Step: 8-She don't get out of my mind

217 37 47
                                    

Bugün fazlasıyla mutluydum. Bunun sebebi kuzenim Jennie'nin geliyor oluşuydu. Orda ki eğitimine bir süre ara verip benimle kalıcaktı. Uzun süredir görüşmediğimiz için de fazlasıyla heyecanlıydım.

Dışarıdan gelen bir çığlık sesiyle kapıya koştum. Tabi ki bu benim çatlak kuzenimden başkası değildi.

"Yah Jennie ne yapıyorsun? Daha gelmeden kovulmak mı istiyorsun, gir hadi içeri."

"Yah Jisoo-ah seni çok özledim~"

"Bende seni Jen. Sen valizini burda bırak. Biraz konuşalım daha sonra birlikte eşyalarını yerleştiririz."

Onu koltuğa sürükleyip oturttum. Bağdaj kurup ona bakmaya başladım. O ise bana sinsi bir şekilde sırıtarak bakıyordu.

"Niye öyle bakıyorsun be?"

"Var mı sende birileri?"

"Saçmalama Jen."

"Yah neden olmasın. Hem senin şu 'en yakın arkadaşın' olan Taehyung'a ne oldu?"

En yakın arkadaş kelimesini vurgulamasına göz devirdikten sonra devam ettim.

"Sevdiği birisi var. Ve onu sevip sevmediğini anlamak için benden yardım istedi."

"Ve sen okuduğun kitaptan tavsiye veriyorsun öyle değil mi?"

"Evet. Daha önce hiç aşık olmadım. Nereden bilebilirim ki?"

"Pekala anlat bakalım. Kim bu kız?"

"Bilmiyorum."

"Nasıl bilmiyorum?"

"Söylemedi. Zamanı gelince onunla birlikte öğreneceğimi söyledi."

"Woahh neden böyle demiş ki acaba(!)"

"Bilmem."

"Aish Jisoo neden böylesin?"

"Ne var ya yine?"

"Söyle bakalım. Onda garip bir şeyler fark ediyor musun?"

"Aslında dün yaptıkları biraz garipti."

"Ne yaptı?"

"Soyeon'u biliyorsun."

"Off yine mi o kız? Ne zaman sizin aranızdan çekilicek bu?"

"Bizim?"

"Boşver devam et sen."

"Saçma sapan şeyler söylemiş. Benim, Taehyung ve onun arasına girdiğimle ilgili. Ben de tuvalette onunla biraz tartıştım. Taehyung geldiğinde ona sarılıp ağlamaya başladı. Yine aynı şeyleri söyledi. Taehyung onu bırakıp elimi tuttu ve Soyeon'a aramıza giremeyeceğini söyleyip beni ordan çıkardı."

"Woahh çok romantik."

"Kes şunu Jen. O sadece arkadaşım ve beni o durumdan kurtarmak için yaptı."

"Ah Jisoo. Neyse devam et. Daha sonra sen beni dinliceksin."

"Daha sonra çıktığımızda hala elimi tutuyordu. Çekmeye çalıştım bırakmadı. Ben de şey yaptım."

"Ne yaptın?"

"İşte yanağını öptüm."

"YAHHH!"

"Jen bağırmayı keser misin?"

"Nasıl kesebilirim Jisoo? Bu çok tatlı~ neyse sen devam et."

"Sonra beni banka oturttu ve devam et dedi."

"Hoşt yavaş. Dışardasınız biraz sabredin."

"Ah Jennie. Diğer adım için. Diğer adıma geçmem için devam etmemi istedi."

 Fall In Love In Step 9Where stories live. Discover now