Shoto'nun ağzından (Birinci yılın son günü)
Herkes sırasında oturmuş Aizawa sensei dinliyordu.Ben hariç.Bense Aizawa sensei'i dinleyen İzuki'yi izliyordum.Onu izlediğimi fark etmiş olacak ki bana döndü ve gülümsedi.Beni görmesinin utancıyla kızarırken başımı çevirdim.Tabi o sırada kendime lanet okuyordum.Hani neden kafamı çevirdim ki.Bende ona gülseydim ya.Izuki'ye göz ucuyla baktığımda biraz hayal kırıklığıyla önüne döndüğünü gördüm.Kalbimden bir çıt sesi geldiğine yemin edebilirdim ama kanıtlayamazdım.En sonunda daha fazla ona bakarsam tuhaf olacağını düşündüm ve Aizawa sensei'i dinlemeye başladım.
Aizawa:Şimdi çiftleri açıklıyorum.
Herkesin isimleri aklımda değil hikaye içinde bazılarının kimlerle eş olduğunu açıklarrim belki.
Aizawa:Ve son olarak Todoroki ve Midoriya.
İzuki bana dönerek gülümsedi.Az önce yaptığım hatayı tekrar yapmayacaktım.Yapabildigimin en iyisini yapıp küçülde olsa gülümsedim.Fakat bir sorun vardı.BİZ NE İÇİN EŞ OLDUK! Bize bir görev mi verilmişti.Birine sorarsam dersi dinlemediğim anlaşılırdı.Onların laflarıyla uğraşmak istemiyordum.Izuki'ye sorabilirdim o beni eleştirmezdi ama o zamanda onun gözünden düşerdim.Gerçi benim varlığımdan haberi olduğundan beri şüpheliydi.
Aizawa:Eşyalarınızı toplayın ve okul servisine gelin.
Herkes yerlerinden kalktı.Yurda gidip eşyalarımı toplamam lazımdı.O sırada İzuki yanıma geldi.
İzuki:Yurda beraber gidelim mi.
Shoto:Olur.
İzuki'yle beraber yurda giderken kalbim yerinden çıkacakmış gibi geliyordu.
İzuki:Yaz tatili boyunca aynı evde kalacağız.Aizawa hoca çok fazla konuşmadığımız kişilerle eşleştirdi bizi.Aslında haklı.Seninle neredeyse hiç konuşmuyoruz.
Shoto:Evet...Bir dakika üç ay boyunca seninle aynı evde mi duracağım.Ben daha senin yanında zor duruyorum.
İzuki:Ah üzgünüm.Benimle eş olmayı o kadar istemiyorsan Aizawa hoca ile konuşabiliriz.
Shoto:H-Hayır o anlamda söylemedim.
Sıçtık ne bahane uyduracağım şimdi.
Shoto:Bu arada benimle kalmana Uraka ne dedi.
Izuki:Uraka mı.Hiç bir şey demedi.Hem neden desin ki.
Bir an şok geçirmiş gibi oldum.
Shoto:İkizin sevgili değilmisiniz.
Izuki:Ne! Hayır değiliz.Ben eşcinselim.Ayrıca hoşlandığım biri var.
Olduğum yerde durdum.Yani hâlâ şansım varmıydı.
İzuki:Üzgünüm.Eşcinsel olmam seni rahatsız mı etti.
Tekrar yürümeye başlayarak İzuki'ye yetiştim.
Shoto:Hayır.
İzuki:Sevindim.
İzuki'nin odasının önüne geldiğimizde konuştu.
İzuki:Sende eşyalarını topla.Sonra serviste buluşuruz.
Shoto:Tamam.