"Demek Rerix'i Jungkook sayesinde başardın."
Lisa imalı bir şekilde konuştuğunda göz devirmek istedim. Burda önemli olan Jungkook denen çocuk değil benim Rerix'i başarmış olmamdı. Fakat Lisa ısrarla başarımın üzerinde durmak yerine imalar yapıp duruyordu. Ve bu durum canımı sıkmaya başlıyordu.
"Konunun Jungkook olduğunu düşünmüyorum." Jennie başını sallayarak beni onayladı. "Konu elbette Jungkook değil. Ama sana öncü olduğu gerçeğinide değiştirmez." Jisoo telefonunu masaya bırakarak konuştuğunda Lisa sırıttı.
"Bende bunu diyorum işte. Bahsettiğimiz kişi Jeon Jungkook. Bir boru değil. Çocuk oldukça yakışıklı." Tek kaşımı kaldırdım. "Onu bu kadar beğeniyorsan konuşmayı denemelisin. Benim ilgi alanımda olan biri değil."
Lisa anında ellerini iki yana salladı. "Oh, hayır. Ben sarışın erkeklerden hoşlanırım." Umursamaz bir tavırla omuzlarımı silktim. "İyi ya söylersin saçlarını boyatır." Lisa söylediğim cümle ile avucunu anlına vurdu. "Ulu periler adına. Bu kızın hiç birşeyden haberi yok."
Kaşlarımı kaldırdım ve bana şaşkınlıkla bakan kızlara baktım. "Ne?"
"Chae madifea koruyucuları saçlarını boyayamazlar." Jennie uğraşmış olduğu çiçek yaprağını okşadı. "Boya onlar için ihanet demektir." Jisoo devam ettiğinde ona baktım. İhanet mi? "Nasıl yani?"
"İki yıl önce Senta Kai adında bir madifea vardı. Kendisi en iyi koruyuculardan biriydi ve çocukların da çok yakın arkadaşıydı. Fakat sonra Piwlix Cadılar Kolejinden kötü ruhlu bir kıza aşık oldu." Konu ilgimi çektiği için dört kulakla dinliyorum. Jisoo derin bir nefes aldığı sırada Lisa devam etti. "Yeji. Aşık olduğu kızın adı Yeji idi. Senta Kai başkan Minoo'nun uyarılarını hiç bir zaman dikkate almadı ve Yeji ile olan ilişkisine devam etti."
Pekâlâ Yeji denen kız kötü olabilirdi ama aşk insanı değiştirmez miydi?
Oturduğum yerde kıpırdadım. "Yeji değişmiş olamaz mıydı?" Jennie başını iki yana sallayarak sırıttı. "Onlar kötü ruhtan Chae. Piwlix'te sonradan iyi olmak gibi bir kânun yoktur. Kötü doğan kötü ölür. Değişim imkânsızdır."
"Peki ya sonra ne oldu ?" Merakla kızlara baktığımda Jennie uğraştığı bitki için saksı hazırlamaya başladı. "Başkan Minoo bu kuruma karşı çıkınca Senta Kai saçlarını mora boyadı ve isyan çıkardı. Şimdi kimse nerede olduğunu, ne yaptını bilmiyor." Lisa gözlerini bir noktaya sabitleyip üzgünce konuştuğunda dudaklarımız büzdüm. Üzücü bir durumdu.
"Bu yüzden Piwlix'ler ile konuşmamız yasak. Bu Bayan Moli'nin en katı emri." Jisoo omuzuma dokunarak konuştuğunda başımı salladım.
Piwlix nasıl bir yerdi acaba? Bu düşünceyi aklımdan atmam ve kendime odaklanmam gerekiyordu. Merakımı bastıra bilir ve kütüphaneden istediğim bilgileri öğrenebilirdim. Bu için acelesi yoktu.
*
"Bu gün tekrar Rerix dumanınızı görmek istiyorum genç periler. Tekrar etmek sizi bu duruma alıştırır ve kontrol duyunuzu açar." Bayan Kassy yeşil sarmaşıklı defterini eline aldı ve gülümedi. "Genç güneş prensesi Lalisa. Sizi görmek için sabırsızlanıyorum."
Lisa oturduğu yerden gülümseyerek kalktı ve taş kaseye elini koyarak - aynı o gün ki gibi - kendi sarı dumanını yükseltti. Bayan Kassy yine aynı sırayla isimleri çağırdığında Soojin denen kızın arkadaşlarının da bu işte oldukça başarılı olduğu fark etmiştim.
Sıra Soojin'e geldiğinde yüzünde yine alaycı gülümsemesi ile kendi dumanını yarattı ve bana meydan okurcasına kaşını kaldırdı. Sadece gülümsemekle yetindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Madifea
أدب الهواةChaeyoung güçlerini keşfetmeye çalışan bir peri, Jungkook ise yeminli olan bir Madifea idi.