2.BÖLÜM

478 38 79
                                    

Izuki'yle eşyalarınızı toplayıp servise binmiştik.Kısa sürede herkes geldi.Eşler yan yana oturacağı için Izuki'yle oturuyordum.

İzuki:Derste biraz dalgın gibiydin.Aizawa hocanın anlattıklarını özet geçmemi istermisin.

Shoto:Çok iyi olur.

İzuki:Şu an sadece 1-A için ayrılmış bir siteye gidiyoruz.Yaz bitesiye kadar olacağız.Her iki kişi bir evde kalacak.Site de her türlü yer var.Avm sinema market gibi ama siteden çıkmak yasak.Ayrıca kavga başlatanlar siteden atılacak ve yazın ek ders alacak.

Başımla Bakugoyu işaret ettim.

Shoto:Sanırım bu birileri için zor olacak.

Kıkırdadı.

İzuki:Sanırım.

Biraz daha sohbet ettikten sonra ikimizde sustuk.Kulaklıkla müzik dinlerken omzumda bir ağırlık hissettim.Başımı çevirdiğimde Izuki'nin omzumda uyuduğunu fark ettim.Gülümsedim ve bende kafamı onun kafasına yasladım.Saçları çok hoş kokuyordu.Hoş kokusuyla beraber uykuya daldım.

~~~

Izuki'nin beni sarsmasıyla uyandım.Bir yatakta yatıyordum.Yanımda oturan İzuki'ye baktım.

Izuki:Biraz daha uyanmasaydın endişelenmeye baslayacaktım.

Shoto:En son serviste değilmiydik.Ne ara buraya geldim.

İzuki:Ah serviste çok derin uyuyordun.Seni uyandıramayınca bende seni buraya taşıdım.

Beni buraya mı taşımıştı.Ondan çok daha ağır olmama rağmen.

Shoto:T-Teşekkürler...Bir dakika bavullar.

İzuki:Getirdim.Aşağı kattalar.

Shoto:Onları da mı taşıdın.

Biraz üzülmüştüm.Yok yok biraz değil baya üzülmüştüm.İzuki hem beni hemde eşyalarımızı taşımıştı.Daha ilk günden ona yük olmak istemezdim.

İzuki:Aç mısın.Bir şeyler pişirdim.Gidip yiyelim.

Shoto:Tamam.

Alt kata indik.Sofra kuruluydu.Masaya oturdum.

İzuki:Soğuk soba severmisin.

Shoto:Evet!

İstemsizce bağırmıştım.Izuki'nin soba yapması hoşuma gitmişti.En sevdiğim kişiden en sevdiğim yemeği yiyecektim.

Shoto:P-Pardon.

Izuki'ye baktım.Gülümsüyordu.

İzuki:İlk defa sesini yüksek duyuyorum.

İzuki masaya yemeği koyduğunda yemeye başladık.Cidden güzel olmuştu.Yemek yerken çok konuşmadık.İkimizde açtık galiba.Yemeği yedikten sonra tam masadan kalkacakken elim kaydı ve masa'nın üstündeki örtüyü çektim.Çekmemle üstünde ki herşey yere düşüp kırılmıştı.Ayrıca masadaki yemekler üstüme dökülmüştü.Izuki yanıma geldi.

Shoto:Üzg-

Izuki:İyi misin.Bir yerin yaralanmadı değil mi.

Şaşırdım sesi hiç kızgın değil gibiydi.Nasıl olurda sinirlenmezdi ki.

Shoto:İyiyim ve üzgünüm.Burayı toparlayacağım.

İzuki:Sorun değil.Normal bir şey bu.

İzuki yerdeki camları toplarken bende halıda leke kalmasın diye temizlik malzemesi aramaya başladım.Bir tane bez ve ilk bulduğum deterjanı aldım.Yeri silmeye başladığımda İzuki camları çöpe atmış bana yardıma geliyordu.

İzuki:Shoto dur.

Panikle durdum.Yine mi yanlış bir şey yapmıştım.

Shoto:N-Ne oldu.

İzuki yanımda ki şişeye baktı.

Izuki:Bu klorak.Kumaşların rengini açar.

Temizlediğim yere baktım.Kırmızı halının ortasında pempe bir leke vardi artık.

Shoto:Özür dilerim bilmiyordum.Yine batırdım.

İzuki:Hayır sorun değil.Sadece şişede ne yazdığına dikkat etmedin.

İzuki'nin gerçekten kızgın olmamasına inanamıyordum.Sadece bir kaç dakika da onca şeyi mahvetmiştim.

İzuki:Sen duş al.Ben buraları toparlarım.

Ancak o an saçlarım ve kıyafetlerimdeki soba'yı fark ettim.Ben İzuki'nin karşısında böyle mi duruyordum.

Shoto:Benim hakkımda ne düşünüyordur acaba.Aptal? Sakar? İşe yaramaz?

İzuki:Bence havalısın.

Shoto:Ha?

İzuki:Senin aptal sakar yada işe yaramaz olduğunu düşünmüyorum.

Bir dakika.Ben sesli mi konuşyordum.Yanaklarımın alev gibi olduğunu hissettim.Hızlıca kalktım.

Shoto:D-Duşa giriyorum.

İzuki:Tamam.

Resmen koşarak banyoya gittim.Girdiğim an kapıyı kilitledim.Soyundum ve suyu açarak altına girdim.Istemesem de bakışlarımı alttarafıma çevirdim ve fısıldadım.

Shoto:İzuki beni ne kadar zor durumda bıraktığını bir bilsen.

Elimi alt tarafıma götürdüm ve çekmeye başladım.Ses çıkarmamaya çalışırken kafamda İzuki'nin görüntüsü vardı.Bana bakıp havalısın demesi bile sertleşmeme yeterdi.

Shoto:Ahh İzuki.

En sonunda boşaldım ve duşumu alarak çıktım.Odaya gidip giyindim.O sırada kapı çaldı.

İzuki:Shoto girebilirmiyim.

Shoto:Tabi.

İzuki içeri girdi.

İzuki:Momo geldi.Seninle özel bir şey konuşmak istiyormuş.

Shoto:Tamam buraya gelmesini söyleyebilirmisin.

İzuki:Tabii.

Izuki gittikten bir kaç dakika sonra Momo geldi.

Şimdi şey düşünüyom.Bu Momo'ya nasıl bir piçlik yaptırsam.

3 AY EV ARKADAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin