Bementünk a bárba ahol a kèt barátom és a
gyilkos várt minket.
Alastorral helyet foglaltunk és figyeltünk.
Èn próbáltam a tekintetemmel lenyugtatni Larryt mivel hát nem beszèlhettem vele , mert a gyilkos azt kiszúrta volna. Elkezdtem beszèlgetni Alastorral , de egyszer csak minden elsötétült. Azután még egy hangos lövésre lettem figyelmes.
Nagyon nagy volt a csönd. Csak annyit hallottam , hogy Alastor nyöszörög mellettem. Mikor a villany végre felkapcsolódott arra lettem figyelmes , hogy Alastor karja nagyon véres , ès a gyanúsított nincs sehol.
- Alastor jól vagy?
- Persze! Ez meg se kottyan.
- Rendben , de a biztonság kedvéért hazaviszlek!
- Dehogyis! A gyilkost el kell kapni főleg most , hogy tudom , hogy meg mert engem lőni. Ezèrt nagyon csúnyán megfizet !
- Akkor is ! Muszáj , mert elvèrzel!
- Larry!
- Tessèk!
- Mondd meg Chrisnek , hogy kövesse a gyilkost!
- Már akkor elment mikor látta , hogy kisétál az ajtón.
- Hogy látta a sötètségben ?
- Ő a sötétben is lát.
- Rendben! Amúgy itt van kórház?
- Van ! De én nem mennék el oda , nem hiszem , hogy gyógyítani akarják a betegeket . Az egyik barátom oda ment de onnan nem jött ki élve...
- Èrtem! Akkor segíts hazavinni Alastort.
- ŐT ÉRTE A LÖVÉS???
- Igen! De szerencsére csak a karját találta el ...
- De azért jól van?
- Kérdezd meg tőle...
Itt megakadtam , mert mikor hátra néztem Alastor nem volt sehol.
- Jellemző!
Mondtam magamban.
- Gyere Larry! Keressük meg...
- Hol kezdjük?
- Van egy olyan érzésem , hogy ott ahol a gyilkos van. De ha valami baja esik az az èn hibám.
- Oh , èn Nem Alastort féltem , hanem a gyilkost . Ha Alastor megtalálja akkor a gyilkos már nem pentagramcityben lesz...
- Ebbe rossz belegondolni!
- Na gyerünk! Keressük meg azt a szarvasembert !
- Először is az ő neve Alastor , másodszor pedig ő nem egy ember hanem egy démon.
- Mi mindannyian démonok vagyunk...
- Igen... Sajnos ... Ha talán nem lettünk volna akkora barmok akkor nem itt lennénk...
- De itt ismerted meg Alastort... Ezek szerint itt nem is olyan rossz...
- Ezt , hogy érted?
- Láttam , hogy nézel rá.
- Nem, èn csak azért vagyok folyton vele, mert alkut kötöttem vele.
- Nem akarok bele kötni a dolgodba de ezt nem kellett volna.
- Semmi baj , legalább egyre közelebb kerülhetek hozzá.
- Akkor mèg is szereted, nem?
- Barátilag akarok közeledni hozzá!
- Ja , èn másképp èrtettem.
- Semmi gond.Pár órával kèsőbb megtaláltuk ès hazavittük.
- Alastor ! Te mègis mire gondoltál?
- Meg kellett találnom de egy kicsit talán tènyleg elvéreztem.
- Na várj segítek...
Megpróbáltam a sebet kitisztítani de nagyon rossz volt a helyzet...
( Ennek a képnek a hibáinak az írása hosszabb lenne mint ez a könyv , mert kicsit hiányos is meg hát még most kezdek így digitálisan rajzolni és hát nem megy valami jól ...)Mikor végre sikerült a sebet kitisztítani de egész este ott maradtam amièrt kicsit haragos volt , de hát èn rángattam bele ezekszerint èn fogok segíteni is neki.
- Most már jól vagy?
- Igen , de nem kell rám vigyáznod nem vagyok már 5 èves!
- Nyugi nem fogsz belehalni!
Erre már nem mondott semmit.Mikor Alastor elaludt bementem a saját szobámba, hogy még véletlenül se keltsem fel.
Aztán a telefonom elkezdett csörögni . Larry volt az :
- Halló , mi a helyzet?
- Kerry!
- Na mi az?
- Elkaptuk...
- Várjatok egy kicsit egy óra és ott vagyok!
Aztán letettem a telefont és rohantam a munkahelyemre.Na majd innen folytatjuk. A kèpről már nem kommentelek .
YOU ARE READING
Ez mèg nem az utolsó szó ! ( Hazbin Hotel )
FanfictionTudom , hogy már nagyon sok ilyen van de most èn is megpróbálok csinálni egyet . Ez nem lesz valami szerelmes történet , de írhattok nekem ötleteket , mert nem vagyok ebben valami nagyon jó... A karakter ami a törtènetben szerepelni fog az az èn ag...