פרק 7

5K 194 16
                                    

סול מתפשטת ונשארת עם בגד ים מנומר. אם אפשר לקרוא לזה בגד ים, החלק העליון שבנוי משני משולשים קטנים, לא משאיר שום מקום לדמיון והחלק התחתון הוא חוטיני כל כך מינימליסטי, שזה כבר מביך.
אבל סול לא נראית מובכת, להיפך, היא נהנית מתשומת הלב שהיא מקבלת, בעיקר מגברים ומתאמצת לתחזק אותה בסגנון לבוש פרובוקטיבי מאוד ובאופן קבוע.
עוד לא יצא לי לראות אותה לבושה במשהו שהוא לא צמוד מאוד, חשוף מאוד, שקוף או שלושתם יחד. כל הבנות לובשות בדרך כלל מכנסיים קצרים וגופיות בקיץ, אבל אצל סול זה נראה קיצוני ופרובוקטיבי יותר.
בעיני זה קצת פתאטי, כי ברור שהיא מתלבשת ככה לא בשביל עצמה, אלה בשביל הגברים שנועצים בה עיניים.

אני לא רוצה להתמודד איתה ועם עמרי כרגע, אז אני מסתובבת ושוחה לצד השני של הבריכה.

"סליחה, אפשר לדבר איתך רגע?" אני שומעת קול של גבר כשאני מגיעה לקצה הבריכה. הוא עומד מחוץ לבריכה, כוס עם יין לבן בידו והוא מסתכל עליי.
הוא נראה באמצע שנות השלושים לחייו, אולי יותר וגם לו יש זיפים קצרים ומטופחים כמו לרוב הגברים כאן.
אני מסתכלת עליו רגע, חושבת איך לדחות אותו בצורה מהירה, בלי להעליב אותו. למה גבר בגיל שלו חושב שזה בסדר להתחיל עם ילדה בגיל שלי?

הוא כנראה קורא את המחשבות שלי, או שרואים את מה שאני חושבת בהבעת פני, כי הוא אומר מיד "אני לא רוצה להתחיל איתך ממי, אני רוצה להציע לך עבודה בדוגמנות, יש לי סוכנות דוגמנות"

"תודה, אבל אני לא מעוניינת וזה גם לא מתאים לי, אני לא מספיק גבוהה"

"הגובה שלך בסדר ומספיק, כמה את 1.68, 1.69? היום יש הרבה סוגי דוגמנות ולא חייבים רק דוגמניות ענקיות. יש לך פנים שמתאימות לצילום, תאמיני לי שאני יודע על מה אני מדבר, זה המקצוע שלי"

אני מנסה לסרב בעדינות "תודה על ההצעה, אני אחשוב על זה".

"תחשבי טוב, כדאי לך, אפשר לעשות בזה הרבה כסף. אתן לך כרטיס ביקור כשתצאי מהמים"

אני מסתובבת ושוחה חזרה לצד השני של הבריכה.

עמרי וגיא עומדים ליד שפת הבריכה ומדברים עם כמה אנשים, סול רוקדת לידם עם עוד בחורה. אני לא רואה את בר ואת אביחי.
אני מתיישבת על שפת הבריכה וסוחטת את שאריות המים מהשיער שלי.

"מי זה היה, מה הוא רצה ממך?" אני שומעת את קולו של עמרי מעלי.

אני מרימה את הראש לכיוון שלו, השמש מסנוורת אותי ואני לא מצליחה לראות את פניו.

"סתם. הוא סוכן דוגמניות, הוא הציע לי לדגמן" אני עונה ונעמדת, מחפשת מגבת.

"סוכן דוגמניות עלק. זאת השיטה שלהם להתחיל עם ילדות. אל תדברי איתו יותר!"

טון הדיבור שלו מרגיז אותי, הוא שוב מתייחס אלי כאל ילדה קטנה.

"תפסיק לדבר אלי כאילו אתה אבא שלי, אני אדבר עם מי שאני רוצה!"

האהבה הסודית שליWhere stories live. Discover now