Zomervakantie

408 14 6
                                    

Eva pov
Het is vrijdag, alle kinderen hebben vandaag laatste schooldag en dan begint de vakantie. Jake en Luuk komen later naar huis, want jake wou samen met zijn echte broertje naar het park gaan. Levi komt zo al thuis samen met Jesse en Finn want die hadden veel uitval ofzo zeiden ze.

Pov Levi
Het is eindelijk vakantie! Samen met Finn en Jesse fiets ik naar huis. Als we binnen komen worden we meteen vrolijk gegroet door me ouders, Elise en Lisa. Mylan zit aan de keuken tafel op zn Ipad een spelletje te doen want hij kijkt niet op of om. Ik begroet hem maar krijg geen reactie. Ik plof samen met Jesse op de bank en we besluiten om op de PS4 te gaan.

Pov Eva
Er is zo veel verandert het afgelopen jaar en Levi, Finn en Jesse gaan er zo goed mee om. Ik ben echt trots op ze! Ze hebben hun eigen kamer gewoon gehouden ze hoefden van ons geen kaner te delen. We hebben de andere kinderen zou handig mogelijk in gedeeld dus:
Luuk en Jake gewoon samen want hun zijn zo gehecht aan elkaar dat je ze niet appart kan laten slapen.
Elise en Lisa, de 2 jongste meiden.
Amber en Tess, de 2 oudste meiden.
Mylan en Quentin, de leeftijden passen goed bij elkaar en als laatst
Dre en Chase, allebei de oudste en soort van zelfde afkomst.

Ik ben blij dat ze allemaal goed met elkaar kunnen opschieten. Het afgelopen jaar hebben we veel op school gezeten voor Levi, Dre, Chase, Quentin en Amber. Dan word je gebeld van "ja, uh uw pleegkind heeft net gevochten" of "ja levi heeft nu al zn 3de gelekaart in 1 week dus hij is geschorst voor een week" het was een druk jaar. We gaan dit jaar ook niet op vakantie, dat is gewoon niet te doen met zoveel.

En gelukkig is iedereen bij ons thuis gewoon lekker zich zelf, Lol maken, met vriendjes en vriendinnetjes afspreken enzo. Verder werken Wolfs en ik beide nog bij de recherche in Maastricht. Ik werk alleen nog maar op maandag, dinsdag en woensdag en Wolfs nog alle dagen behalve zaterdag en zondag, hij word vaak wel gebeld waardoor hij toch nog moet werken in het weekend maarja dat is niet anders.

Pov Wolfs
Ik ben echt blij dat Eef en ik de beslissing hebben genomen om van de Ponti een soort weeshuis te maken. Ik zie die kinderen zovaak met een glimlach lopen. Je ziet gewoon dat ze er ook alles aandoen om erbij te horen. Niemand in dit huis schaamt zich dat ze hier zitten en daar ben ik heel blij om, vaak nemen ze ook een vriendje of vriendinnetje mee om mee te spelen of huiswerk te maken ofzo.

Familie#2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu