פרק 22

5.6K 224 172
                                    

"אמרתי לך כבר שחבל על הזמן שלך, אני עדיין לא מאמינה שאתה באמת רוצה שאעשה דבר כזה.." אני אומרת לחגי.
אנחנו יושבים במשרד שלו בסוכנות הדוגמנות נקסט מודלס, הדלתות שקופות ואפשר לראות את השולחנות של שתי העובדות שלו, בלחץ הרגיל שלהן, מנסות לסגור עבודות ולוחות זמנים בטלפון.

הסוכנות של חגי לא נחשבת מהגדולות והמובילות בתחום, אבל הוא הצליח להתקדם יפה ויש לו דוגמניות ודוגמנים שמקבלים עבודה באופן קבוע וגם כמה שהפכו למוכרים יותר והצליחו לא רע.

"תביני מתוקה, ברור שזאת ההחלטה שלך, אבל אני חושב שיש לך פה הזדמנות נדירה לפרוץ במכה אחת, בלי הרבה מאמץ, רק לתת לפפארצי לצלם כמה תמונות שלך יחד עם רז ולזרום קצת עם הסערה התקשורתית..זה הכל..
ואז, מבחורה אנונימית, את יכולה להפוך לשם מוכר! את לא מבינה איזה שדרוג יהיה לך וכמה עבודה תקבלי בתור החברה החדשה של רז גונן! את לא תהיי הראשונה ולא האחרונה שעושה את זה..
אני חוסך לך פה חודשים של השתתפות בתוכנית ריאלטי! את רוצה לסבול חודש שלם ולאכול רק אורז בהישרדות? או להתלכלך שלושה חודשים בקן הצרעות של האח הגדול?!"

"סיימת עם הנאום?" אני שואלת בחיוך. "נראה לך שבכלל הייתי שוקלת ללכת לאח הגדול? אתה יכול לדמיין אותי, יושבת בפינת העישון שם ומרכלת על אנשים?!!
וחוץ מזה, שכחת שאני עוד שנייה מתגייסת וכל הסיפור הזה של הדוגמנות נגמר בשבילי.."

"לא נגמר ולא בטיח..תסמכי על חגי לוי..אני בונה אותך להיות בר רפאלי החדשה!"

חגי מצחיק אותי. הוא לא מגזים בכלל..בר רפאלי?!
"כדי להצליח ככה, כנראה שצריך לרצות את זה מאוד ואני מודה שדי כיף לי להצטלם, אבל למרות זאת, זה לא משהו שאני הולכת להשקיע בו! ואתה יודע את זה, חגי. אמרתי לך מההתחלה.."

הוא מביט בי בחוסר אמון.
"טוב, אני מרים ידיים..אלוהים נתן לך פנים עם מבנה עצמות מושלם לצילום, גוף טוב, עור מעולה...שיער יפה...יש לך הכל בשביל להצליח בתחום ואין לך שום רצון להפיק מזה את המקסימום..אם לא הייתי מגלה אותך בבריכה של ישראל יניב, כנראה שלא היית עושה עם זה כלום.."

"כנראה שאתה צודק..אבל מאז שנכנסתי לזה, אני דווקא נהנית, זה סבבה לגמרי בנתיים.." אני מודה. "חוץ מהצילומים עם רז גונן..
מה הסיפור שלו? הוא תמיד נראה נחמד כזה בראיונות וכשפגשתי אותו אתמול, הוא דיבר אלי ממש מגעיל ובצילומים הוא כל הזמן עקץ אותי ובלי שום סיבה, הוא לא מכיר אותי בכלל!"

"אני לא יודע בדיוק..רצו כל מיני שמועות שהוא נפל בסמים וגם שנכנס לדיכאון מאז שהוא נפרד מהדוגמנית הזאת שהיתה חברה שלו.. נטלי חיון.. ויש דיבור בברנז'ה שהוא היה מאושפז תקופה בבית חולים פסיכיאטרי..לא יודע אם זה נכון.."

"זה עדיין לא תירוץ להתנהג בצורה כזאת דוחה לאנשים!
אני שמחה שסיימנו עם הצילומים ואני מקווה שלא אצטרך להיתקל בו יותר.." אני אומרת בהחלטיות.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 29, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

האהבה הסודית שליWhere stories live. Discover now