Jk; Tae seni aldatıyor
Duraksadım, yutkundum gerçekmi söylüyordu acaba, ama durduk yere niye yalan söylesin ki bide en yakın arkadaşıydı tae. Zaten tae'de yarın iş toplantısına gidicem demişti bana ama hiç işle ilgilenmezdi bile. Ama kaç aydır birlikteyiz böyle bişeyde yapacağını sanmıyordum. Kafam çok karışmıştı. Yalanda söylüyor olabilirdi, doğruda. Şimdi napıcaktım ben.. bi kaç dakika bekleyip öyle yazdım çünkü hala şoktaydım.
Rose; Ne
Rose; Sen ciddi misin
Rose; Hayır yalan söylüyorsun
Rose; Tae böyle bişey yapmazJk; Çok güvenme
Rose; Ne saçmalıyorsun sen
Jk; Sana yalan söyleyecek borcum yok. Bunlar doğrular
Jk; Hee sen doğruları tercih etmeyip, yalanlarla yaşamayı seçiyorsan senin kararın.Rose; Sen nerden biliyorsunda bu kadar emin konuşabiliyorsun acaba?
Jk; Gördüm
Nee nasıl ya, tae nasıl böyle bişeyi yapmış olabilirdi.
Rose; Anlatt.
Jk; Böyle telefondamı anlatıcam yüzyüze görüşsek
Ben giyinip dışarı çıkamazdım o duyguyla. Hemde kızlarla buluşcaktık. Tabi nasıl buluşcaksam.
Rose; Benim vaktim yok, anlatıcak mısın?Jk; Tamam ya anlatıcam ne bu acelen
Rose; Jungkook sabrımı sınıyorsun
Jk; Upss! sakin ol şampiyon, anlatıcam.
Rose; Bekliyorum.
Jk; Şimdi ben namjoon ile dışarı çıkmıştım
Jk; Ve bizim her zaman gittiğimiz bi cafe vardı.
Jk; Bizde oraya gitmiştik. Tae'yi gördük orda, onun yanına gittik oturduk, ama tae böyle aceleci gibiydi
Jk; Yani gidin der gibi gözümüzün içine bakıyordu, biz kalkıyoruz sen kalkmıcan mı tae dedim, Hayır dedi ben biraz daha oturcam dedi aslında hep genellikle biz kalkınca oda kalkardı hiç yalnız oturmayı sevmezdi, şaşırmıştım
Jk; Her neyse, bizde tam kalkıcakken taenin yanına bir kız geldi merhaba sevgilim deyip sarıldı
Jk; Şuan delirdiğini hissedebiliyorum park ChaeyoungRose; Yoo alakası yok, sen devam et.
Aslında tam aksine ne delirmesi kafayı yemek üzereydim.
Jk; Tae bize baktı, sırık bir gülümse ekledi.
Rose; Şu dediklerinin hepsine inandım varya bravo güzel senaryo'ydu.
Aslında inanmıyorda değildim, hala aklım almıyordu yada almak istemiyordu.
Jk; Anlattıklarımın hiç biri senaryo veya oyun değil rose
Jk; İster inanırsın ister inanmazsın orası sana kalmış.İşte bu cümle beni tedirgin etmişti. Eğer yalan olsaydı inkar ederdi. Ama tam aksine..
Rose; Sana nasıl inanabilirim ki jungkook.
Rose; Ortada doğru düzgün kanıt yok bileJk; Tamam kanıt mı istiyorsun, dün tae'nin o kızdan sonra telefonunu aldım.
Jk; Sana yarın iş toplantım var diyip geçiştirdi.Rose; Evet de sen nerden biliyorsun?
Rose; Yoksa bizim mesajlarımızıda mı okudun??Jk; Iıı şey konumuz bu değil şuan.
Jk; Tae'nin telefonunda o kızla yazıştıklarını gördümRose; O kız olduğunu nerden bildin
Jk; İnsanlar whatsappına profil fotoğrafı koyarlar bilir misin roseanne? Hani sende koyuyorsun ya.
Rose; Uff he tamam
Rose; Eee ne yazışmışlarJk; Tae geldi tam okuyamadım ama yarın buluşcaklarını öğrendim.
Rose; Bizim mesajlarımızı okuyacağına, onları okusaydın.
Jk; Sizinkileride tam okuyamadım zaten
Rose; He bide tam okusaydın
Jk; Tekrar söylüyorum konumuz bu değil. Plan yapıcak mıyız? Seni inandırabilcem mi?
Rose; Tamam yarın buluşucaz.
Jk; Tamamdır.
+
Bölüm sonuuğğ
Devam ediceekkkk
Umarım beğenmişsinizdir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
For you.. |Rosekook|
FanfictionHem Park Chaeyoung'un eski sevgilisi hemde Jungkook'un en yakın arkadaşı Tae, Chaeyoung'u aldatıyor..