Taehyung
,,Musíš odejít.",,Co?" vyhrkl jsem. ,,Hele já tě varoval Taehyungu. Já byl ten kdo ti říkal ať to nepodepisuješ!" křičel. ,,Co když ví, že tu jsem? Napadlo tě to? Mohl si mě prozradit! Musíš odejít Tae!" křičel na mě stále.
Tuhle reakci jsem nečekal.
,,Myslíš že mě to nenapadlo?! Chtěl jsem ti zavolat, ale co když mi někdo napíchl telefon nebo tak? Já se taky bojím! A věř nebo ne je mi líto, že jsem tě zatáhl do téhle situace." řval jsem teď já.
Hádka nás oba donutila zvednout se z gauče. Teď stojíme naproti sobě a zrychleně dýcháme.
Sjel mi pohledem na rty a mě to znervóznělo, ale nedal jsem to na sobě znát.
Jungkook
Měl jsem tak silné nutkání ho políbit. Několikrát jsem svůj pohled vyměnil z jeho očí ja jeho rty. Ale nemohl jsem nic. Musel jsem se ovládat, ikdyž s ním to byl skoro nadliský úkol.,,Musíš už jít." řekl jsem znovu tentokrát klidným hlasem. Vypadal trochu překvapeně, ale pochopil.
Odešel.
Taehyung
Nechápu, že odcházím. Proč ho vůbec poslouchám. Jsem idiot. Měl bych se soustředit na cestu nebo ještě někoho nabourám.Dojel jsem domů. Momentálně jsem chtěl být jen sám.
Jungkook
Sledoval jsem jak Taehyung odchází, když v tom mi zazvonil mobil.,,Co chceš?" řekl jsem do hovoru. ,,Šéfe tady Hwan, chci se jen zeptat zda jde vše podle plánu A, nebo se máme s klukama připravit na plán B." zeptal se mě Hwan. ,,Vše pokračuje tak jak jsem předpokládal. Taehyung zrovna odešel." odpověděl jsem. ,,Tak to je skvělý šéfe. Ani neví co se děje." zasmál se Hwan. ,,Budu muset končit šéf-" nedořekl to. ,,Dávej si pozor kdy mi voláš je to jasný? Málem si zavolal, když tu Taehyung ještě byl. Víš co by se stalo kdyby to prasklo? Nemáš ani tušení. Příště buď trochu chytřejší, jinak se něco stane." pohrozil jsem mu a sám jsem pak hovor ukončil.
Jen abych to vysvětlil.
Obchod co jsem "nepřevzal" po tom co měl můj otec "autonehodu" jsem vlastně převzal. Do dokumentů jsem to nikam nezapsal. Jinak by mě to připravilo o někoho jako je Taehyung. To by přece nešlo.
A ta "nehoda" co měl můj otec? Nebyla tak úplně nehoda.
Na křehkého Taehyungieho si dávám pozor už dlouho. Sleduju ho, vím jak se chová, vím co jí a co ne, vím přesně co v průhěhu posledních 10 měsíců dělal.
A teď zpět k příběhu.Další krok v mém plánu (o kterém se všichni brzo dozvíte) je sblížit se s Taehyungiem tak, aby mi bezmezně věřil.
Krok, který jsme momentálně provedl a který ho zanechal dotčeného byl perfektní předehra k dalšímu kroku. Analýza jeho chování je přesná.
Taehyung se podle mých zdrojů teď cítí, jako by za všechno mohl on. Udělal by cokoli, aby to napravil. Mohl bych toho využít ale to ne. Já za ním jen zítra nebo za pár dní přijdu s tím, že se omlouvám. On bude chápavý. Bude si myslet, že ho mám tak rád, že bych kvůli němu riskoval všechno. A začne mi silně důvěřovat.
Doufal jsem, že můj plán bude i na dále vycházet a soustředil jsem se na to kdy a jak přesně do podrobna provedu svůj další krok.
Byla tady jen jedna věc co mě znervózňovala. K Taehyungovi mě to neuvěřitelně táhlo. Hrozně mě přitahoval a já bych ho chtěl mít, ale hodně by to všechno zkomplikovalo. Já ho potřeboval jen na nelegální obchod.
Ale ikdyž jsem se snažil tomu bránit, nešlo to. Neumíte si představit jak bylo těžké ho nezačít hrubě líbat ještě před chvilkou když tu stál. Málem jsem se neudržel.
Věděl jsem, že to prostě nejde. Ale tak moc jsem ho chtěl. Nevím jak to zvládnu.
Ahoj ahoj.. Tenhle díl je kratší než normálně za to se omlouvám, ale nemám teď moc čas a dějově se to useknutí na další kapitolu hodí nejvíce sem.
Snad jste s tím v poho.
💚💜💚💜
ČTEŠ
from rich families - taekook
Fanfictiontaekook / vkook příběh Zápletka začíná když Kim Taehyung objeví tajemství rodiny, které mu bylo zatajeno. Při pátrání o nekalostech svých příbuzných potkává Jeona Jungkooka. Více se dozvíte v příběhu. ;) [15+] Příběh jsem začala psát 30.3.2021