~6~

108 5 4
                                    

Je možné že tady v této kapitole budou nějaké chyby a překlepy.Chtěla jsem ji co nejdříve vydat.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

„Liame"šeptla jsem a trochu s ním zatřásla.Jenom zabručel a přetočil se na druhou stranu.„Liame musíme do školy"řekla jsem a lehla si zpátky na postel.On jen zase zabručel a jednou rukou mě ze zadu objal tak že mi dýchal na krk.Mám takové štěstí že Liam ještě neumí používat zlepšený sluch protože mám pocit že se mi tak tisíckrát zrychlil tep.„Já ten tvůj tep slyším"řekl Liam rozespalým hlasem.„Jak když ti to nikdo nevysvětlil?"otočila jsem se na něho.„Scott říkal že se na to musím soustředit"usmál se na mě a já jen zavrtěla hlavou.„Ale líbilo se ti to"ušklíbl se.„Ne nelíbilo jen jsem se lekla"zalhala jsem„Jo jasně....lekla"zasmál se.„blbečku"řekla jsem a bouchla ho polštářem

„Ahoj masone"pozdravili jsme jednohlasně Masona který čekal u skříněk.„Co máme první hodinu?"zeptal se Liam„My s Cath máme angličtinu a ty nevím"řekl Mason a pokrčil rameny.„Tak ahoj"řekl smutně Liam a chtěl odejit„Li?"zastavila jsem ho„Ano?"otočil se na mě„Uvidíme se potom?"zeptala jsem se ho a on se pousmál.„Jo.Setkáme se potom tady.Ano?"přistoupil ke mě„Dobře"přikývla jsem a on mě objal.„Tak ahoj"pohladil mě po zádech a odešel„Uhhh něco se nám tady rýsuje"řekl Mason když Liam zmizel za rohem„Buď ticho a radši pojď"zasmála jsem se a šla do třídy.

„Hádej kdo"zeptal se Liam který mi zakryl oči když jsem si vytahovala věci ze skříňky„Poznala jsem tě podle hlasu Liame"zasmála jsem se a otočila se na něho.„To je jedno"usmál se a objal mě„Ehm jdeme do třídy?"odkašlala jsem si a on přikývl.Když zazvonilo tak učitelka začala něco říkat a já si psala zápisky.Celou dobu jsem cítila Liamův pohled a vždy když jsem se na něho otočila tak rychle sklopil pohled do sešitu.„Co je?"šeptla jsem směrem k Liamovi.„Nic"řekl s úsměvem.„Nejsem blbá.Vím že na mě celou hodinu koukáš"usmála jsem se na něho.„Vypadá to tak že vás moje učivo nezajímá že pane Dunbare a slečno McCallova?"ozval se učitelky hlas„Já vím že vy tady toto umíte takže pokud jste si stoprocentně jistí že toto nepotřebujete opakovat na test tak si vemte věci a běžte si povídat jinam."řekla a my s Liamem na sebe podívali.„Myslíš že je to dobrý nápad?"šeptla jsem když se na mě podíval s otazníkami v očích.„Můžeme to zkusit.Co se stane?"pokrčil rameny a usmál se„Jdeme?"zeptal se a začal si balit věci„Počkej na mě."řekla jsem když se zvedal.„Jo ale pojď"řekl Liam a všichni se na nás podívali.Když jsem si stoupla na nic nečekal a zval mě za ruku.„Naschle"řekli jsme jednohlasně a odešli ze třídy.„Viděla jsi ten její obličej když jsme se zvedli k odchodu?"zasmál se Liam„Jo bylo to vtipný"zasmála jsem se a společně jsme se vydali ven.Když si uvědomil že mě stále drží za ruku tak se zastavil a koukl na naše spojené ruce„Promiň"řekl a pustil mě„V pohodě“řekla jsem a strčila si pramínek vlasů za ucho.„Tak co budem dělat?"zeptala jsem se ho„Kolik máme času?"zeptal se a já koukla na hodiny„máme půl hodiny"řekla jsem„Umíš hrát Lacross?"zeptal se mě a mířil ven„Ehm jako trochu"řekla jsem a on se na mě podíval pohledem který muvil za vše„Ne"zavrtěla jsem hlavou„Noták bude sranda"řekl a už mě táhl ke klučičím šatnám.„Liame? Catherine?"ozval se za námi hlas mého bratra„ehm ahoj Scotte"otočila jsem se na něho a dělala jako kdyby se nic nedělo.„Co-tady-děláte?"s každým slovem k nám udělal krok„To je dobrá otázka"přikývl Liam„Hele Catherine já vím že máš dobré známky ale nemůžete nechodit na hodiny."povzdechl si Scott„A co tady děláš ty?"usmála jsem se na něho„Něco se Stilesem řešíme"řekl a ukázal na Stilese který stál u skříněk.„Tak my jdeme"vzala jsem Liama za ruku a táhla ho ven.

„Tak co budem dělat?"zeptal se Liam když jsme sedli na lavičku kde se často učím„Jelikož máme už jenom necelých dvacet minut tak asi půjdeme udělat úkol do matiky?"koukala jsem na něho.„Jo ale moc to nechápu"řekl a poškrábal se na krku„Pojď sem já ti to vysvětlím"usmála jsem se a on rychle přikývl.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 19, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Asi ho miluju[Teen Wolf FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat