6.kapitola - neznámé číslo

30 0 0
                                    

Taehyung
Podíval jsem se na mobil na novou zprávu. Bylo to neznámé číslo.
Nejdřív jsem si myslel, že se jen jedná o dalšího člověka, kterými bude přát upřímnou soustrast. Ale to jsem se spletl.

Neznámé číslo
Je dobře, že si papíry podepsal. Jsem velice nadšený z tvého rozhodnutí. Teď se dá vše zase do pohybu.

Co to jako? Musel jsem hned bez váhání odepsat.


Kdo jsi?

Neznámé číslo
Neboj brzy se zase setkáme. Ale ne teď. Teď není vhodná doba.

Co má tohle znamenat? Kdo to jako je? Docela mě to vyděsilo a tak jsem si číslo zablokoval. Začal jsem se hodně bát co jsem to vlastně podepsal.

Pomalu se mi ale začaly sami zavírat oči.

Na gauči jsem postupně usnul.

Ráno jsem se probudil s bolestí v krku, zádech a ruky. Spal jsem v neuvěřitelně nepohodlné poloze. Nechápu, že ještě nejsem celý polámaný.

Pomalu jsem se zvedl a došel do koupelny.

Zapnul jsem sprchu a opřel se o zeď. Stále jsem byl trošku rozcukaný ze včerejších zpráv s neznámým číslem.

Po sprše jsem si kolem pasu omotal ručník a došel do skříně. Vzal jsem si čisté obleky. Jen černé volné kraťasy a bílé velké tričko, protože nemám v plánu dnes nikam chodit.

Napadlo mě třeba zavolat nebo napsat Jungkookovi, ale radši jsem nic neudělal.

Momentálně jsem stál uprostřed obýváku a neměl na nic chuť. Nechtěl jsem vařit ani uklízet, dokonce jsem ani nechtěl jen sedět na gauči a koukat na televizi. Prostě jsem neměl tušení co bych mohl dělat. Věděl jsem jen, že ven nejdu.

Nakonec jsem se rozhodl, že si budu jen editovat fotky. Hrozně rád jsem fotil, ale byl to jen koníček. Nebylo to moje povolání.

Neříkám, že by se mi nelíbilo být fotograf, ale mít stránku na instagramu kde jsem jen svoje fotky sdílel s ostatními, mi stačilo. Můj účet a estetika fotek mají na lidi působit realisticky. Většinou se na nich snažím co nejvíce vystihnout moment. Na obrázku je vyjádřen reálný svět. Fotím stromy, květiny, řeky, ulice, domy, ale i továrny a elektrárny. Prostě cokoli v našem světě. Přijde mi to nejvíce reálné, protože fotit jen ty krásné a zajímavé věci, není opravdický svět.

Fotky jsem editoval a upravoval asi dvě hodiny.

Dostal jsem po tom docela i hlad tak jsem si řekl, že si objednám čínu.

Jen jsem si teď pustil televizi. Moje chuť k ničemu se změnila k chuti k jídlu a sledování seriálu.

Po půl hodině mojí objednávky mi jakýsi muž přinesl jídlo.

Když jsem tašku s jídlem otevřel, našel jsem v ní vzkaz.

Myslíš si, že se mě tak lehko zbavíš? Mám milion způsobů jak se s tebou spojit. Tomuhle se nevyhneš. Máš štěstí, že se spolu teď setkat nemůžeme jinak by si už litoval, že si se vůbec narodil.

from rich families - taekookKde žijí příběhy. Začni objevovat