„Jedeme" řekl Stiles když už jsem byla nachystaná.Byla jsem oblečená v černých kraťasích,bílé tílko a na to černou mikinu.A ano jako vždy černá.
„Ahoj Liame“usmála jsem se na něho když nasedl do auta.„Ahoj”řekl s úsměvem a Stiles zapl nahlas rádio.„Mohl by jsi to prosím ztišit?“zeptal se Liam a Stilese dělal že mu nerozuměl tak ho ještě víc zesílil.
„Myslel jsem že tu budou všichni“řekl Liam když jsme vystoupily z auta.„Jo budou tu jdeme brzo“řekla jsem mu a táhla ho dovnitř.Mezitím co Stiles si stoupl ke krbu že ostatníma tak já jsem zůstala stát u dveří.„Co to je?“ukázal na ně.„Promiň ale museli jsme tě nějak přemluvit s námi mluvit“řekl Stiles a Liam se otočil k odchodu.„Liame“snažila jsem se ho nějak zastavit.Nic neříkal a jemně do mě zďuch aby byla dál od dveří a on odešel.„Liame prosím“běžela jsem za ním ven„Myslel jsem že ty by jsi mi nelhala“zastavil se ale neotáčela se na mě„Ani nevíš jak moc mě bolelo ti lhát“začala jsem brečet„Tak proč jsi to udělala?“zklidnil se trochu a otočil se na mě„Musela jsem...Prosím poslechni je“řekla jsem a on se otočil k odchodu„Liame“chytla jsem ho za ruku ale neotočil se na mě.Stále koukal někam do lesa„Až zjistíš co jsi a nenaučíš se to ovládat mohl by jsi ublížit tvým rodičům,Masonovi i mně.“pokračovala jsem a on se na mě otočil.„Slibuju že ti všechno řekněme a vysvětlíme jen...“pozvdechla jsem si„jen nás prosím poslechni.“dokončila jsem svůj monolog který ani nevím jak mě napadl.„Fajn ale jenom kvůli tobě“řekl a obejmul mě„Děkuju“šeptla jsem a on mě pustil z jeho objetí.„můžeme?“zeptala jsem se ho a on přikývl.„Tak co jste a co jste se mnou udělali“zeptal se když jsme vešli do vnitř„Začneme tím kdo jsme my“řekla Lydie„Scott je vlkodlak,pravá alfa“řekl Stiles a ukázal na Scotta který si nechal rozsvítit oči.„Malia kojodlak,Lydie Banshee,Kira Kitsune neboli liška“říkal Stiles a Liam přikyvoval„A co jsi ty a Catherine?“zeptal se„Já jsem byl posednutý Nogitsune to je takový zlý duch.Catherine...Catherine to umí se zbraněmi je mezi námi jediná co se ještě nic nadpřirozeného nestalo.“řekl Stiles a Liam na mě kouknul.Z ničeho nic se Liam chytil za uši a padl na kolena.„Co se děje?“zeptala jsem se ho„vy to neslyšíte?“zeptal se a Lydie přešla k oknu„máme problém“řekla kdyz odtáhla závěs a uviděli jsme venku přijíždějící auta.„Ty jsi to někomu říkal?“zeptal se Stiles„Jenom Masonovi“řekl Liam.„Fajn tak jdeme my ho vezmeme dolů a ty Stilesi vem Maliu do sklepa“řekl Scott a vzal liama a Kira tašku s řetězi.„počky a co mám dělat s těma prvákama před dveřmi?“zeptala se Lydie„Lydie“povzdech si Stiles„Kdo dělá nejlepší párty v Beacon Hills?“zeptal se„No to to je jasný přeci já“rozhodila rukama„Tak udělej párty“řekl a odešel do sklepa.„Jdu někam do zadu aby mě Mason hned neviděl“řekla jsem a běžela do koupelny kde jsem se zamkla.Asi po dvaceti minutách sedění v koupelně jsem viděla jak z lodějnice něco vyběhlo„Liam?“šeptla jsem si pro sebe a vyběhla z koupelny „Catherine?“zavolal na mě někdo„Masone"otočila jsem se na něho„Tak co jak to jde s Liamem“zeptal se a mrknul.„Jo jde to dobře hele masone musím jít ať Liam venku dlouho nečeká“řekla jsem a rychle vyběhla ven.Bežela jsem lesem bylo mi jedno že nejsem ozbrojená a nemám nic na obranu potřebovala jsem vědět že je Liam v pořádku a nikomu nic neudělá„Scotte kde je“zeptala jsem se zadýchaně.„Pravě ho jdeme najít“řekl a zmáčkl ovladač který měl v ruce a ozval se křik.Scott neváhal a běžel tam.Chtěla jsem se rozeběhnout za ním ale argent mě zastavil„Na tady máš kdyby náhodou“podal mi zbraň a společně jsme se poklusem rozeběhli za Scottem.„Nesmí mě takhle vidět“začal Liam„Kdo?“zeptal se Scott „Rodiče,Mason a hlavně Catherine“řekl a koukl Scottovi do očí.„Nesmí mě vidět jako monstrum.Co když nebudu vědět jak se ovládat a ublížím jí?“zeptal se.„Nejsi monstrum jsi vlkodlak jako já.A ovládat se to naučíš ona už viděla takové věci když jí bylo třináct takže myslím že to vezme v pohodě“řekl Scott a já se k nim rozešla.Když si mě Scott všiml tak se zvedl a šel za Argentem se kterým společně odešli.„Liame...“klekla jsem si k němu protože stále seděl na zemi.„..Naučíš se to ovládat.Pomůžeme ti to ovládat a já ti slibuju že to zvládneme rychle.“řekla jsem„ale co když než se to naučím ovládat tak ti ublížím?“podíval se na mě„Neublížíš dokud mám u sebe tohle“řekla jsem a vytáhla zbraň kterou mi dal Argent.„Jo tak to by mohlo fungovat“řekl Liam a já zbraň schovala„Tak pojď nápis rodičům že přespíš u kamaráda dnes totiž spíš u mě“řekla jsem a zvedla jsem se.
Další kapitola je tadyyy
ČTEŠ
Asi ho miluju[Teen Wolf FF]
WerewolfMladší sestra Scotta McCalla nastupuje do prváku na střední kde potká Liama a Masona a stanou se z nich nejlepší kamarádi.Časem ale mezi Catherine a Liamem začne vznikat něco více. • • • Předem se omlouvám za chyby. !Příběh nebude přesně podle seriá...