4.kapitola - alkohol a kocovina

36 0 0
                                    

Jungkook
Po půl hodině Taehyung stále nebyl zpátky.

,,Hele nemůže třeba vypít tu flašku cestou v autě? Byl by toho schopnej?" zeptal jsem se Yoongiho a vyděšeně se na něj kouknul. ,,Hele, Taehyung je občas dost magor, ale lidi kolem sebe by nikdy neohrozil. Víš on se může zdát uzavřený a nedostupný, a vlastně takový i je.. Ale jde jen o to, aby až ti bude věřit, nezlom jeho důvěru, protože ji nikdy nebudeš moct vrátit zpátky. Taehyung je dobrý člověk a je vtipný a taky moc milý. Na lidích mu záleží." řekl mi. Nikdy jsem neslyšel někoho takhle o někom mluvit. Yoongi si s Taehyungem musel být vážně blízký.

,,A vy jste jako spolu nebo-" chtěl jsem se zeptat ale skočil mi do řeči. ,,Ne ne to ne. Jsme jen kamarádi. Nejlepší přátelé víš. Zažili jsme toho spolu tolik, vlastně je pro mě jako rodina, můj mladší brácha, na kterého musím dávat pozor." vysvětlil mi. ,,Aha promiň." zasekl jsem se a pak dodal: ,,Váš vztah co máte je vážně krásný. Já měl kamaráda tam zpátky kde jsem bydlel. Když jsem odešel nevěděl jsem komu můžu a nemůžu věřit takže jsem ukončil kontakt i s ním. On mi volal, psal zprávy a emaily dokonce mě jednou kontaktovala policie, že mě nahlásil jako pohřešovanou osobu. Po tom co jsem policii řekl, že žiju, přestal volat a psát. Asi mu vyřídili, že jsem v pořádku a on to přijmul. Od té doby jsem o něm neslyšel. Já vlastně ani nevím jak se mu teď daří." svěřil jsem se Yoongimu a měl jsem slzy na krajíčku. ,,Mrzí mě to Jungkooku." promluvil na mě. ,,Díky.." vydal jsem ze sebe.

,,Achjo kdy už přijede Taehuyng s tím chlastem teď bych si fakt nějaký dal." řekl jsem a trochu poposmrknul. ,,Určitě brzo." odpověděl Yoongi a v tu ránu se ozvalo odemykání dveří.

,,Mám láhev vodky, rumu, pár piv a samozřejmě dvě láhve whisky. Jednu skotskou jednu kanadskou, aby jste si mohli vybrat. A pokud nepoznáte rozdíl tak nemáte chuťové buňky." řekl Tae. Zasmál jsem se. Prostě mi to přišlo vtipné. A navíc byl Tae v jiné náladě. Byl trochu veselejší a tím byl více roztomilý a vtipný. Asi se těšil až si dá sklenku.

,,Kdo si dá co?" zeptal se nás. ,,Já kanadskou whisku s trochou ledu prosím." řekl jsem. Oba na mě vykulili oči a vypadali překvapeně. ,,Eh co je?" zeptal jsem se. ,,Neznám nikoho kdo ji takhle pije, kromě-" řekl Yoongi ale Taehyung do toho skočil. ,,Kromě mě." řekl. ,,A to známe hodně, hodně lidí." dodal Yoongi. ,,No tak já si ji můžu dát i jinak ale takhle chutná nejlíp." řekl jsem. ,,Já souhlasím." řekl Taehyung a vyndaval láhve z tašky.

,,Co si dáš ty?" zeptal se a kouknul na Yoongiho. ,,Nemám moc náladu na chlast a ranní kocovinu, ale ty jsi koupil můj oblíbenej rum takže určitě ten." odpověděl a oba dva se zasmáli.

Taehyung
Přichystal jsem pití a podal jim sklenky. ,,Tak na štěstí." řekl jsem a střetnul se očima s Jungkookem. Všichni jsme si přiťukli, ale náš oční kontakt jsme nepřerušili ani po polknutí alkoholu. ,,Mhh ta píše." řekli jsme s Jungkookem úplně stejně. Yoongi propukl ve smích. My jsme se oba začervenali.

Pak to jelo rychle. Každý z nás alespoň jednou ochutnal všechno pití co jsem koupil.

Ráno jsem se probudil na gauči, ale nebyl jsem sám. Jednou rukou jsem objímal spícího Jungkooka. Yoongi spal kousek od nás na zemi. Jungkook potichu oddychoval a já i přes látku jeho trička mohl cítit jeho svaly.

Chtěl jsem se trochu víc kouknout a tak jsem mu tričko trochu sesunul z podbřišku. Teď jsem ho břišáky mohl i vidět. Vypadaly jako by je vytesal bůh. ,,Oo můj bože." zašeptal jsem prakticky neslyšitelně. Jen lehce jsem se jich dotknul a Jungkook se trochu pohnul. Lekl jsem se a tak jsem mu tričko upravil do původní polohy a dělal, že stále spím.

Jungkook
Vzbudil mě lehtivý pocit na břichu. Nevím co to bylo, ale když jsem se probudil, mohl jsem si všimnout něčí ruky obmotané kolem mého pasu. Podíval jsem se kdo mě drží. Taehyung. Ještě spal. Byl tak krásný. Když spal vypadal naprosto křehce.

Moc jsem mu neviděl do obličeje, tak jsem mu lehce odusnul vlasy z čela. Hned jsem mohl vidět jeho lehce pootevřené plné rty. Nevím kde se to ve mně bere ale musel jsem se jich dotknout. Byly tak jemné. Chtěl bych je líbat, pomyslel jsem si.

Taehyung
Cítil jsem jak se Jungkook vzbudil, ale musel jsem dělat, že spím. Kdybych byl vzhůru, věděl by, že jsem mu osahával břicho. Najednou jsem ale ucítil jak mi někdo odhrnul vlasy.

Proboha to jako dělá Jungkook? No moment on mi sahá na rty. Sahá mi na rty. Má tak hladné prsty. Už jsem dál nemohl zachovat kamenný výraz spícího člověka.

Začal jsem dělat, že se jakoby teprve probouzím. Aby to vypadalo věrohodně tak jsem zývnul a oči jsem neotevíral úplně. Dělal jsem jakože teprve teď vidím v jaké poloze jsme s Jungkookem spali. Rychle jsem svijí ruku odendal, ikdyž jsem nechtěl.

,,Jak dlouho jsi vzhůru?" zeptal jsem se ho. Sice jsem to věděl, ale tak to je jedno. ,,Asi minutu." odpověděl. Oba jsme mluvili šeptem, protože Yoongi ještě stále spal. ,,Jo ehm já promiň, že jsem tě nějak neodstrčil ale nechtěl jsem tě budit." řekl potichu. ,,Jo.. díky." odvětil jsem.

Seděli jsme teď vedle sebe na pohovce a nevěděli co máme dělat.

Zakručelo mi v břiše.

,,Pššt!" okřil jsem svoje břicho. Jungkook se zasmál a já se tomu uculil. ,,Máš hlad?" zeptal se mě. ,,No tak trochu." odpověděl jsem. ,,No podle hodinek je teď- proboha! Už je dvanáct." řekl ale stále šeptem. ,,Tak můžeme objednat pizzu." navrhnul jsem.

Jungkookovo břicho taky zakručelo.

Tenokrát jsme se zasmáli oba dva. ,,Tak jo objednáme.. Ale asi někde v místnosti kde budeme moct mluvit jinak než takhle." pronesl, já přikývl na souhlas a rukou jsem mu naznačil ať jde za mnou.

Došli jsme do koupelny. Teď už jsme mohli mluvit normální hlasitostí. Vytočil jsem číslo pizzerie a objednával.

,,Dobrý den já bych poprosil tři velké pizzy." odmlčel jsem se a zeptal se Jungkooka jakou chce. ,,Hawai." odpověděl. Já se vrátil zpátky k pizerii. ,,Jo tak jednu Hawai, jednu Quatro formaggi a jednu na půl špenátovou na půl salámovou." dořekl jsem co bychom chtěli a nakonec nadiktoval adresu. Pak jsem se otočil zpátky k Jungkookovi.

,,Tak jo budou tu asi za půl hodiny." oznámil jsem mu. ,,Dobře." zašeptal. ,,Hele tady už nemusíš šeptat." řekl jsem mu. ,,Jo no jo promiň já zapomněl." odpověděl. ,,Ne to se neomlouvej.. já půjdu vzbudit Yoongiho." řekl jsem mu a vydal se ven z koupelny.

,,Tak chlape vstáváme. Pojď za půl hodiny je tu pizza tak ať si čilej na jídlo." zvýšil jsem tón hlasu. Sám jsem se musel zastavit, protože moje kocovina stále třeštila mou hlavou. ,,Proboha neřvi tu." okřikl mě šeptem Yoongi.






Tak dokonce jsem dneska stihla napsat i čtvrtou kapitolu. To jsem na sebe docela pyšná haha..
No ale snad se vám líbí děj atd..
Za hlasy nebo jiné odezvy budu moc ráda.
💚💜💚💜

from rich families - taekookKde žijí příběhy. Začni objevovat