1-🌈🍭

1.2K 100 46
                                    

Arkadaşlar ilk önce yazım hataları ve anlatım bozuklukları olabilir bunun için üzgünüm.Iyi okumlar.


Derin bir nefes aldıktan sonra yayın programı olan twich uygulamasına girdi.Gerçekten bir üne sahiptive bunu kolay başarmamıştı.Sonrasında kamerayı açtı.

-"Hepinize iyi günler dilerim sevgili twich takpiçlerim bu gün sizlerle istediğiniz bir konu hakkında konuşacağız.Ama ilk önce bana gelen yoğun talep ile ilk önce şu sugar daddy ve sugar mommy sitelerine falan bakıcaz."

Jeongin bilgisiyar klavyesine yazdıktan sonra enter tuşuyula arattı.Ve rastgele bir siteye girdi.

-"Ben Felix seul de **** yerinde oturyorum.Cinsel ihtiyaçlarımı karşılayacak,bana maddi yardımda bulunacak ve beni sevecek bir sugar daddy arıyorum."

Jeongin bunu okudutan sonra kahkahalarını tutamamştı gerçekten para için kim tanımadığı biriyle yatardıki para insana herşeyi yaptırır dedikleri bu olsa gerekti.Sonrasında başka bir tane daha bakmak için farenin ortasındaki topu aşaği dagru kaydırdı.

-"Ben Changbin seul de**** yerinde oturuyorum.Maddi olarak durumum gayet iyi.Ne istediğini bilen beni sevecek bir sugar (boy) babby arıyorum evlilik gibi bir sıkıntım yok."

Jeongin okuduklarını taklit edercesine bir yandan okuyup bir yandanda kahkahalara boğluyordu.Ve bi an gözüne yapılan yorumlardan bir tanesi takıldı.'Eğer maddi bir sıkıntın olsaydı sende sugar babby olur muydun'.

-"ASLA olmazdım bence çok iğrenç bir şey.Para uğruna hiçbir şey hisstemediğin bir adamla yatıyorsun.Üstelik karşıdaki adam genç de çıkabiliyor yaşlı moruk abaza dedenin biride çıkabiliyor.Bu yüzden olmak istemezdim.Asla asla demeyin derler ama ben asla yapmazdım."

Jeongin bundan sönra bir kaç tane daha siteye girdi ve bir kaç tane daha okudu.
***


-"Neyse sevgili twich takipçilerim.Bu günlük bu kadar olsun yarın biraz daha uzun olur ve telafisini yaparız.Hepinize iyi akşamlar bebeklerim."

Dedikten sonra ekrana bir öpücük attıktan sonra kamerayı kapattı.Bu gün gerçekten onun için biraz yoğun bir gündü.Bu yüzden hemen yatmak itiyordu.Kendini bilgisiyarın masasının yanında olan yatağına kendini bıraktı.Telefonuna gelen bildirimle yastığına gömdüğü kafasını kaldırıp telefon ekranına baktı.İnstagram hesabından bir mesajdı bu yüzden mesaj panalenden bakmak yerine uygulamaya girdi.

Jeong.Yang
×
DaddyJin
Dm

DaddyJin=Bu gün ki yayında çok güzeldin yine bebeğim.Ama en çok ne güzel olurdu biliyor musun?

Jeong.Yang=Kimsin ve ne¿

DaddyJin=Etekli femboy lokun

Jeong.Yang=👉-_-👉Sağdan sağdan sg hadi

DaddyJin=Asla asla dememliydin Yang Jeongin ve eğer o güzel fotoların bana ulaşmazsa nolur biliyor musun

Jeong.Yang=Ya napıcaksın spam mı atıcaksın bana kıçınla ndidhdosjskd güldüme beni

DaddyJin=Chan'ı tanıyorsundur öyle değil mi çünkü twichin en iyi birinci yayıncısıda berkide onun üzerinden fake konuşma falan yayınlarım ama eğer yollarsan berki vaz geçerım ha

Jeongin bu mesaji okuduktan sonra  hafifçene yutkundu.

Jeong.Yang=Tamam ne zaman istiyorsun?

DaddyJin=Hemen şimdi olabilir mesela

Jeongin onun dediğini yapmak zorundaydı.Ününü tehlikye atamazdı.Kendisinin eteği olmadığı için geçenlerde ablasının fazladan sipariş ettiği ettekleri aldı işi olmadığı diğer etekleri dolabında ki en alt yere koydu.Kimsenin görmemesi için ve olasi bir yakalnma olmamamsı için odasının içindeki lavabayo girdi.Yanına aldığı çiçekli pembe crop topun altına beyaz bir etek ve beyaz çorap giydi.Telefonunu aldıktan sonra hemen fotoğrafını aynadan çekip instagram uygullamasına girdi.

Jeong.Yang
×
DaddyJin
Dm

Jeong.Yang=

Al istediğin oldu mu şimdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Al istediğin oldu mu şimdi

DaddyJin=Oha bu kadar tatlı ve güzel olabileceğini düşünmemistim.Yarın tekrar bir tane daha istiyorum.

Jeong.Yang=Pekala -_-


Jeongin bir süre aynadan kendine baktı berkide cidden güzel görünüuordu.Bu düşünceleri kafasından atmak adına kafasını sağa sola salladı.Üstündeki eteği çıkarıp normal kıyafetlerini giydi.Etek ve shirt'i diğerlerinin yanına geri kouydu.







Hepinize nerhaba ilk öncelikle bu benim ilk femboy kitabım.Wattpad'de femboy Jeongin fici çok olmadığı için aklıma böyle bir şey geldi.Ve yazmak istedim.Bol bol yorum ve oy verirseniz sevinirm.Kendinize iyi bakmak dileğiyle hoşça kalın🌈

You Are Not My Daddy-HyunInHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin