CAPITOLUL 13

65 3 1
                                    

Pe bune !!! doar nu credeati ca aici se termina totul nu ? E prea tragic sa mor asa .. si Darius ? Alta fata ?nuuuuu eu trebuie sa fiu aiaa!!

A urmat a 21-a resuscitare si pulsul a luat-o razna .. cred ca deliram ultima data ..

Nici gand sa fiu eu fantoma .. si daca as fi fost nu as ramane in acelasi oras .. unde am fost tinuta sechestrata .. so..

m-am trezit la spital, darius era langa mine si am tinea de mana .. a tresarit sa ma sarute pe frunte..

*- Am crezut ca te.am pierdut ..

*- Si eu ca te.ai casatorit si nu cu mine ...

*- Ce?!

*- Uh.. nimic, nimic .. inca putin nebuna de la lovitura la cap..

*- Nu te.ai lovit la cap ..

*- Hei, cine e acum pe patul asta ?:)

*- Ahaam.. bine bolnavioar-o .. maine mergem acasa.

*- Deja ? Adica .. deja ?

*- Pai nu are rost sa te tina aici .. ranile tale se vor vindeca cu timpul si eu vreau sa fiu acolo cand se vindeca si sa te ajut..

*- oww.. si scoala ? :|

*- Cred ca pot lipsi cateva zile .. saptamani ..:D

*- Um.. eu nu cred .. voi fii bine acum ca mama si unchiul nu mai sunt prin preajma .. cine oare ma mai cunoaste ca sa vina sa ma chinuie ?

*- Corect .. eh lasa :-j ma duc sa vorbesc cu doctorul sa vedem cat de repede pot sa te scot de aici .

*- Ok. [ si a iesit pe usa .. la 2 minute dupa el a intrat fata aceea care il saruta in fata scolii .. Alina cred ..nu imi amintesc acum .. s-a 

apropiat de mine si ma luat de gat, pe bune ?! ]

*- Ok fetita , poate ca mama ta nu a reusit sa iti faca nimic rau .. dar daca nu pleci de langa Darius sau daca indraznesti sa ii 

spui ceva legat de asta.. te voi taia bucatica cu bucatica . El e al meu ai inteles ? Al meu ! si asa va ramane .. impreuna cu bebe din burtica mea .

De ce sa strici tu totul ? Esti doar o taranca bolnava :-j hai scitir .. ar fi bine sa pleci cat mai repede din oras ai inteles ?

* WTF! nici nu am inteput bine si deja mi.am facut un dusman nou .. wait! a spus bebe ? wtf? ar de dat niste explicati .. dar pana sa vorbesc cu el ..

cum o sa continue povestea asta? *

[ Voi chiar credeati ca s-a terminat nu ? Pai atunci sunt fericita ca va pot da palpitatii si lacrimi .. POVESTEA CONTINUA OAMENI !! mai infricosatoare .. cu noi dusmani :> ]

GO!GO!GO!....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum