„Co se stalo?“zeptala jsem se Scotta který vzal liama a šel s ním je mě „Musel jsem to udělat.Spadl by a nepřežil.“řekl Scott„Musíme ho dostat domů“řekla jsem a šli jsme společně dolů.
„Važně?“povzdechla jsem si když jsem pozorovala Scotta.„Scotte,nemůžeš jen tak někoho vzít,svázat ho izolepou a následně ho hodit do vany“řekla jsem mu když pokládal svázaného Liama do vany.„A co sním chceš udělat ty?"zatáhl závěs a otočil se na mě.„Ja nevím.“začala jsem když jsme přešli zpátky do pokoje.„Cokoliv co nebude tak divné.Bude se nás pak bát a vyhýbat“řekla jsem a rozhodila rukama.„Jak můžeš vědět že se nás bude bát?“zeptal se a vzal do ruky telefon.„Jak by jsi se choval ty?já bych se tomu člověku vyhýbala.“řekla jsem a posadila jsem se na postel.Scott si jen hlasitě povzdech a začal někomu volat.„Stilesi.Mohl by jsi přijít?...........dobře...díky."ukončil hovor a přešel za mnou k posteli.„Musel jsem ho kousnout“šeptl a já ne něho nechápavě koukla.„kdybych to neudělal tak by spadl ze střechy a nepřežil by.“pokračoval pomalu.„Aha.“řekla jsem potichu.„Co když to nepřežije?“řekla jsem roztřeseným hlasem.„Neboj teenageři to skoro vždy přežijí.“řekl a objal mě.„Pohlídáš ho chvilku?“řekl když mě pustil z jeho objetí.Jen jsem kývla a šla za Liamem do koupelny.
Zajímalo by mě jak ho Scott uspal ale teď to není důležité.Důležité je aby přežil.Musí přežít.Pár minut jsem tam seděla a přemýšlela nad svými myšlenky.Liam ještě spal.Byl strašně roztomilý když spal i když vypadal trochu jako takové děťátko.Pokud to přežije tak to bude spíše takové malé vlčátko.Musela jsem se nad svou myšlenkou pousmát.„Catherine?"zavolal na mě Stiles a Liam sebou škubl.„Neboj.Vsechno bude zase v pohodě“řekla jsem a pohladila ho po ruce.Jen kývl a já se vydala za Stilesem a Scottem„Takže co jsi udělal?“podival se na Scotta Stiles.„Běž se radši podívat do koupelny.“řekl a sklopil pohled.Stiles radši nic neříkal a vydal se do koupelny a ja se Scottem jsme ho následovali.Když odsunul závěs tak jsme se všichni podívali na Liama který se na nás vyděšeně díval.Stiles si jen hlasitě povzdechl a závěs zase zatáhl.Podíval se na nás a táhl nás do pokoje kde jsme si všichni sedli na postel.„Měli by jsme si sním o tom promluvit“řekla jsem po chvilce ticha.„Jo asi jo.“odpoveděl mi Scott a šel do koupelny a my se stilesem jsme nachystali židli a další izolepu.
„Fajn Liame sundáme ti tu pásku z pusy když nám slíbíš že nebudeš křičet“řekl Stilese se zdviženým prstem.Liam jen pomalu kývl a já jsem k němu pomalu přešla abych mu sundala tu pásku.„Notak dělej“řekl nedočkavě Stiles když jsem Liamovi opatrně sundávala pásku.Jen jsem nad jeho poznámkou protočila oči a viděla jak se Liam na mě pousmál.Kdyz jsem si to celé sundala tak jsem mu úsměv oplatila a sedla jsem si na Scottův stůl.„Liame dnes večer si viděl hodně divných věci a hodně divných věcí uvidíš a budou se ti dít.“začal pomalu Scott.„Jo pokud neumře“řekl svoji poznámku Stiles.Na kterou Liam okamžitě zareagoval sklopením hlavy a následnými vzlyky„On brečí?“dřepl si před něj Stiles.„Pomož mi ho rozvázat.“poručil mu Scott a následně Liamovi.„Neboj neumřeš“začal ho uklidňovat Scotty.„Jo pokud nejsi nějak nemocný“snažil se Stiles.„Stilesi?“začala jsem„Nepomáháš"řekla jsem mu a Scott se na mě s úsměvem podíval a naznačil ústy'děkuju' na to jsem jen kývla a odešla k sobě do pokoje.
„Panebože toto nedopadne dobře"povzdechla jsem si pro sebe když jsem zavřela dveře.Šla jsem ke skříni a tam vytáhla černé tepláky a černý crop top.Když jsem se převlékla tak jsem přešla ke kosmetickému stolečku a odlíčila jsem se.Ne že by jsem se nějak přehnaně líčila ale řasenku používám vždy.Chtěla jsem si vzít knížku a lehnout do postele ale na chodbě se ozvala velká rána.Když jsem vyběhla na chodbu tak jsem viděla Stilese a Scotta jak běží proti Liamkvi který stál na konci chodby u schodů.Když k němu doběhli tak spadli a už se kutáleli ze schodů.Jen jsem se zasmála a přeběhla tak abych viděla co se dole bude dít.A to co jsem viděla mi způsobilo lehký záchvat smíchu.Kluci se tam váleli na zemi pod schodama.Chvili se tam nějak vrtěli.Když se nějak Liam zvedl a Scott se Stilesem si toho nevšimli tak se podíval na mě.
„Napíšu ti."ukázal na mě a utekl.„Tak to se vám povedlo."zasmála jsem se jim když zjistili že Liam tady už není.„Ty"ukázal na mě Stiles„Ty buď ticho"řekl a nafouknul se.Jen jsem se mu zasmála a odešla ke mě do pokoje.V pokoji jsem vzala knížku 'Návrat z temnoty' a zalezla do postele.Byla jsem už v tom nejzajímavějším ale vyrušil mě mobil který mi ohlásil novou zprávu.Liam:
Ahojky jen jsem se chtěl zeptat jestli jdeš zítra do školy?Cath:
Jasně že jdu proč bych nešla?Liam:
Nevím....Hele mohli by jsme si zítra promluvit?Cath:
Jo jasněLiam:
Dobře tak dobrou<3Cath:
Dobrou<3Je fajn pocit mít kamarády ve svém věku ale proč se usmívám?
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ahojky tak tady máme další kapitolu této ff.Doufam že se vám líbí.Budu ráda za vaše názory<3~Emma
ČTEŠ
Asi ho miluju[Teen Wolf FF]
Hombres LoboMladší sestra Scotta McCalla nastupuje do prváku na střední kde potká Liama a Masona a stanou se z nich nejlepší kamarádi.Časem ale mezi Catherine a Liamem začne vznikat něco více. • • • Předem se omlouvám za chyby. !Příběh nebude přesně podle seriá...