פרק 21

3.2K 133 15
                                    

"איילה, אנחנו מוכנים!" אני שומעת את עוזרת ההפקה צועקת לעברי.

"אימא, אני חייבת לנתק, קוראים לי.." אני אומרת במהירות לתוך הטלפון.

"טוב מאמי, בהצלחה! ואל תשכחי לבוא מוקדם למסיבה ביום חמישי.. אמיר לא חושד בכלום, כי תאריך יום ההולדת שלו יתחיל בעצם רק בשתיים עשרה בלילה, אז הוא חושב שנחגוג לו בשישי...נכון שאימא שלך גאונה?
בקיצור, עמרי יביא אותו בדיוק בתשע וחצי, אז תשתדלי לא לאחר..טוב, נדבר אחר כך"

אימא שלי מנחיתה את הפצצה מבלי לדעת ומנתקת.

ואני, עומדת בין מיליון אנשים שמתרוצצים סביבי וצועקים לכל עבר, מרגישה איך בבת אחת כל הצבע נעלם לי מהפנים, הידיים מתחילות להזיע והדופק מחסיר פעימה.
עבר כבר חודש מאז שראיתי אותו בפעם האחרונה ועדיין רק איזכור של השם שלו, משפיע עלי מיד בצורה כזאת.

אני נמצאת בסט הצילומים המקצועי והגדול ביותר שאי פעם השתתפתי בו, צילומי סרטון פרסומת טלוויזיה של חברת קוסמטיקה וטיפוח ישראלית גדולה.

החברה מוציאה בקרוב סדרת מוצרים חדשה לנערות ולכן תפאורת סט הצילומים נראית כאילו נלקחה מקליפ של להקת קיי-פופ קוריאנית, הכל בצבעי פסטל מוגזמים ובאמצע אמבטיה מטורפת בצבע ורוד מסטיק, מלאת בכדורי פלסטיק צבעוניים.

חתמתי על חוזה להיות הפנים של הקמפיין החדש שלהם וכבר צילמנו חלק גדול מהתמונות לקמפיין.
עדיין לא נקלט לי בראש שהם בחרו דווקא בי, מכל מאות הדוגמניות שהגיעו לאודישן, למרות חוסר הניסיון שלי, הביישנות שלי והגובה שבקושי רב מגיע ל- 1.70 מ'.

חגי, הסוכן שלי, אומר שנבחרתי בגלל שאני משדרת בדיוק מה שהם חיפשו, דוגמנית עם מבט נבון בעיניים, שמשדרת מתיקות, תמימות וטוב לב, יחד עם סקסיות ופלפל.

לא יודעת איפה הם בדיוק מצאו בי סקסיות ופלפליות..אבל לגבי התמימות אני בהחלט מסכימה..

אבל מה שהכי מדהים אותי זה שבפרסומת משתתף כוכב הנוער הכי חם כרגע, רז גונן..
אנחנו מצלמים סרטון פירסומת לטלוויזיה לבשמים חדשים לו ולה, שמיועדים לצעירים והקמפיין יכלול גם שלטי חוצות וכל מה שמתלווה לזה. כל זה מרגיש לי כמו הזייה אחת גדולה..

אני נכנסת לתוך האמבטיה בזהירות ויושבת בתוכה בסבלנות, מחכה שיסיימו עם הנגיעות האחרונות של השיער והאיפור ובדיקות התאורה.

בזמן שמסדרים לי את השיער, המחשבות שלי נודדות מיד לשיחה עם אימא שלי, היא מארגנת מסיבת הפתעה לאמיר, בעלה, לכבוד יום הולדת ה50 שלו.
היא הזמינה את כל המשפחה והחברים שליוו אותו במשך השנים
וכמובן שגם הבן הבכור שלו יגיע.

לא ראיתי חודש שלם את עמרי.
היה לי קשה להיות לידו, בידיעה שהוא לא שלי, שהוא החליט שהוא לא רוצה להיות איתי.
בשנים הקודמות, לפני שהוא חזר מהטיול שלו באוסטרליה, הצלחתי להסתיר עמוק בפנים את האהבה הסודית שלי אליו ואת רגשותיי כלפיו, אבל אחרי שהיינו ביחד, כבר קשה יותר להתמודד עם הכאב והאכזבה.

האהבה הסודית שליWhere stories live. Discover now