~4~

127 5 3
                                    

Wishing on dandelions all of the time
Praying to God that one day you'll be mine
Wishing on dandelions all of the time, all of the time
Dandelion, into the wind you go
Won't you let my darling know?
Dandelion, into the wind you go
Won't you let my darling know that?
I'm in a field of dandelions
Wishing on every one that you'll be mine, mine
And I see forever in your eyes
I feel okay when I see you smile, smile
Wishing on dandelions all of the time
Praying to God that one day you'll be mine
Wishing on dandelions all of the time, all of the time
I'm in a field of dandelions
Wishing on every one that you'll be mine, mine♪

Mým pokojem hrála písnička Dandelions od RuthB kterou mám nastavenou na budík.Přešla jsem ke skříni kde jsem vytáhla černou sukni a krátké bílé tričko a nakonec jsem přes sebe přehodila černou mikinu.Vlasy jsem si spletla do dvou francouzských copů.„Jsi připravená?"nakoukl do mého pokoje můj odvoz„Jo jedeme?"zeptala jsem se Stilese.„Jo jasně Scott už taky jede"pokýval hlavou.Vzala jsem si mobil který jsem následně hodila do batohu a i se stilesem jsem se vydala k jeho oblíbeném Jeepu.

„Cath!"zavolal na mě Liam hned co jsem vystoupila z auta„Jen běž řeknu to  Scottovi"řekl Stiles a povzbudivě se na mě usmál.Úsměv jsem mu oplatila a běžela za Liamem a Masonem.„Hele vadilo by vám kdybych už šel?"řekl mason a pozoroval nějakého kluka.„Dobře"přikývl Liam.„Hele nechtěla by jsi dneska někam zajít?"začal když Mason zmizel za rohem.„Hele Liame"přerušil ho Stiles který za námi i se Scottem běžel„Liame prosím poslouchej nás."poprosil Scott a mě úplně ignoroval.„Proč bych vás měl poslouchat?"zeptal se ho.„Chceme ti pomoct"začal Scott.„Pomoc?ty jsi mě kousnul a pak jste mě unesli"řekl naštvaně Liam„Liame"pokusila jsem se ho uklidnit ale on mě ignoroval.„To kousnutí je dar"vysvětlil Scott„Hele přežil jsi to takže teď bude se dít hodně divných věcí."vložil se do toho Stiles.„Nepotřebuju vaší pomoc”řekl a vzal mě za ruku„Catherine na večer si zruš plány"řekl Stiles a my s Liamem odešli do třídy.

„Hele co máš večer?"podíval se na mě v hodině matiky Liam.„Nevim ale asi to bude důležité"pokrčila jsem rameny a věnovala jsem se učitelovém výkladu.„A máš něco zítra?"ťukl do mě„Liame já nevím"vyjela jsem potichu tak aby nás neslyšel učitel.„Dobře pokud budeš mít čas tak si tě zabírám já"řekl a koukal ke mě do sešitu a opsal si to co nestihl.„Fajn ale záleží co máš v plánu."řekla jsem a zazvonilo na konec hodiny.„Uvidíš"řekl a sbalil si věci.„Budeš se mnou a Masonem na obědě nebo budeš s tvým bratrem?"podíval se na mě když jsme vycházeli ze třídy.„Jasně že budu s vámi"řekla jsem a zatočila k našim skříňkám které máme hned vedle sebe.„Čauko"opřel se o skříňku Mason.„Ahoj"řekli jsme jednohlasně a koukli na sebe.

Na obědě jsme dělali blbosti a já s Masonem jsme rozebírali kluky kteří chodili různě po jídelně.„Hej ale jako kdyby mě někam pozval tak se nebráním"řekla jsem když jsme se hádali o tom jestli bych šla s nějakým zrzkem na rande„Ó pardon tady paní McCallova nerandí jen tak s někým.“zasmál se Mason.„Tak to chci vidět jejího budoucího kluka"zapojil se po dlouhé době do naší konverzace Liam.„Heeeej"bouchla jsem ho jemně do ruky.„Hej neurážej ji ona má dobrý vkus na kluky."kopl mu do nohy Mason.„Jo podle toho jak jste se hádali tak máte stejný vkus"zasmál se Liam a všichni jsme se zvedli od stolu a mířili pryč z jídelny.„Hele uvidíme se potom Scott chtěl se mnou mluvit pak se uvidíme"mávla jsem na ně a vydala jsem se před školu za Scottem a zbytkem party.

„Hele takže ho nějak dostaneme k Lydii?"zeptal se Scott když jsme probrali plán jak dnes večer na úplněk dostaneme Liama někam kde ho budeme moc hlídat aby někoho nezabil.„O sklep se nedělím"oznámila Malia„Tak ho dáme dolů do té lodějnice"zamyslel se nahlas Stiles.„Dobře ale jak ho tam dostaneme?"zeptala se Kira.„Já bych využila toho že tu máme někoho ve stejném věku jako je on"řekla Lydie a všichni se koukli na mě.„Fajn co mám udělat?"hlasitě jsem si povzdechla.„Prostě tam nakráčíš jako nejpěknější holka na světě a pozveš ho ven"řekla Kira a vzala mě okolo  ramen„Ale ona je jedna z nejhezčích holek co znám"oznámil Stiles a všichni na něho koukli.„No co?Musíme  ji zvýšit ego"zvedl ruce do obraného gesta„Tím chceš říct co?"zeptala jsem se a založila jsem si ruce na prsou.„Nic nic radši bež na hodinu."řekl Stiles a já odešla.

Měla jsem jinou hodinu než Liam a Mason a aby to nebylo všechno byla jsem ve druhém patře a oni v prvním.Hned jak zazvonilo tak jsem se zvedla a rychle šla.Když jsem scházela po schodech tak vycházeli ze třídy.„Liame?Nechtěl by jsi dneska zajít na párty?“zeptala jsem se když jsem před nima zastavila „Jo jasně“řekl zaraženě„Hele můžu jít taky?"zeptal se Mason.Do háje Masone komplikuješ mi plány.„Nechtěl jsi jít do gay baru někoho sbalit?“podívala jsem se na něho a on jako kdyby mi četl myšlenky„Ví te co?Půjdu do toho baru a vy dva si užijte romantický večer"řekl s úsměvem,když poplácal Liama po rameni a odešel„Já řekla romantický večer?"řekla jsem zaraženě.„Ne ale je to Mason takže si bude myslet že mezi námi něco je a pokud nic nebude tak se nás pravděpodobně bude snažit dát dohromady"řekl a koukal na vzdalujícího Masona.„Jo ahaaa každopádně vyzvednu tě večer v sedm?"zeptala jsem se ho„Ty máš řidičák?"zasmál se a společně jsme se vydali před školu„Ne ale Stiles nás odveze"zasmál jsem se.„Jo aha Stiles.Tak v sedm"zamával mi když jsme vyšli před školu a každý jsme se rozešli vlastním směrem.

Asi ho miluju[Teen Wolf FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat