Din greseala am dat peste unchiul Bob . Da, fratele mamei care nu era asa de psihopat . Cred. Eram speriata, iar el ma luat in brate.
La fel cum facea si de obicei cand mama ma batea de fata cu el . Dar apoi bolborosea ceva in camera alaturata si pleca.. niciodata nu am fost
curioasa sa aflu ce sincer. Am crezut ca gata, sunt salvata. Unchiul nu ar fii lasat-o sa ma omoare. Doar daca nu-l omora si pe el..
I-am povestit tot ce se intamplase in timp ce el dadea din cap si aproba mangaindu-ma pe cap.. parca nici nu ma lua in serios..
M-am enervat si am tipat :
*- Eu vorbesc serios, de ce nu ma poti lua in seama ?
A zambit. Dar nu cu un zambet dinacela prostesc sau linistitor, malefic mai degraba.
Tedy si sormea erau in spatele meu. Se uitau la fel de nedumeriti ca mine . Fetita aceea Mara a aparut din nou in fata mea. Ingrijorata a tipat la mine:
*- Prostut-o fugi ! de ce te-ai oprit ?!
*- Linisteste-te ! este unchiul meu am soptit nemiscand din buze ..
*- Dar mama ta ..
*- Nu-mi va face nimic, cat timp este el aici . Stiu asta ..
*- Dar ea.. si el..
*- Lasa-ma bine? eu nu voi pati ce ai patit si tu ! am strigat.. fara sa-mi dau seama.
Unchiul m-a luat in brate si mi-a zis :
*- Gata, gata.. vom merge intr-un loc bun acum..
*- Vezi, am strambat eu spre fetita, mergem intr-un loc bun.
*- Dar.. nu trebuie.. asculta-ma...
*- Surioara,Ali au strigat in cor ce.i doi din spate... nici noi nu credem ca e o idee buna sa te duci cu el..
*- Va fii bine .. am soptit.. si am plecat cu el.
DA! trebuia sa ii ascult cand trebuia! LOC BUN?! ha! M-a dus intr-o camara destul de inghesuita. Imi tinea mana la ochi pentru ca a zis ca ma asteapta o surpriza.
prostia mea ca l-am ascultat . Ma impins pe jos .. a zis ca o sa imi para rau ca m-am nascut .. ca mama o sa vina imediat.. deja suferisem destul in 15 ani ..
acum si el.. in care aveam incredere .. prietenii mei ma strigau.. nu puteau face nimic insa.. Unchiul a inceput sa ma loveasca fara mila.. nici lacrimi nu mai aveaam..
Ce avea de gand ? Vreau sa plec de aici .. am urlat de durere in sinea mea..
CITEȘTI
GO!GO!GO!....
SpiritualSper sa cititi si sa va placa am scris-o pentru a fi ceva de genu WOW!! Deci lasati-mi comentarii daca va place!