5-🌈🍭

500 60 17
                                    

Elimden geldiğince düzenli bölüm atmaya çalışıyorum.Umarım beğenirsiniz,İyi okumalar
:3♡

Jeongin çalan çıkış zili ile kitaplarını toplayıp çantasına rastgele yerleştirdikten sonra çantasının tek kolunu geçirip diğer kolunu boş bıraktı.Okuldan çıktığında kulaklığını takıp nct dream-hello future şarkısını açıp yürümeye başladı.Otobüse binmektense havadaki toprak kokusu eşliğinde yürüyüp hello future dinlemeyi tercih ederdi.Bir anda kulağına gelen arama sesi ile kulaklığını çıkarıp ekrana baktı.Ablası¿Neden şuan arıyordu ki.Jeongin yeşil butonu kenara kaydırdı.

-"Alo,abla.Birşey mi oldu?"

-"Yang Jeongin çabuk eve gel."

Ablasının sinirli ve emir dolu ses tonu ile biraz ürkmüştü.Aklına biran kötü senaryolar geldi.

-"Abla yoksa amcam mi bir şey yaptı?"

-"Hayır amcam ile alakası yok çabuk eve gel Jeongin."

-"Tamam,abla.Geliyorum."

Anlaşılan Jeongin'e yine rahat yoktu.Koşmaktan başka çaresi yoktu.İyi ki yağmur onlar çıkmadan önce yağmıştı yoksa şimdi sırılsıklam olurdu.Evin öne geldiğinde cebindeki anahtarı çıkarıp anahtar deliğine soktu ve çevirdi.Kapının önünde ayakkabılarını çıkarıp hızla yukarı çıktı.Odasının kapısını açtığında görmek istemediği bir görüntü ile karşılaşmıştı ablasının elinde etekleri vardı.

-"Evet Yang Jeongin bir açıklamayı hak ediyorum bence,bunlar neden senin dolabında?"

Jeongin ablasına acilen açıklama yapması gerekiyordu.Ablasına 'Abla bizi kurtarmak için elin Hyunjin'inine etekli fotoğraflarımı atıyorum diyemezdi.Bu yüzden acitasyon yapıcaktı.Zaten dolu olan gözlerindeki yaşı salıverdi.Çantasını yere bıraktı ve iki dizinin üzerine çömeldi.

-"Özür dilerim abla,Sen etek giymeme kızarsın diye söylememiştim.Gerçekten çok üzgünüm."

İrene elindeki eteği yere bırakıp küçük kardeşini şefkatli kolları arasına aldı.

-"O nasıl söz öyle niye kızayım ben senin etek giymene.Bu senin seçimin sana bu tür konularda karışmak bana düşmez.Sonuçta hayatında ki kararların geleceğine karar vericek."

Jeongin kafasını kaldırıp ablasının yüzüne baktı ve daha çok sarıldı.

-"Neyse ben artık gideyim biraz daha kalırsam benide ağlatacaksın şapşal şey."

İrene Jeongin'in yanaklarını sıkdıktan sonra ayağa kalkıp odadan çıktı.Jeongin göz yaşlarını silip ayağa kalktı.Üstünü değiştirip telefonunu eline aldığında direkt olarak bildirim geldi.

İnstagram uygulamasından 1 bildiriminiz var.

Jeongin derin bir nefes çekip bildirim panelindeki bildirime tıkladı.


DaddyJin
x
Jeong.Yang
Dm

DaddyJin=Güzelim bu gün foto atmıyacak mısın¿
(1 saat önce)

Jeong.Yang=Yeni okuldan geldim bi sabret

DaddyJin=Sonunda geldin bi an bir şey oldu diye çok korktum.Hadi at.

Jeong.Yang=Aptal şey beklesen bi atıcam kaçtığım yok
Zaten kaçsam da heryerde bulursun beni|
Zaten kaçsam|
Zat|

DaddyJin=Bekliyorum bebeğim.

Jeongin elindeki telefonu bırakıp rastgele pembe ve hoş bir konbin yaptı.Altında beyaz pileli etek üstünde pembe hoş bir t-shirt ve beyaz ,pembe kareli bir çanta.Hemen fotoğrafını çektikten sonra dm kısmına girdi.

Jeong.Yang=

Nasıl olmuş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nasıl olmuş.

DaddyJin=Yine her zaman ki gibi mükemmelsin😋

Jeong.Yang=Onu bunu bırakta seninle bir şey konuşmamız lazım.

DaddyJin= Tabi güzelim sorun ne?







Tada en güzel yerinde kestim bence.Yazım hatalarım varsa affola.Kendinize iyi bakmak dileğiyle Hoşça kalın
:3♡♡

You Are Not My Daddy-HyunInHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin