☃︎クリスマススペシャル☃︎

640 58 61
                                    


Noel~

"Killua!! Şu kediye bak!" dedi ve oturduklarını banka yaklaşan kediyi gösterdi parmağıyla. Kafasını onaylar bir biçimde sallarken o da yürüyen kediyi izledi. Sonra kucağında duran krakerden alıp eğildi ve kediye doğru uzattı. Gon ise kaşının biri havada onu izliyordu.

"Hiç kediye kraker verilir mi Killua?" dedi hâlâ kafası eğik sevgilisini izlerken. "Mmm, neden verilmesin?" Elini alnına vurdu ve kedinin kokladığı krakeri aldı. Ayağa kalkarken bir yanda da sevgilisinin eldivenli elini tuttu ve yürümeye başladı. "Hey Gon! Bu ne hız? Nereye gidiyoruz?" dedi arkasında sürüklenirken beyaz saçlı oğlan.

Bir cevap vermeden markete girdi ve saniyeler içinde kedi maması alıp geri çıktı. Sonrasında sevgilisinin elini buraktı ve konuşmaya başladı. "Sen şuradaki kahveciden kahve alabilir misin? Ben kediyi beslemek için banka geri gideceğim, kahveleri alıp gel olur mu?" kafasını sallayarak onayladı ve kahveciye girdi mavi gözlü çocuk.

Kahverengi gözlü çocukta elindeki kedi mamasını açarken banka ilerledi. Oturdu ve kediyi çağırdı, eline mamayı dökerken.
"Gel pisi pisi pisiii!" kar ile aynı renklerle kaplı olan kürklü kedi zıplaya atlaya Gon'un yanına ulaştı. Siyah-yeşil saçlı çocuk, kediyi korkutmamaya ve rahatsız etmemeye dikkat ederek onu yerden alıp kucağına yerleştirdi tek eliyle.

"Al bakalım kedicik," diyerek avucuna dökmüş olduğu mamaları onun ağzının yakınına uzattı. Kedi sessizce mamaları yemeye başladığı sırada Gon tanıdık figürün kendisine yaklaştığını fark etmeşti. "Kahveler de geldi!" diyerek sıcak olan karton bardaklardan birini uzattı sevgilisine. "Teşekkürler Killua!" dedi bir eliyle mama yiyen kediye yemek tutarken diğer elini kedinin sırtından çekti ve mavi gözlünün verdiği kahve bardağına uzandı.

Birkaç dakika o bankta oturup kediyi sevdiler, yağan karın ve yaklaşan yeni yılın tadını çıkardılar. İkisininde yüzleri gökyüzüne dönük, gözleri kapalıyken Killua konuştu. "Hatırlıyor musun? Sana ilk yazdığımda da kıştı." dedi gülümseyerek. "Ne alaka şimdi ya bu?" diyerek kıkırdadı, ilk yazışmalarını hatırlarken Gon.

Gözlerini açtı ve yüzünü yanındaki oğlana çevirdi Killua. Onun hareketliğini fark ettiğinde Gon da gözlerini açmıştı ki yanağında bir el ve dudağında sıcaklık hissetmesi bir olmuştu. Karşılık verirken gülümsedi. Tek elini Killua'nın ensesine attı.

Ve bir fotoğraf çekme sesi..

(bendim demek çok isterdim ama maalesef, bu yüzden başka birine yaptırıyorum bu işi ehehe)

"H-hey! Bisky!" ikisi de aynı anda yaşlı kadına bağırırken kadın pis pis sırıtıyordu sadece. "Buda yeni yıla girmeden önceki bir anı olarak kalır artık ehehe" diyerek kaçtı pembe gözlü kadın. Gon yavaşça kediyi banka bıraktı, mamaları da yanına koyduktan sonra Killua'nın da ayakta olduğunu görünce saniyelik olarak birbirlerine bakıp aynı anda Bisky'nin arkasından koşturmaya başladılar.

꧁☃︎•̀🌨❄️🌨•̀☃︎꧂

꧁☃︎•̀🌨❄️🌨•̀☃︎꧂

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bisky.krueger: :")
18.284 beğeni, 32 yorum

mamapika.kurta: çok sevimlisiniz!!
bisky.krueger: öyleler!!!

killzoldyck: ne ara çektin bunu?
bisky: fotoğraflarınızı çektiğim için kovalamadın mı zate-
gonfreecss: ĞSMCÖWİCÜEMFÖWĞ
allukazoldyck: ĞWLCÖWÜDĞWMEÖWĞD
killzoldyck: siz neye gülüyorsunuz bakayım?
allukazoldyck: unutman çok komik onii-chan🤭🤭
gonfreecss: Alluka'ya katılıyorum.

leoreo.paradinight: Killua'nın Gon'a bakışları 😶😶😶
gonfreecss: gayet normal bakıyor?
killzoldyck: gayet normal bakıyormuşum?
leoreo.paradinight: sikicekmis gibi-
mamapika.kurta: LEORİO!!
leoreo.paradinight: susstum

_____________________

Naber millllletttt

Biteli 1 gün oldu ama özlediniz dimi bu kurguyu ahahaha.

Bide kagehinalı bisilerde yazasim var ama bu kadar kitabi nasil bir arada goturucem diye dusunuyorum...

Yılbaşı değil ama yazasım geldi yılbaşılı bişiler. ya çok hoş bir kurguydu yazarken sıkılmadığım ve hep aşırı eğlendiğim bir kurguydu. Ayrıca önceden de demiştim sanırım ama bu benim tamamen bitiridiğim ilk kurgu. Of hüzünlendim olm. Herneyse, başka kurgularda ya da başka bir özel bölümde görüşünceye dek, bay bays!

𝗌𝗍𝗎𝗉𝗂𝖽 𝖻𝗈𝗒, 𝐤𝐢𝐥𝐥𝐮𝐠𝐨𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin