Egy héttel kèsőbb…
Kopogtak az ajtómon …
Èn kinyitottam ès nagy meglepetésemre Veggie állt az ajtóban .
- Szia Veggie! Miben segíthetek?
- Szia! Csak beszélgetni akartam !
- Rendben! Gyere be!
Behívtam Veggiet ès leült az egyik szèkre amely az íróasztal mellett található.- Na ès miről akartál beszèlni?
- Csak annyit akartam neked mondani, hogy neked nem furcsa , hogy a húgod ès Alastor mindig együtt vannak?
- Ömm ... Nem ! Mièrt lenne furcsa , biztos csak barátok...
- A Rádió Démonnak nincsenek barátai !
- De vannak! Ott van Charlie, Husk , Nifty, Angel ...
- Ők csak munkatársak! Most is ott van a húgod szobájában...Èn elgondolkodtam, mert annyi biztos , hogy èrzek valamit Alastor iránt de nem igazán tudom , hogy ő ezt èrzi -e ...
- Köszönöm , hogy szóltál!
- Szívesen ! Nincs mit! Na de èn már mennèk !
- Rendben Veggie! De előbb hadd kèrdezzek valamit!
- Persze , kèrdezz csak nyugodtan!
- Mièrt fèl mindenki Alastortól,
- Fèl? Èn nem fèlek tőle ! Ne nevettesd ki magad! Nem kell tőlle fèlned ... Nem engedjük , hogy bátson!
- Èn sem félek csak kérdeztem!
- Rendben! Na megyek ! Szia!
- Okè! Szia...Veggie felállt és kiment.
De engem ez az Alastor ès Selly dolog nem hagyott békén.
Ezèrt kimentem ès a szomszéd szobába bekopogtam , mert ugye a húgom a szomszéd szobát kapta meg .
Selly kinyitotta az ajtót ...
Ès igen Alastor bent volt a szobában.
- Szia Selly! Van veled egy kis beszèlni valóm !
- Oh , Szia! Miről akarsz beszèlni?
- Nègyszemközt.
- Oh , akkor èn megyek ! Beszèljetek csak nyugodtan!
Mondta Alastor ès kiment.Bementem Selly szobájába ès beszèlgetni kezdtem egy kicsit nyugtalanul :
- Szia Selly, meg akartam kérdezni, hogy mègis mièrt vagy folyamatosan Alastorral?
- Az az èn dolgom ...
- Előttem nem lehet titkod ! Te a húgom vagy! Vagy már nem vagyunk olyanok mint régen?
- Kerry ! Èn csak...
- Nem kell semmit mondanod , nem hiszed el nekem , hogy ő bántani akar!
- Ő nem tudna minket bántani!
- Dehogynem! Ez neki gyerekjáték...
- Ez nem igaz!
- Mindegy ... Èn megyek.Eljöttem a szobából ,ès berohantam a sajátomba.
Elkezdtem zokogni ...
De egyszer csak kopogtak az ajtón ...
Gyorsan letöröltem a könnyeimet ès kinyitottam az ajtót .
Ès hatalmas meglepetésemre , az ajtóban állt Alastor.Nekem fogalmam sem volt róla , hogy mit akar tőlem.
- Szia Alastor! Miben segíthetek?
- Szia Kerry ! Èn csak azèrt jöttem, hogy ... Nincs kedved eljönni velem vacsorázni?
Ezen a kèrdèsen gondolkoztam egy jó fèlpercig . Talán ő megtudja mondani , hogy hogyan vigyem vissza Sellyt az èlők világába anèlkül , hogy èn visszatèrnèk oda.
- Igen ! Mièrt is ne?
- Neked mikor lenne jó?
- Holnap este ! Akkor jó lesz . Neked ?
- Nekem mindegy , amikor neked lesz jó!
- Rendben ! Akkor jó èjszakát !
- jó èjt kedvesem!Bezártam az ajtómat , ès mègegyszer átgondoltan , hogy mit is mondtam .
De már nem vonhattam vissza . Na jó de most már úgy gondolom aludnom kellene ! El is nyomott az álom , nekem úgyis dolgoznom kell mèg holnap szóval elaludtam...
ESTÁS LEYENDO
Ez mèg nem az utolsó szó ! ( Hazbin Hotel )
FanficTudom , hogy már nagyon sok ilyen van de most èn is megpróbálok csinálni egyet . Ez nem lesz valami szerelmes történet , de írhattok nekem ötleteket , mert nem vagyok ebben valami nagyon jó... A karakter ami a törtènetben szerepelni fog az az èn ag...