der. I to har et fantastisk forhold til hinanden, og Draco er ligsom din bror, han spørg dig til at være hans date til Yule Ballet, og det tager en...