3.kapitola - neshody

41 1 0
                                    

Jungkook
Probral jsem se přivázaný k židli. Nemám nejmenší tušení co se včera stalo a kde to momentálně teď jsem.

Najednou jsem ale uslyšel hlasy.

(Yoongi): ,,Co tě to proboha napadlo? Co sis jako myslel, že děláš Taehyungu? Hráblo ti snad?"
(Taehyung): ,,Moc otázek najednou. Prostě jsem nepřemýšlel no. Vždyť se nic nestalo."
(Yoongi): ,,Nic nestalo? To si ze mě asi děláš srandu ne? Vždyť tam chudák sedí přivázanej k židli a vůbec neví o co jde!"

Poslouchal jsem co říkali, ale neviděl jsem je. Zkusil jsem zalomcovat rukama abych povolil provaz kolem mého zápěstí. To jsem ale neměl dělat, protože to bylo moc hlasité.

(Taehyung): ,,Očividně už se nám probral." řekl jeden z těch hlasů.

Najednou do pokoje vešli dva lidi. Jednoho z nich jsem si pamatoval ze včerejška. Ještě abych zapomněl kdo mě uspal.

,,Hned mě pusťte!" zařval jsem na ně a znovu sebou zalomcoval. ,,Klid prosím. Já se jmenuju Yoongi, tohle je Taehyung a moc se ti za něj omlouvám. Má jen pár otázek, ale je trochu moc dramatický." řekl mi jeden z nich. Nevypadal jako násilník nebo zabiják takže jsem se ho snažil poslouchat. ,,Rozvážu ti ruce, ale prosím neutíkej. Nechceme tě tu držet jen tady Tae se musí na něco zeptat." vysvětloval. ,,Ne. Nejdřív otázky pak bude moct jít." řekl ten druhý. Podle Yoongiho to byl teda Taehyung. ,,No tak Tae, musí se bát." rozmlouval mu to Yoongi. ,,To je jedno odpovím na co chcete když mě pak pustíte." řekl jsem. No možná jsem měl nejdřív trochu přemýšlet.

,,Fajn. Tvůj otec a můj otec spolu vlastnili firmu. Chci vědět o co se jedná." řekl mi Taehyung a ukázal mi nějaké papíry. ,,Hele tak za prvé, nevím kdo byl tvůj otec. Za druhé, svého otce jsem prakticky neznal. Nikdy nebyl doma a jediný kdo se o mě staral byla chůva. A za třetí, pokud mám něco číst chci si na to v klidu sednout a sám si kontrolovat co čtu." oznámil jsem rozhodnutě. ,,Jo? A ty tomu jako budeš rozumět?" zeptal se mě Taehyung a zasmál se. ,,Jen
abys věděl. Studoval jsem práva. Stále bych studoval ale- no to je jedno. Takže jo. Budu tomu rozumět." odvětil jsem.

,,No fajn tak já tě pustím, ale neutíkej prosím." řekl Yoongi a rozvazoval mi ruce. Když už jsem stál a k ničemu jsem nebyl připoutaný, neutekl jsem. A to z dobrého důvodu.

Jungkook's explaining
Po tom co otec zemřel začali mi volat právníci o převzetí jakési firmy. Díky studiu práv jsem věcem ve smlouvě rozuměl a tím pádem jsem věděl, že to nikdy nebudu podepisovat.
Nikdy jsem pořádně nezjistil k čemu firma je, ale zaplést jsem se do toho nehodlal.

,,Takže kam si s těmi papíry můžu v klidu sednout?" zeptal jsem se jich. ,,Páni ty vážně neutíkáš.. ehn no asi do kuchyně na bar. Zavedu tě tam." odpověděl mi Yoongi a rozešel se pryč z místosti. Následoval jsem ho a za mnou šel Taehyung.

Došli jsme do kuchyně kde jsem si sedl k lince na barovou stoličku.

Jen jsem si přečetl začátek smlouvy abych se ujistil o tom, zda se jedná o to stejné jako to co dávali mě před rokem. Bylo to prakticky totožné. Aspoň podle toho jak jsem si to pamatoval. ,,Nepodepisuj to." řekl jsem a otočil se na Taehyunga. ,,Cože?" vyjekl na mě. ,,Před rokem když zemřel můj otec jsem dostal stejné papíry. Chápal jsem věci co se v tom píšou a rozhodl se nepodepsat. Začali se ale dít divné věci. Přišlo mi, že mě lidi sledujou a taky mi neustále volali neznámé čísla. Na to, že jsem jen nepřevzal nějakou firmu to bylo docela ostrý. Nakonec mě jednou někdo přepadl, zmlátil a vyhrožoval. Skončil jsem v nemocnici. To bylo poslední co se mi stalo, protože jsem jim nedal jinou šanci mi něco provést. Přestěhoval jsem se, odešel z univerzity, změnil práci a ukončil kontakt se všemi co jsem znal. Prakticky jsem se vypařil." sveřil jsem se jim. Vlastně nevím proč jsem jim řekl celý příběh, ale něco ve mě mi říkalo, že jim můžu věřit. Což jsem nechápal, protože mě unesli a svázali.

,,Moment, říkáš, že mám udělat to stejné jako ty? Všechny opustit?" zeptal se mě Taehyung se zděšením výrazem. ,,No ano. Bylo by to nejlepší, ale třeba tobě neudělají to stejné." řekl jsem mu. Bylo mi líto, že si to musí prožít. ,,Co když podepíšu. Co by se mohlo stát?" zeptal se a podíval se na mě. ,,To ne to by si neměl. Víš nevím přesně co ta firma provozuje ale není to legální a tím jsem si dost jistý." řekl jsem a výhružně jsem k němu došel abych tím zvýraznil vážnost situace. To jsem ale nejspíš neměl dělat.

Byl jen lehce vyšší než já a když jsem se mu zadíval do očí lehce se mi podlamovala kolena. Jeho pohled byl hrozně intenzivní a já vůbec nechápu proč to se mnou tak lomcuje.

Taehyung
Když ke mně Jungkook přišel a zadíval se mi do očí trochu se mi podlomilo koleno. Co se to děje proč se mi on tak líbí.

Nedal jsem na sobě svou nervozitu znát a přistoupil jsem blíž k němu. Byli jsme od sebe teď asi patnáct centimetrů. ,,A co na tom, že je to nelegální." řekl jsem mu přímo do očí. ,,A co na tom? Vždyť by to klidně mohl být obchod.. já nevím třeba s... třeba s lidským masem. To ti je jako jedno?" zabručel na mě ale ani jeden se nevzdaloval. ,,Lidské maso? To jako vážně? Hele můj otec nebyl zrovna nejlepší.. Ale neobchodoval s lidma!" křikl jsem na něj. ,,Kluci klid tohle se dá vyřešit. Ale tím, že se tu teď budete hádat ničemu nepomůžete." snažil se nás uklidňovat Yoongi.

,,Já bych se nehádal kdyby nenavrhoval takový blbosti." řekl Jungkook s klidným hlasem. ,,Blbosti?" zvyšoval jsem na něj hlas. ,,Jo! Jen se snažíš udržet si tu svoje místečko! Hele i já musel tehdy všechny opustit a nebylo to lehký. Ale zvládnul jsem to! Jiná možnost teď neexistuje Taehyungu.. Chápeš to?!" křičel na mě tentokrát už hlubokým a silným hlasem, který bych si na něj nikdy netipnul. Vzpomněl jsem si jak šťastně vypadal když jsem na něj včera v noci zaklepal. Tak starostlivě. Ještě se ptal jestli s něčím nepotřebuju pomoct. Musí odtud pryč ještě mu svými problémy zničím život a bude mě nenávidět. Nemůže mě nenávidět. Nevím proč, ale záleželo mi na jeho názoru a bylo těžké mu vzdorovat.

Musel jsem se od Jungkooka vzdálit a uklidnit se. Šel jsem si teda nalít whisky. Prohledal jsem Yoongiho skříňky kde vždy byl nějaký alkohol, ale tentokrát nikde nic nebylo. ,,Kde máš láhve?" zeptal jsem se ho a otočil se na něj. ,,Nemám." odpověděl mi. ,,Fajn." řekl jsem a odešel z domu. Nastoupil jsem do auta a vyjel na menší nákup do lihovin.

Jungkook
,,Kam jako zmizel?" zeptal jsem se Yoongiho. ,,Pravděpodobně jel pro alkohol." odpověděl mi. Otočil jsem se směrem ke dveřím, kterými Taehyung před minutou prošel, a jen jsem o něm přemýšlel.






Tak tu máme třetí kapitolu. Doufám, že se vám líbila a těšte se na další!
Jen bych chtěla říct, že v mé první vkook stroce jsem dala Taehyunga a Jungkooka dohromady hrozně brzo a v téhle bych chtěla jejich vztah nejdřív trochu vybudovat a až poté je dát dohromady. Tak snad vám to nebude vadit.
💜💚💜💚

from rich families - taekookKde žijí příběhy. Začni objevovat