Az új kezdet! 10.

30 4 0
                                    

( A kèp ott fenn èrthető gondolom... Rex te csóró kutya , hogy nèzel ki? Na mèg talán ha kivettem volna Kerryt ès Rext akkor  jó lenne a kép😂)

A fiúk már helyet foglaltak a bárban ès már várták , hogy mikor jön a gyilkos de mèg semmi...
Larry pedig már készenlétben volt. Mi meg Alastorral néztük őket , hogyha netalán segíteni kène akkor mi itt vagyunk.

- Kerry... Nem hiszem , hogy a gyilkos jönni fog.
- Jaj ne már Alastor ... Ne így állj hozzá . Biztos jönni fog.
- Na èn addig szét unom az agyam.
- Sajnálom! Ehhez a munkához ez is szükséges.
- Mi, hogy unatkozom?
- Nem , hanem az , hogy figyelni kell a többieket ami viszont unalmas , de hasznos! Sohasem tudod , hogy mikor , hol ès , hogy mit kell figyelned ahhoz , hogy megtudj valamit az ügyről.
- Okè , ha te mondod...
- Na de most figyelj ès ne zavarj . Okè?
- Rendben!

Eközben a mikrofonon keresztül megszólalt Larry.
- ( Larry ) Az előbb láttam valami nagyon gyanúsat.
- ( Kerry ) Pontosítanál?
- ( Larry ) Igen, Chris nagyon furán bámulja Angelt...
- ( Kerry ) Na ezt most hagyd abba! Nekem csak fontos információkat adj!
- ( Larry ) Csak viccelek! Láttam , hogy egy szőke fiú furcsán néz egy lányt és vele együtt engem...
- ( Kerry ) Angelt ès Christ nem nèzi?
- ( Larry ) Nem , őket nem.
- ( Kerry ) Mindjárt megnézem , hogy ki néz téged.
- ( Larry ) Oké , de gyorsan , mert kezdek fèlni!
- ( Kerry ) Ne félj míg engem látsz!
- ( Larry ) De nem látlak! Mert ebbe a bárban vagyok és nem veletek ahol biztonságban lehetnèk!!!!

- Alastor!
- Tessék kedves?
- Meg van a gyanúsított!
- Csak gyanúsított?
- Igen, mert nem tudom pontosan , hogy ő - e a gyilkos.
- Rendben! De miből következteted ezt ki?
- Igazából mi azt akartuk , hogy Christ  és Angelt szemelje ki, de nem!
- Hogy èrted?
- Úgy , hogy az asztaloknál mindenki kettesben vagy akár nègyesben ülnek , de Larry ès az a lány mint látod egyedül .
- Tènyleg , ès gondolom a gyilkos most Larryt ès azt a lányt akarja megölni .
- Igen!
- De akkor menni kène segíteni , nem?
- Nem! Larrynèl van fegyver elrejtve.
- De a gyilkosnál is lehet!
- Igazad van! Akkor mi is megyünk...
- Akkor mehetünk vacsorázni ?
- Mehetünk.
- Èn fizetek .
- Ha ragaszkodsz hozzá.

Na innen folytatjuk, lehet , hogy most egy kicsit elmaradnak a részek de megígérem , hogy nem sokáig!

Ez mèg nem az utolsó szó ! ( Hazbin Hotel ) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora