Nu am mai stat pe ganduri si am sarit. Mama se pregatea sa vina dupa mine dar a oprit-o tata.
Am fugit si nu m-am mai uitat inapoi. Poate doar cu coada ochiului si atuci am vazut o pata de sange pe ciolofan. Nu era mica.
Oare de ce se omoara intre ei acum? Chiar era in stare sa ma omoare? Cu ce am gresit ?
Aceste intrebari imi inundau acum mintea impreuna cu lacrimile, ochii. Ii vroiam acum pe Tedy si Mara. Deabea acum realizasem!
Fata aceea si sormea geamana aveau acelasi nume. Si se mai spune ca cei cu aceeiasi nume, impart aceeasi soarta.. sau era doar la lucruri,
in fine, aveam lucruri mai importante de facut si de gandit, cum ar fii.. unde ma duc?
M-am trezit in mijlocul padurii si acel sentiment de deja vu mi-a revenit. Era ca in vis.. si acum ce urma? Sa vina mama cu toporul dupa mine?
Am simtit o respiratie rece in ceafa si m-am intors brusc. Era fetita aceea, Mara .
*- Ma bucur ca ai scapat.
*- De unde stiai ce avea sa se intample?
*- Pur si simplu stiam bine?
*- Nu, nu ai cum sa stii , pur si simplu. Spune-mi!
*- Tot ce pot sa spun este ca orice copil se naste in casa aia are aceeasi soarta...
*- Deci si tu ..
*- Exact.. si acum ar trebuii sa pleci ..sa fugi in continuare, povestea nu s-a terminat.
*- Si ce ar trebuii sa fac ?
*- Sa fugi!
*- Unde? Nici macar nu stiu unde sunt ..
*- Aaaaliiiiiiiiiiiiiiiii!! o aud din spate pe sormea care plutea spre mine si cu Tedy dupa ea.
*- Trebuie sa fugi, mama ta vine spre tine..
*- Dar tata ..
*- Imi pare rau ..
Simteam ca imi pica cerul in cap. Mama.. mama tocmai il omorase pe tata . Cata cruzime.. si acum venea dupa mine.. unde puteam sa fug?
Timp de 15 ani am fost incuiata in camera aia si acum sa fug dintr-o data ..
Le-am facut semn prietenilor mei sa vina dupa mine, mi-am luat inima in dinti si am fugit.. Mara, fetita, disparuse.. oare de ce nu vroia sa o vada
si altcineva? Am luat-o la fuga, nu stiu unde am ajuns dar stiu ca era un loc unde circulau foarte multe automobile in care auzisem numai in povestile
soramii , imi era frica sa trec pe langa ele desii ma holbam neincetat ..
Si din greseala am dat peste ..
CITEȘTI
GO!GO!GO!....
SpiritualSper sa cititi si sa va placa am scris-o pentru a fi ceva de genu WOW!! Deci lasati-mi comentarii daca va place!