~1~

207 8 0
                                    

„Catherine"zatřepal se mnou Scott
„Jo ještě pět minut"řekla jsem a přetočila jsem se na druhou stranu.„Ne.Hned.je to tvůj první den na střední takže vztávej udělej ze sebe hezkou holku a najdi si více kamarádů ve svém věku."řekl a pohladil mě po vlasech.„Fajn.Ale co když to nezvládnu?"posadila jsem se a podívala jsem se na něho„Ty to zvládneš."řekl a obejmul mě „Stiles tu bude za patnáct minut."řekl a odešel z mého pokoje.Vstala jsem a přešla ke skříni že které jsem vytáhla černé kraťasy a bílé tílko, nakonec jsem přes sebe přehodila delší šedý svetřík a svoje dlouhé černé vlasy jsem svázala do vysokého culíku„Můžeme?"zeptal se Stiles který nakoukl do mého pokoje.„Jo jenom řasenku a můžu jít."přešla jsem k zrcadlu ve kterém jsem viděla že Stiles přikývl a odešel.Dala jsem si řasenku a průhledný lesk na rty.Popadla jsem batoh a běžela jsem dolů „Mužeme."řekla jsem když jsem přišla dolů a bula jsem si boty.

„Promiň"omluvila jsem se klukovi kterého jsem srazila když jsem vycházela ze třídy.„Jo v pohodě.Jsem Mason a tohle je Liam."řekl ten kluk teď už známý jako Mason a ukázal na kluka teď už Liama který stál vedle něho.„Catherine."usmála jsem se.„Máš teď dějepis?"zeptal se Mason a vzal mě kolem ramen a šel ke skříňkám .„Jo mám.proč?"podívala jsem se na něho.„my ho totiž mě taky."řekl Liam a Mason už mě táhl do třídy dějepisu.Mason si sedl do čtvrté lavice,Liam vedle něho a já jsem si sedla za Masona.„Takže zdravím já jsem pan Yakimura a budu vás učit dějepis."řekl a otočil se na nás protože něco psal na tabuli.„Vy jste McCallova že?"ukazal na mě a všichni se na mě otočily.„Ano jsem."řekla jsem a usmála jsem se na něho.„Mohla by jsi jít prosím sem tvůj bratr si tady zapomněl papíry které mají za úkol."řekl a otočil se ke svému stolu kde vzal nějaké papíry.Když jsem si sedla zpátky na své místo tak se na mě otočil Mason.„Takže ty máš bratra?"povíval se na mě.„Jo mám ale teď se otoč."řekla jsem a zasmála se mu.
„Takze ty máš staršího bratra?"podíval se na mě Mason.„Klid Masone klidně se s tebou vsadím že má holku."zasmál se mu Liam.„To je mi jedno jen jsem se ptal."začal se s ním hádat „Catherine půjdeš se dneska podívat na nábor do Lacrossu?"zeptal se Liam.„Jo půjdu protože tam bude můj bratr s jeho kamarádem a já by jsem se pak neměla jsem dostat domů."řekla jsem když jsme vešli do třídy matiky.„Takže budeš sedět vedle mě?"zeptal se Mason.„Jasně že jo.Liame ty chceš jít do týmu že?"zeptala jsem se když jsem si sedla do lavice.„Jo chce to zkusit."řekl Mason a sedl si napravo ode mně a Liam nalevo.

„Tak uvidíme se na tom náboru"řekl Mason když Liam odcházel do šatny se převléct.„Jdeme?"zeptala jsem se Masona.„Jasně směr hřiště"řekl Mason když vzal mě za ramena a mířil si to ke dveřím.

Chvíli jsme si tam jen tak povídali a pak to začalo.Kluci začali běhat kolem hřiště.„Hrozný....Strašný....příšerný!"řikal coach když kolem něho probíhali poslední kluci.„To je všechno?"zakřičel a rozhodil rukama.V tu chvíli doběhl zadýchaný Stiles ke kterému hned běžel Scott aby zjistil jestli to přežil.„To jsou všichni."povzdechl si Coach.„To je vždy takový?"zeptal se Mason„Coah?Tak ten dokáže být ještě horší."řekla jsem a napila jsem se svého pití jen kývl a zase se věnoval klukům na hřišti.„Dobrý McCalle"řekl sarkasticky nějaký kluk když Scott trefil tyčku.„Hej Garette."zakřičel na něho Stiles.„Zklapni."řekl se smíchem.Pak jsem se prostě podívala do lesa.Něco tam proběhlo mezi stromy.„To bude zajímavý."řekl Mason.„Co bude zajímavý?“zeptala jsem se a podívala jsem se na něho.„Tvůj bratr jde s jedním klukem proti Liamovi.“řekl a pozoroval hřiště.„Ten druhý kluk je Stiles Stilinski syn šerifa.“řekla jsem a Liam se rozeběhl pro ti klukům které jednoduše oběhl a trefil se do branky.„To byla náhoda!znova!“zakřičela Malia která seděla s Kirou o několik laviček níže.„To je trénink!žádné znova nebude!“zakřičel naspátek Coach.„Deset dolarů na Scotta a Stilese!“zakřičela Malia znovu.„To beru!“řekl coach a otočil se zpátky na hřiště„Liame znovu.“řekl a Liam poslušně běžel splátky na místo odkud vybíhali.Vzal míček a běžel Stilese oběhnul jednoduše ale Scotta ne.Když běžel kolem Scotta tak ho Scott nabral na rameno a tak Liam přepadl na zem odkud se už nezvedl.My jsme se jen s Masonem na sebe podívali a rychle běželi za klukama.„Odneseme do ke zdravotnici.“řekl Scott a Liama zvednul.„Dobře odveďte ho.“řekl coach a kluci ho odvedli.Já jsem rychle běžela ke svému batohu který jsem rychle zvedla „Masone jdu s nima a pak půjdu hned domů nevadí ti to?“podívala jsem se na něho.„Ne v pohodě stejnak už musím.“řekl a vzal svůj batoh který si hodil na záda.„Uvidíme se zítra.“ řekl a obejmul mě.„Ahoj“řekla jsem a obětí jsem mu obětovala.Jen kývl a šel pryč.„Scotte!“zakřičela jsem na svého bratra.Scott se Stilesem a Liamem se na mě jenom otočily.„Počkejte na mě“zasmála jsem se a běžela za nimi.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ahojky tak tady máme první kapitolu nové "knížky".
Doufám že se vám bude líbit
Pokud tady jsou nějaké chyby tak se omlouvám.
~Emma

Asi ho miluju[Teen Wolf FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat