5.BÖLÜM

406 36 15
                                    

İzuki ile koltukta oturuyorduk.Kollarımı arkasından beline sarmış kafamıda omzuna koymuştum.

İzuki:Shoto Shoto duyuyormusun.

Shoto:H-Ha üzgünüm dalmışım.

İzuki:Telefonun çalıyor.

Yandaki küçük masanın üstündeki telefonumu aldım ve açtım.Bir yandan ellerimi İzuki'nin saçlarına daldırmış oynuyordum.

Shoto:Evet?

Momo:Todoroki bu akşam dokuzda Uraka ve benim evimde küçük bir parti olacak.Gelmek istermisin.

Shoto:Bekle bir dakika.

Telefonu kendimden uzaklaştırarak neredeyse kucağımda uyumak üzere olan İzuki'ye baktım.

Shoto:Bu gece bir partiye gitmek istermisin.

İzuki:Mmm neden olmasın.

Telefonu tekrar kulağıma yasladım.

Shoto:Tamamdır orada olacağız.

Momo:P-Peki.Sonra görüşürüz.

Telefonu kapatarak eski yerine koydum.

İzuki:Parti kaçta.

Shoto:Dokuz.

İzuki:Daha üç saat var.

Shoto:Evet.O zamana kadar ne yapalım.

İzuki:A-Aslında benim yapmak istediğim bir şey var.

Shoto:Hm nedir.

İzuki dometes olurken bana döndü ve yaklaştı.

İzuki:B-Bir kere daha yapalım.Daha uzun sürsün.

Benim yanaklarımda kızarırken ellerimi İzuki'nin küçük yüzüne yerleştirerek dudaklarımı yaladım.Biraz öne atıldığımda dudaklarım İzuki'nin sıcak dudaklarıyla buluştu.Gözlerimi kapattım ve kendimi bu hoş hisse bıraktım.Kendimi biraz daha öne atarak Izuki'yi koltuğa yatırdım.Kollarını boynuma sardığında bir elim hâlâ yanağındayken bir elimi beline koydum.Biraz korkarakta olsa dilimle Izuki'nin ağzını açtırdım.Vücudu hafifçe titredi.Dilimi İzuki'nin ağzında gezdirirken bir elimle yanağını seviyordum.Nefesimiz bitince yavaşça geri çekildim.Ikimizde kızarmıştık.Izuki beni kendine çektiğinde dengemi koruyamadım ve üstüne düştüm.Izuki bana sıkıca sarılırken bende ona sarıldım.

İzuki:Shoto.

Shoto:Hm?

İzuki:Seni seviyorum.

Biraz kıpırdanarak İzuki'yi altımdan üstüme aldım.

Shoto:Tekrar söyle.

İzuki kızararak kafasını göğüsüme sakladı.

İzuki:H-Hayır.

Shoto:Lütfen.

İzuki:Olmaz.

Shoto:Hadi ama neden.

İzuki kafasını çok az kaldırdı ve bana baktı.

İzuki:Utanıyorum.

Shoto:Ama ben senin sevgilinim.Hem daha az önce öpüşürken hiç de utanmıyordun.

İzuki daha da kızararak tekrar saklandı.

İzuki:O-O anın heycanıyla oldu.Düşünemedim.

Shoto:Yani seni heyecanlandırırsam ve düşünmeni engellersem söyleyecekmisin.

İzuki iyice domates olurken kafasını daha da bastırdı.Bende ona sarılarak saçlarını okşadım.

~~~

Partinin başlamasına bir saat vardı.Ikimizde hazırlandık ve yola çıktık.Momo ve Uraka'nın evi baya uzaktı.Geldiğimizde kapıyı çaldık.

Uraka:Hoşgeldiniz.

İzuki:Hoşbulduk.

Shoto:Hoşbulduk.

3 AY EV ARKADAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin