Lunaparka vardığımızda, çarpışan arabalara bindiğimizde, yine jungkookla ben aynı arabaya binmiştik, namjoon'lada lisa.
Çarpışan arabalardan inip gondola bindik.
Gondol çok sıkıcıydı, ve jungkook benim bu sıkıcı halimi gördü ve konuşmaya başladı."Noldu rose eğlenmiyormusun" dedi
"Yoo eğleniyorum" dediğimde, jungkook bu duruma pek inanmış gibi değildi. Gondoldan indiğimizde jungkook konuşmaya başladı."Ben şuradan pamuk şeker alıp geliyorum" dedi, ve ardından namjoon konuştu.
"Rose sende git ya hadi jungkookun yanına" dedi ve lisada bi gülümseme yansıttı. Namjoon öyle diyince bişey diyemedim ve jungkookla pamuk şeker almaya gittik.
"Aklında tae'mi var" dedi anında jungkook.
"Ne" dedim
"Aklında tae'mi var diyorum, gondolda eğleniyorum dediğinde inandım mı sanıyordun" dedi söze atladım.
"Yok h-hayır aklımda tae falan yok" dedim ve jungkook
"Ee peki niye eğlenmiyorsun, ya rose ben seni üzgün gördüğümde dayanamıyorum" dedi ve ben anlık Kalp krizi geçirdim, ve konuşmaya başladım."N-ne" dedim
"Ya rose anla artık, senin mutlu olmanı istiyorum, üzgün gördüğümde dayanamıyorum, sen tae'yi hala sevdiğini söylediğinde yaşayan ölü gibi oluyorum, bu nasıl söylenir bilmiyorum ama, seni seviyorum" dedi ve yürürken duraksadım ve jungkooka baktım yutkundum, ben tam konuşcakken jungkook konuştu."Tamam biliyorum beni sevmiyorsun, bende zorla sevdiremem, neyse boşver bu söylediklerimi unut gitsin" dedi ve lisayla namjoon çağırdı bizi ve pamuk şekeri alıp onların yanına gittik. ve namjoon konuşmaya başladı.
"Hadi korku tüneline gidelim" dedi ve jungkook gülerek söze atladı.
"Hadi korku tüneline gidelim"
"Yok rose korkar, başka birşeye binelim" dedi ve bende sırık bir gülümsemeyle konuştum."Hı benmi, ya jungkook güldürme beni, korkmak ve ben ha, hayatta korkmam" dedim ve jungkook konuşmaya başladı.
"Tamam peki, korku tüneline biniyoruz" dedi.
Ve sonra korku tüneline doğru yol aldık.
Trene 2şer 2şer bindiğimizde jungkook benim yanıma oturmuştu. namjoon'da lisanın yanına.Tren çalıştığında, içerden sesler geliyordu, bacaklarım ellerim titremeye başlamıştı.
İçeri karanlıktı, tren yavaş yavaş giderken önümüze aniden bir şey çıkmıştı, ben kendimi geri çektim aniden, ve hala tren gitmeye devam ederken seslerde çoğalmıştı. Jungkook korkuyor musun dediğinde"Yoo, hayır" dedim ve sözümü bitirdiğimde yine aniden karşımızda birşey belirginleşti ve gözlerimi kapatıp jungkook elini sımsıkıca tuttum, oda benim elimi tutmuştu. Hem başka çarem yoktu korkudan ne yaptığımı bilmiyordum, ama elimin kalbi temiz insanda olduğunu biliyordum.
Elini tuttuğumda jungkook'un karanlıkdan dolayı ne yaptığını göremiyordum.
Korku tünelinden indiğimizde, lisa konuşmaya başladı,
"O kadar korkunç değildi ya" dedi ve jungkook söze atladı.
"Bazıları için öyle değil ama" dedi gülerek bana dediğinin farkındaydım, ve jungkookun kolunu cimcikledim, ardından namjoon'da konuşmaya başladı
"Siz onu bunu boşverinde biz lisayla sevgiliyiz" dedi ve jungkook yine konuştu.
"Aa ne güzel bizde roseyle" dedi ve takmadan lunaparkın çıkışına doğru yürümeye başladım, arkamdan jungkook koşar adımlarla geliyordu,
"Ya rose öyle demek istemedim, sen elimi tutunca ben öyle sandım özür dilerim" dedi başını öne eğerek,
"Doğru sandın jungkook" dedim
"N-ne, anlamadım"
"Diyorum ki, doğru sandın yani sevgilimsin jungkook" dedim, ve jungkookun aniden gözleri parladı.
Lisaylada namjoon arkamızdan gelirken duydular ve sevindiler
Lisa konuşmaya başladı
"Biliyordum bu numaranın bir gün gerçek olucağını" dedi ve namjoon'da atladı söze
"Çok yakışıyorsunuz" dedi ve jungkookla sarıldık.1, 2 saat sonra..
Lisayla eve geldikten sonra lisanın başının etini yiyordum,
"Bugün çok güzeldi dimi lisa"
"Hıhı evet"
"Jungkookla yakışıyoruz dimi lisa"
"Hıhı evet"
"Sence beni seviyormu lisa"
"Hıhı evet"
"Ay lisa doğru düzgün bi cevap ver hep aynı cevap"
"Hıhı evet"
"Lisa"
"Efendim rosem"
"Heh sonunda bağlandın konuşmaya, bir kere benim sana sorucağım çok şey var"
"Neymiş onlar"
"Namjoonla sevgili olduğunu benden niye sakladın"
"Ya sevgili olduğumuzu öğrensen şüpe duyardın, bu planımdan"
"He doğru... Ne plan nerden bu planmıydı, yani bugün avm'de görüştüğümüz tesadüf falan değil miydi"
"Hala bunu çözemediğine inanamıyorum"
"Ay napıyım bugün kafam bir milyondu"
"Sen bugün jungkookun elini mi tuttun"
"Iıı e-evet benden hoşlandığını söyleyince, şans tanımak istedim hepsi bu"
"He hepsi bumu cidden, ya rose sabahtan beri jungkookdan başka bişey konuşmuyoruz"
"Ya uf tamam, ona karşı bende bişeyler hissediyormuşum demekki, ya benim hayatım bi tae'den ibaret değil bunu anladım, beni sevenlere ben niye şans tanımayımki, bu kalbimde jungkookada yer varmış"
"Doğru diyorsun rosem, iyi meleğim, neyse hadi bir yorgunluk kahvesi yapda içelim"~
Eveett bir hikayeninde sonuna geldik,Bu benim ilk hikayemdi, severek okuduysanız ne mutlu bana
O güzel yorumlarınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim,
<3
Yeni bir hikayeye başlıcam, bunu severek okuduysanız umarım onuda severek okursunuz.İ Y İ G E C E L E R
(00:30)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
For you.. |Rosekook|
FanfictionHem Park Chaeyoung'un eski sevgilisi hemde Jungkook'un en yakın arkadaşı Tae, Chaeyoung'u aldatıyor..