~2~

120 4 0
                                    

„Musíme tě vzít do nemocnice.”řekl  Stiles Liamovi když jsme mířili k Jeepu.Jen kývl a já mu otevřela dveře do zadní části auta kde jsem si s ním sedla a opřela jsem si hlavu o okýnko.

„Scotte?Catherine?"křikla mamka když nás viděla stát u recepce.„Stilesi?“zeptala se máma.„Na to že v průšvihu litá Scott se Stilesem jsem si zvykla ale ty Catherine?Tak to jsem nečekala.“řekla a protřela si čelo.„Fajn...co jste provedli teď?“podivala se na nás a my se otočili na Liama.„Tak trochu se mu na tréninku stalo něco s nohou.“řekl Stiles a poškrábal se na zátylku.„Dovezu vozíček.“řekla a otočila se k vozíku který byl u zdi.„Tak sedej.“řekla když k nám dojela a Liam poslechl.Když si sedl rozešli jsme se k výtahu.

„Melisso!Já ho vezmu je to můj syn.“řekl když k nám přiběhl nějaký doktor„Jo jasně budeš chtít pomoct?“řekla a ustoupila od vozíčku.„Ne v pohodě.“řekl a i s liamem odjel.„Musim jít“řekla máma a dala mi pusu do vlasů a běžela na druhou stranu chodby.„Jdeme zjistit co se s ním stalo“řekl Scott a nenápadně jsme šli k pokoji kde bez měl být liam„Hej odposlouchvaš je?“šťouchla jsem Scotta do ramena když  nějakou chvíli nereagoval.„Jo.říkal že  bude muset na rentgen.“řekl a dělal že někoho hledá„Co děláš?“zeptala jsem se ho zmateně.„Dělej něco nenápadného.“řekl a pokračoval.Tak jsem vytáhla mobil a dělala že někomu volám do té doby dokud doktor neodešel z pokoje kde byl Liam a zahnul za roh.„Určite s ním chceš mluvit že?“podíval se na mě a já jen kývla.„Tak běž“řekl a pobídl mě tím že mě plácl po zádech.
„Můžu?“zeptala jsem se když jsem vešla do dveří.„Jo jasně pojď.“řekl a posunul se aby mi udělal místo na sednutí.„Takže...jak na tom jsi?“řekla jsem když jsem si vedle něho sedla.„Asi to bude zlomený.A asi nebudu tento rok hrát.“řekl smutně.„Hele Liame....I kdyby to bylo zlomený a nemohl by jsi pár měsíců hrát tak s tím nic neuděláš,ale slibuju ti že tě do toho týmu dostanu.“řekla jsem a on se mi podíval do očí.„Děkuju.“šeptl když obejmul mě a já mu obětí oplatila.Asi pár minut jsme tam tak seděli v obětí ale pak se ozval řev Scottův řev.„co to bylo?“zeptal se Liam.„Zůstaň tady.“řekla jsem a mířila ke dveřím.„Ale...“začal Liam.„Liame slib mi že tady zůstaneš“řekla jsem a odešla z pokoje.Když jsem došla ke schodům vytáhla jsem zbraň kterou jsem měla schovanou v batohu.A vydala jsem se na střechu.„Pomoc“slyšela jsem šeptem když jsem procházela okolo chodby v třetím patře.Tak jsem se tam radši šla podívat.Hned když jsem vešla do chodby viděla jsem tam spoustu krve a pár lidí.Vetšina byli jenom zranění a asi tři byly mrtví.„Ošetřím vám to.“řekla jsem když jsem přešla k nějaké paní„Vy jste sestřička nebo doktorka?“řekla unaveně.„Nw ale moje mamka je.“řekla jsem a zavázala jsem ji od něčeho pokousanou ruku.Zvedla jsem se a šla dále po chodbě.„Mami?“řekla jsem a přešla jsem k ní.„Jsem v pohodě mám jen něco s nohou“řekla a kývla hlavou k její nože ve které měla zabodnutým velký střep.„Fajn vytáhnu ti to a obvážu.“řekla jsem a klekla jsem si k ní.Jen kývla a já ji rychle vytáhla střep a následně jsem jí to obvázala obvazem.„Jdi za Scottem já se o ně postarám.“řekla když jsem jí pomohla vstát.Jen jsem kývla a běžela na střechu.Kdyz jsem šla po schodech někdo zakřičel.Liam zakřičel.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ahoj tak tady máme další kapitolu.Názory?
~Emma

Asi ho miluju[Teen Wolf FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat