°Confession° ~Final~

217 41 100
                                    

Vee final bölümünü de atıyorumm final olduğu için okuyan herkes yorum yapsa aslında hiç fena olmaz^^ ve sonunu da okuyun karakterlerle ilgili açıklama yaptım iyi okumalaar~

•••

"Jisoo çık artık. Çocuğu bekleticeksin."

"Jennie telefonum nerede?"

"Çantana koydun."

"Cüzdanım nerede?"

"O da çantanda."

"Saatim nerde?"

"Jisoo sen saat takmazsın."

"Ama o saati Taehyung aldı. Ayrıca o normal saat değil. Çift saati. O da takıcak."

"İyi al burda."

"Jennie. Bir şey unutmadım değil mi?"

"Hayır Jisoo hayır. Çık artık hadi."

"Sen beni kendi evimden mi kovuyorsun be?"

"Hayır. Ama biraz daha gitmezsen Taehyung çok üzülücek ve bana aşık olduğunu düşünücek. Tamam zaten bana aşı-"

"Tamam Jennie çıkıyorum. Son bir kez baksana iyi görünüy-"

Jennie'nin beni dışarı fırlatıp kapıyı yüzüme kapattığında sözüm yarım kalmıştı. Aman her neyse ben her türlü güzel görünüyorum öyle değil mi?

Yavaş adımlarla Taehyung'un attığı konuma ilerlemeye başladım. Üzerimde ki gerginlik açıklanamayacak derece de fazlaydı ve ellerimi kıyafetime sürtmekten kızartmıştım.

"Ahh."

"İyi misin?"

Kafamı kaldırdığımda çarptığım kişinin Taehyung olduğunu gördüm. Daha doğrusu dalgın olduğum için birine çarptığımı bile yeni algılıyordum.

"Evet iyiyim. Önüme bakmıyordum sadece."

"Hadi gel girelim."

İlk ona daha sonra bana uzattığı eline baktım. Elimi eline koyduğumda ellerimizi birleştirerek yürümeye başladı. Kalbimin sesini susturmakla meşgulken beni getirdiği yerin lunapark olduğunun yeni farkına varmıştım.

"Burası neden bomboş?"

"Senin için kapattırdım."

"Ne! Sen deli misin? Neden yaptın bunu!?"

"Sana özel olan şeyleri sevdiğini söylemiştin. Ben de lunaparkın bugünlük bize özel olmasını istedim."

Özel mi dedi o? Biz dedi. Biz yani ben ve o. Yani ikimiz. Sadece biz. Başbaşa. Ve önceden dediğim şeyi çok iyi hatırlıyor. Hayır hayır kesin rüyadayım. Kendimi çimdiklesem anlar mıyım acaba?

"Ahh."

"Jisoo kendine zarar vermeyi çok mu seviyorsun?"

 Fall In Love In Step 9Where stories live. Discover now