Christag
x
DaddyJin
DmChristag=Senin amacın ne Hyunjin niye Jeongin bana senin kim olduğunu soruyor.
DaddyJin=Ne oldu aq benim bir şeyden haberim yok
Christag=Diyorum ki Jeongin bana mesaj attı.
DaddyJin=Allah-a şükür anladım o kadarını?
Umarım düşündüğüm şey değildir|Christag=Niye Jeongin etekli foto istedin,çocuğa niye sordun dedim bir önemi yok zaten ondan nefret ediyorum dedi.
Ne güzel atıyom ama maşAllah bana|DaddyJin=Pot kırmasam mı acaba|
Bangchan hyung az havadan atda tutyım.Bune aqChristag=Şaka yapıyorum zaten ne bu tavır
-,-DaddyJin=Kılpayı kurtardım|
Neyse sana iyi yayınlar görüşürüz.Christag=Sanada görüşürüz Hyunjin
Hyunjin şuan sinirle dolup taşmıştı.Bir sinirle instagrama geri girdi.
Jeong.Yang
x
DaddyJin
DmDaddyJin adlı kullanıcı sizi engelledi.
Jeong.Yang=Ne oluyo aq Hyunjin niye engelledin.
Daha yeni normal normal konuşuyorduk.
🤧
iletilmedi.Jeongin olanların şokundan hâlâ çıkamamıştı.Ama şuan sırası değildi.Bir an önce yayın başlatması gerekiyordu.Döner koltuğuna oturmuş sonrasında ise kamerayı düzeltip yayını başlattı.
Yayın kesit
-Hepinize iyi günler sevgili twich ve twich'deki çokda küçük olmayan hayran kitlem.Nasılsınız,gününüz nasıl geçiyor.Eyer geçmiyorsa bu yayını izledikten sonta vücudunuzda Endorfin,Serotonin,Dopamin ve Oksitosin hormonlarınız harakete geçer ve sizde mutlu olursunuz.
Jeongin yorumları daha iyi okuyabilmek için ekrana yaklaştı.
-Ah evet bu t-shirt bana tam olmuyor kolları biraz büyük geldi.Ve küpelerimi yeni aldım.Yakışmış mı?
...
Ah teşekkürler o sizin güzelliğiniz.***
-Bu kalp sizin ve bana dargın olan arkadaşım Hyun için.İyi geceler renkli rüyalar.Sizi çok seviyorum.Kendinize iyi bakmak dileğiyle hoşça kalın.
Dedikten sonra ekrana minik bir öpücük atmıştı.Kamerayı kapatıp kendini yatağa attı.Tabi o sırada Hyunjin daha yeni ki yayını sulu gözlerle izlemişti.Bir an düşündü büyük olan 'berki de gerçekten beni seviyordur'.
Arkadaşlar biliyorum bayadır bölüm atmıyorum yine kısa bir bölüm attım bundan sonra oy sınırı yapıcam.Çünkü okuyanlar oy vermiyor ,Sınır 30 oy.Yorumlarınızı da benden esirgememniz dileği ile kendinize iyi bakın.
Görüşürüz🌺💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are Not My Daddy-HyunIn
FanfictionJeongin ünlü bir twich yayıncısıydı.Yaptığı yayında sugar daddy ve sugar mommy'leri eleştirdiği bir video yapar.Yayın sonarsı gelen tehdit mesajı sonrası o kişinin istedklerini yapmadığı sürece ününü mehvedeceğini söyler ve bu bir zamandan sonra ara...