-én is téged..
Mélyen a szemembe nézett és megpuszilta a homlokom.
-Gyere üljünk le.
Megfogta a kezem és leültünk, Ned elsétált melletünk és azt mondta:
-Örülök nektek.
Elmosolyodtam, rátettem Peter vállára a fejem és néztem ki az ablakon, és csak gondolkoztam..
-T/n, akarsz zenét hallgatni?
-Hmm de desavu (vagy hogy irjak :p) érzésem van *nevettem fel*
Berakta azt a számot amit még régebben ugyan így a buszon együtt hallgattunk. Úgy érzem a legszerencsésebb vagyok vele. Nála jobbat nem kívánhatnék.
《1 óra múlva》
Megérkeztünk az első helyünkre egy vidámparkba. Nagyon jól éreztük magunkat én ned és peter, ültünk óriás keréken, hullám vasútoztunk, kiprobáltunk egy csomó játékot, nagyon jó volt. (Bocsika lusta vagyok írni erről még :c)
Felültünk a buszra én peter mellé és ned mögénk és végig a vidámparkról beszéltünk.
《 megint 1 óra múlva》
A második megállónk egy állatkert volt ahol nagyon sokat nevettünk, nagyon jó volt. Én mondtam egy beszólást amikor a majmokhoz értünk: Nézd Liz! Itt a családod és a fajod.
Az egész osztály nevetett, kivéve Liz, de Peter sem úgy igazán.. mindegy elengedtem nem áltam le vitázni ezen is. Amikor visszaértünk a buszra megint beszélgettünk de amikot Lizre terelődött a téma Peter nem szólt semmit... furcsa..
《 éés megint egy óra múlva :DD》
A harmadik egyben utolsó megállónk egy strand volt. Mindenki elment átváltani fürdőruhába, megmondom őszintén nem volt sok önbizalmam felvenni két részest de ha mást veszek fel ki cikiznek, és Peter meg Ned is bíztatott. Amikot kijöttem ez várt:
-Wao t/n! Jól nézzel ki, nem tudom mit féltél jó alakod van.
-Köszi Ned, jól esik
*Peter eközben csak bámult nagyon*
-Peter?
*Eltörölte a gondolatait*
-I-igen??
-Mit gondolsz t/n-ről?
-H-hát na-nagyon gyönyörű, nagyon jó alakod v-van.
*elpirosodtam*
-Köszi.. mosolyogtam.. te is jól nézel ki Peter
-Ó köszi.
Az őszintét megvalva nem tudtam nem bámulni Peter kocka hasát.. egyszerűen... hu... beszélgettünk egy kicsit amikot mögöttem kijött Liz a barátnőivel és Peter Lizt is úgy bámulta.. amivel igazából nincs gond.. ugye?.. nézegethet más lányokat is.. az nem érdekes hogy kicsit rosszul esett.. nem is kicsit.. Ha a strandról kéne egy beszámoló háát, jó is és rossz is volt. Jó volt: hogy Neddel csomót dumàltam és közelebb kerültünk, lementünk 3-an csomó tök jó csúzdán, sokat hülyéskedtünk.
Viszont a rossz az volt hogy csomószor mikor Peter azt hitte nem figyelek Lizt nézte.. Mostmár nem kell eljátszania megbeszéltük de ő mégis..nem tudom mit gondoljak.. a hazaútról meg ne is beszéljünk. Peter végig az ablakon nézett ki és nem beszélgetett velem. És most mi baja lehet?.. Vissza értünk a szállásra Nedet megöleltem Peternek nyomtam egy puszit az arcára, és ő megcsókolt ez aranyos volt tőle és fura de még mindig pillangok lesznek a hasamban ettől de nem tudom a nspi viselkedését mire vélni. Bementem a szobámba, lefürödtem és egyből be is estem az ágyba, nagyon elfáradtam.
~Peter szemszöge~
Bementünk a szobába Neddel ledobtuk a cuccunkat elmentünk fürdeni és amikor kijöttem elég kupi volt ezért kicsit rendett raktam amikor Ned hozzàm szólt.
-Haver, ez mi volt ma?
-Mármint mi?
-Ne nézz hülyének engem se és t/n-t se láttuk hogy a strandon végig Lizt bámultad most meg úgy tettél mintha semmi nem történt volna.
-Ned... én..
-Te?
......
-Én újra kezdek érezni valamut Liz iránt..