"Jichu burdayım!"
Tae'nin seslenmesiyle ona doğru yürümeye başladım.
"Nasılsın Tae?"
"İyiyim Jichu. Sen?"
Dudağımı büzerek konuşmaya başladım.
"Kötüyüm. Sınavlar başlıyor."
"Aish bunu mu dert ediyorsun? Ultra zeki Taehyung dururken dert ettiğin şeye bak!"
Kendini övmesine göz devirdim ve sırama oturdum. Taehyungda yanıma oturduğunda bir kolunu omzuma attı. Ben ona garip garip bakmaya başladığımda o bana sırıtıyordu.
"Neden öyle bakıyorsun Jichu?"
"Kolunu çeksen mi acaba Tae?"
"Neden? Ben böyle rahatım."
"Ama ben rahat değilim."
Ben böyle diyince kolunu sıklaştırıp beni daha çok kendine çekti.
"Aish cidden Tae neyin var bugün!?"
"Hiç. Sadece sana sarılmak istedim Jichu."
Ağzımı açıp cevap verecekken hoca geldiği için sustum. Taehyungda zafer kazanmış gibi sırıttı ve önüne döndü.
***
"Ben kitaplarımı bırakıp gelicem."
"Tamam seni girişte bekliyorum."
Dolabıma doğru ilerledim ve kitaplarımı bıraktım. İleride bir kalabalık görünce oraya doğru ilerlemeye başladım.
Ben gelince herkes önümden çekildi ve bana tiksinircesine bakmaya başladılar. Ben ne olduğunu anlamazken yere çökmüş, ağlayan Soyeon'u gördüm. Yanında duran kız beni görünce ayağa kalktı ve bana bağırmaya başladı.
"Hey şuna bakın. Okulumuzun sürtük kızı Jisoo gelmiş."
"Ne saçmalıyorsun sen!?"
"Saf ayağına yatma Jisoo. Herkes Soyeon ve Taehyung'u ayırdığını biliyor."
Şaşkınlık ve sinir karışımı Soyeon'a baktım. O bana bakmak yerine yere bakıp -sahte- gözyaşı döküyordu.
Anlık sinirle Soyeon'un kolunu tutup ayağa kaldırdım. Sinirli bir şekilde arkamı dönüp o kıza baktım.
"Sakın peşimden gelmeye çalışma!"
Tehditkâr ses tonuma ben bile şaşırmışken Soyeon'u sürükleyerek tuvalete getirdim. İçeri girip kapıyı kapattıktan sonra onu yere ittim. Gözyaşlarını silerek ayağa kalktı ve tam karşımda durdu.
"Sana Taehyungdan uzak durmanı söylemiştim."
"Kes şu saçma sapan oyunlarını Soyeon!"
"Çok mu istiyorsun? O zaman aramızdan çekil. Beni sevdiği sence de çok açık değil mi? Ne diye hala aramızdasın?"
"O benim-"
"Hayır. En yakın arkadaşın falan değil. Ona aşıksın. O yüzden benim olandan uzak dur. Anla işte, Taehyung seni sevmiyor."
"Jisoo aç kapıyı Jisoo!"
Dışardan gelen Taehyung'un sesini duysam da aldırış etmedim. Soyeon'un üzerine yürümeye başladım. O olduğu yerde dururken ona yaklaşıp kulağına eğildim.
YOU ARE READING
Fall In Love In Step 9
Fanfiction"Jisoo birine aşık olduğumu nasıl anlarım?" | Kim Taehyung × Kim Jisoo short story |