4.Bölüm

697 28 1
                                    

Rosenin ağzından;

Biraz dolaştıktan sonra acıkmıştık ve yemek yerine gittik...
Ne yiyeceğimizi kararlaştırıyorduk. Şunu farketmiştim ki lisanın benden gözü kaçmıyordu. Hep bana bakıp duruyordu. İşte bu yüzden dememiştim ona üzülüyordu işte..
Ne yiyeceğimizi seçtikten sonra siparişi verdik.
"Yaa kızlar ben bugün gelirken kimi gördüm" dedi jennie.
Aynı anda lisa ve jisoo'yla birlikte;
"Kimi" dedik
"Hwasa'yı"
"Eee ama o yurt dışında değilmiydi geri mi gelmiş buraya" dedim azcık sinirle.
Hwasa'yı sevmiyordum onun gelmesinide istemiyordum, çünkü hem nefret ettiğim kız hemde tae'nin eski sevgilisiydi.
Bikere o kızla tae için kavga etmişliğim bile vardı.
Jennie atıldı söze;
"Demekki geri gelmiş" dedi
"Sen nerde gördün jennie" dediğinde lisa.
"Buraya gelirken, yolda gördüm, ama o beni görmedi oda buraya geliyordu, acele bir işi vardı heralde nefes nefese kalmıştı" dedi jennie
Ve arkasından jisoo'da konuştu;
"Sen nasıl durabildin onu parçalamadan jennie" dedi
"Koşuyordu hızlı hızlı, çok cringe durduğu için arkasından koşamazdım" dedi jennie
Ardından ben atladım söze;
"Boşverin zaten" dedim
Biz böyle konuşurken yemeklerimiz geldi ve jisoo, ve lisa çok acıkmıştı, hemen yemeğe daldılar. Jennie ile bende çok acıkmamıştık belliydi zaten her halimizden. Lisa laflarıyla bizi güldürmeyi başarıyordu yine her zaman ki gibi. Keyfim yerine gelmişti, ve yemeğimizi yedik kalkıyorduk masadan. Telefonuma gelen bildirim sesi ile telefonumu elime almıştım. Aman allahım oda ne mesaj atan tae'ydi elim ayağım titriyordu neden bilmiyordum. Ama odunca bi mesaj atmıştı.

Tae; Napıyon

+
İnsan napıyon bebeğim ne biliyim aşkım falan filan yazar ama napıyonda biraz kötü olmuştu, ne kötüsü resmen bu tae odundu odun.

Rose; Kızlarla dolaşıyoruz sen

Tae; Bende oturuyorum jungkook'la

+
Jungkook'la mı?? Ayy bu jungkook ağzından bişey kaçırmasın of. Tam laf arıcaktım tae'nin ağzında, ama lisa çağırmıştı. Ve bende telefonu bırakıp kızların yanına gitmiştim.

Rose;
(Görüldü 17:30)

+
Lisa yine beni dalgın görünce kolumdan tutup çekti,
"Noluyor rose" dediğinde
"Öğrenceksin lalisam öğreniceksin" dedim.
"Birşeyide zamanında öğrensem keşke" dedi lisa.
Bende sırık bir gülümseme ekledim.
"Ah rose ah neler çeviriyorsun yine" dedi kulağıma yaklaşıp sessizce.
Ben konuyu değiştirdim çünkü başka çarem yoktu.
Mağazalara bakarak zaman su gibi akıp geçiyordu.
Saat nerdeyse 7 olmuştu. Ve bende artık yorulmuştum. Aslında tek benim yorulduğumu düşünmüyordum jisoo'da gelip yanıma karşıda ki koltuğa oturmuştu. Jennie ve lisanın mağaza gezintisi bittiğine göre avm'den çıktık.
Havada serindi ve bende ince giymiştim üşümüştüm. Hızla arabaya koşarken arkamdan lisada gelip koluma girdi.
"Bu konu burda bitmedi roseanne anlatıcaksın ne olduğunu" dedi
Bende kekeleyerek;
"T-tamam" dedim.
Birbirimize sarıldık lisa'yla ve arabaya bindik. Arkamızdan jisoo ve jennie'de geldi, oturdular arka koltuğa ve yola koyulduk.

BÖLÜM SONUĞĞ

For you.. |Rosekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin