A fiúk vissza jöttek ès újra neki álltak a képet vizsgálni.
- ( Kerry )Látjátok a tetkót a karján?
- ( Larry ) Igen ! Így könnyebben találjuk meg a gyilkost.
- ( Kerry ) Ezt is Alastornak köszönhetjük!
- ( Larry ) Na már a vègèn ő lesz a kedvenced...
- ( Kerry )Tudjátok , hogy nálam nincs olyan , hogy kedvenc.
- ( Alastor ) De a tetoválásra visszatérve nem tudjuk biztosan megállapítani , hogy ki a gyilkos.
Mondta Alastor , hogy visszatérítsen minket a munkához .
- ( Chris ) Ez igaz ! Jól mondja a rádiós.
- ( Kerry ) De akkor mit csináljunk?
- ( Alastor ) Nekem lenne egy ötletem!
- ( Larry ) Mièrt hallgassunk egy ilyen kezdő nyomozóra?
- ( Kerry ) Ha mègegyszer ilyet mondasz bármeikünknek nem maradsz itt tovább egy percig sem!!!
Mindent elkövetünk , hogy megtaláljuk a gyilkost . Mi az ötleted Alastor?
- ( Alastor ) Azt mondtad , hogy csak párokat öl meg, nem?
- ( Kerry ) De!
- ( Alastor ) Ha két démont elviszünk a bárba akkor a gyilkosnak biztos feltűnik ès elindul , hogy megölje őket ès akkor jösztök ti a képbe !
- ( Kerry ) Ez nagyon jó ötlet de ki lenne olyan hülye , hogy csali legyen.
- ( Larry ) Legyünk mi ketten!
- ( Kerry ) Mi ketten???
- ( Larry ) Igen!
- ( Kerry ) De tèged már ismerhet te már régen itt dolgozol.
- ( Larry ) Akkor Alastor?
- ( Kerry ) Nem! Ne keverjük őt bajba!
- ( Chris ) Akkor megyek èn...
- ( Kerry ) Na te viszont jó lennèl ! De most már csak egy lány kell.
- ( Chris ) Nem te jössz ?
- ( Kerry ) Dehogyis ! Nekem itt kell lennem , hogy figyeljelek a kamerán keresztül.
- ( Alastor ) Legyen Angel!
- ( Kerry ) Igen! Ő fel szokta vonni magára a figyelmet ... Gondolom a gyilkosnak a figyelmét is felkelti .
- ( Chris ) ANGEL DUST ??? Hogy mi ?
Èn vele? Micsoda?
- ( Larry ) Na mivan Chris ? Most már nem vagy olyan bátor, igaz? Ha már róla van szó akkor berezelsz ? Látszik , hogy fülig beleszeretett Angelbe ...
- ( Kerry ) Tökéletes! Így legalább hihető lesz. Larry! neked az lesz a dolgod , hogy a bárban figyelsz rájuk . Ha látsz egy olyan alakot mint a kèpen van akkor követed ès elfogod!
- ( Larry ) Okè!
A fiúk ismèt elmentek èn meg felhívtam Angelt , hogy segítsen ès azt mondta , hogy segít ...- ( Kerry ) Na Alastor , mi a helyzet? Izgalmas a munka?
- ( Alastor ) Igen ! Talán tènyleg ez nekem a megfelelő foglalkozás . De a legjobb , hogy itt talán veled nem leszek olyan magányos...
- ( Kerry ) Magányos lennèl?
- ( Alastor ) Nagyon magányos...
- ( Kerry ) Figyelj most sem vagy magányos ès èn itt vagyok ha egy kis baromságra vágysz.
- ( Alastor ) Köszönöm! De...
- ( Kerry ) De mi?
- ( Alastor ) Félek hogy...
- ( Kerry ) Hogy?
- ( Alastor ) Fèlek , hogy ez több lesz mint barátság.
- ( Kerry) Ne aggódj nem lesz annál több, remélem ...
- ( Alastor ) Csak remèled?
- ( Kerry ) Nem akarok most erről beszélni , okè? Most munka van ... Ès közben nem szoktunk lelkizni.Annyira furcsa volt , hogy ilyeneket mondott. Elképesztően furcsa. A Rádió dèmon pont velem ? Nem hiszem... Biztos ivott valamit. De ès ha igen , èn szeretem de ő talán nem ... De most munka van erre kell koncentrálni.
Na ennyi volna remèlem nem untattalak titeket!
CITEȘTI
Ez mèg nem az utolsó szó ! ( Hazbin Hotel )
FanfictionTudom , hogy már nagyon sok ilyen van de most èn is megpróbálok csinálni egyet . Ez nem lesz valami szerelmes történet , de írhattok nekem ötleteket , mert nem vagyok ebben valami nagyon jó... A karakter ami a törtènetben szerepelni fog az az èn ag...