A tak to vše skončilo. Má kamarádka byla po x letech konečně znovu šťastná. Splnil se jí její sen. Já zůstala s Harrym, Louim a Grace v jejich obrovském domě. Často jsem hlídala miminko, protože měli kluci práci, nebo si prostě a jednoduše potřebovali odpočinout.
Grace rostla a učila se novým věcem. Já si po čase víc zvykla na noční dovádění kluků, které kvůli již více vnímajícímu potomku klidnili co to jen šlo.
Ve finále nebyl život s rodinou Tomlinson-Styles tak zlý. Užívala jsem si tuto nekonečnou dovolenou bez práce, pokud nepočítáme neplacené hlídání, co nejvíc to šlo.
Prožila jsem s Grace její první jízdu na kole, i když na zahradě, její první vypadlý zub, který Loui uvázal na provázek na kliku a dokonce i její první den ve škole. Dělaly jsme se spolu jednoduché úkoly, které dostávala ze školy. Myslím, že jsme se obě braly spíš jako nejlepší kamarádky. Nevěděla, odkud jsem přišla, ale ani jí to nijak nezajímalo.
Jak čas plynul a Grace pomalu rostla do svých náctiletých let, objevily se i první lásky a zlomená srdíčka. S kluky mohla tohle vždy řešit, ale nikterak se k tomu neměla. Několikrát jsem jí vysvětlovala, že by ji pochopili, ale ona se radši svěřila mně, jakožto stejnému pohlaví. Byla jsem ráda, že máme takový vztah. Těšilo mě to. Nikdy bych si nemyslela, že únos od Harryho Tomlinsona-Stylese skončí takhle.
Uh. Hádám, že jsme na konci tohoto příběhu.
So... Ze začátku se mi tenhle nápad líbil, ale ke konci už jsem byla na pochybách, jestli to bude vůbec někdo číst. Možná proto, že jsem děj několikrát změnila xD
Každopádně! Určitě mi můžete dát vědět, jestli se vám příběh alespoň trošku líbil. Ráda bych ještě dodala, že jsem sem cíleně nepsala SMUT, takže sry, moji milí perverzáčci, tohle nebyl příběh o SMUTu. Ten bude až v tom dalším, který už mám rozepsaný ^^ (ten bude mimochodem dost SMUTový, takže si vynahradíme tuhle fanfikci xD).
Nejsem moc na děkovačky, tak zanechám jen jednoduchý dík: děkuji všem, kteří tuto ff dotáhli až do konce, díky za ⭐a za komentáře. Love you so fookin' much!
A rovnou vás tímhle zvu ke své další ff, díky za pozornost :D
ČTEŠ
Fortune Teller (Larry, CZ) ✔︎
Fanfic„Proč se ptáte?" „Protože Vás ten člověk v brzké době unese." „To bude asi nějaký omyl." „Žádný omyl. Koho tam máte?" „Harryho Stylese." ------- -Kapitoly mají kolem 700-1000 slov ------- 23. 3. 2021 ------- × × × Umístění: - 5. v kategorii Ha...