Deel 4

224 13 0
                                    

Pov Levi
Me moeder komt weer binnen lopen en ze kijkt niet erg blij. "Jake, levi ik wil dat jullie naar je kamer gaan en nadenken over wat jullie in hemelsnaam hebben gedaan! Wolfs en ik komen hier vanavond op terug. En jullie leveren nu je telefoon in." zegt ze boos. we doen wat ze zegt, we geven haar onze telefoon en lopen door naar boven. Ik plof op me bed, ik ga liggen en blijf een tijdje in gedachten verzonken. Een uur later bedenk ik me dat me Ipad op me kamer ligt. Ik pak hem en ga een spelletje doen. Ik denk rond 18:00 worden we geroepen om te gaan eten.

Pov Eva
Levi en Jake komen naar beneden lopen als of er niks is gebeurt. Dan hebben ze er dus niks van geleerd... Nou eetsmakelijk allemaal! Iedereen eet zn eten op en daarna komt Floris aan met het toetje.
Het is ondertussen alweer 10:00 en iedereen ligt in bed omdat ze morgen weer naar school moeten. Levi en Jake zitten op de bank ze zitten allebij op hun Ipad. Wolfs en lopen naar ze toe en gaan tegenover ze zitten. "zo, waarom hebben jullie de auto'tjes gestolen" vraag ik boos. "ik heb ze gestolen levi heeft hier niks mee te maken" zegt jake. "wat nee, ik deed met hem mee" zegt hij verbaast achter aan. "oke, levi ik weet dat je liegt dus ga maar naar boven en slapen" zeg ik. ik weet echt wel dat hij liegt hij probeert jake gewoon te beschermen. "Oke, weltrusten" zegt hij en loopt dan naar boven. "jake, waar stal je die auto'tjes?" Vraagt nu wolfs. "me broertje wou ze graag en ik wou hem een keer iets kunnen geven..." zegt hij. "word ik nu overgeplaats" zegt hij verdrietig. "nee, joh! Je blijft hier, natuurlijk krijg je een straf maar we doen je echt niet weg hoor!" Zeg ik. Hij haalt opgelucht adem. "Waarom vroeg je niet om geld dan?" Vraagt wolfs. "ik kan toch niet ff 60 euro en jullie vragen" zegt hij verontwaardigd. "nou ik had liever dat je het had gevraagd dan gewoon maar had gejat" zeg ik. "ja het spijt me echt, en ook dat ik Levi hierin betrokken heb, dat was niet tof" zegt hij schamend. "het is opgelost jake, doe alleen nooit meer zoiets stoms!" Zeg ik. "nee nooit meer" zegt hij en loopt dan ook naar boven.

Pov Wolfs
"Eef we hebben het zo goed opgelost toch?" Vraag ik. "ja, ik geloof hem, hij gaat nooit meer iets stelen" zegt ze. Ik begin haar te zoenen en ze gaat maar al te graag mee in de zoen. "wolfs, dadelijk komt er iemand naar beneden" zegt ze. "dan gaan we naar boven" zegt ik. Zoenend til ik haar de trap op doe ondertussen de lampen uit en leg haar vervolgen op ons bed. We beleven weer een van de beste nachten in ons leven.

Familie#2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu