Sabah uyandım. Içtiğim iksir sayesinde güzel bir uyku çekmiştim. Ama uyandıktan 1 dakika sonra aklıma her şey geldi ve morelim yine altüst oldu. Yanımda kimse yoktu. Sanırım herkes okulun son günü olduğu için büyük salonda toplanmıştı. Madamı ikna ettim ve üstümü giyinip büyük salona gittim. Yüzüm çok solgundu ve hiç halim yoktu. Girdiğmi görünce pansy yanıma koşuo oturmama yardım etti. Sonra dumbldore konuşmaya başladı.
Dumbldore- Heoinize merhaba. Bir dönemi daha geride bıraktık. Bu sene okulumuzda geçen saldırıdan dolayı sınavlara girmediniz. Ama bu her sene olacağı anlamına gelmiyor. Her neyse. Sizlere açıklamam gereken bir kaç şey var. Öncelikle sırlar odasında gerçekleştidikleri başarıdan doları Harry Potter, Ron Weasley,Pansy Parkinson,Ginny Weasley ve Slone Greyos'a teşekkür ederim. 2. Mesele ise sninde sonunda öğrneceğiniz birşey. Slone Greyos hakkında. Bunu sizlere açıklamak zorundayım. Ama arkadaşınızın sırlar odasına gösterdiği başarıyı unutmamalısınız Slone-
Dumbldore benim voldemortun kızı olduğumu açıklayacaktı. Ama nasıl herkese söylerdi. Gözümden düşen damlalara aldırmadan sesimin titremesine aldırmadan yerimden hızla kalktım ve ağlamaklı sesimle bağrarak konuştum
Slone- Dumbldore bunu yaoamazssın
Dumbldore- Slone bilmeleri gerek
Slone- Hayır gerekmez herkes bende nefret edecek ne olur yapma dumbldore lütfen
Dumbldore- Slone...
Draco ve Pansy beni yerime oturtmaya çalışıyordu. Bütün öğrencilerse bana bakıyordu. Ne gerke vardıki söylemsine. Sonra dumbldore devam etti.
Dumbldore- Slone Riddle. Slone Lord voldemortun kızı. Lord voldemort slone'non babası.
Salondaki herkes ne diye bağırdı. Bense deli gibi ağlıyordum. Sonra dumbldore'a bağırmaya başladım.
Slone- Ne o benim babam nede ben onun kızıyım. Mutlu oldunmu dumbldore?herkes öğrendi. Herkes bende nefret ediyor şimdi.
Arkama bile bakmadan dışarı çıktım. Peşimden draco ve pansy'de koştu. Pansy yanıma gelerek bana sıkı sıkı sarıldı.bende ona sıkı sıkı sarıldım. Böyle bir dosta sahip olduğum için çok şanslıydım. Sonra draconun gözlerinin içine baktım.gözleri bana hüzünle bakıyordu. Sonra pansden ayrılıp dracoya sımsıkı sarıldım arkadan ron hermione ve harry geldi.
Slone-Benden ne kadar nefret ettiğinizi söylemek için gekdiyseniz ne olur söylemeyin. Şuan hiç iyi değilim.
Hermione- Slone...
Slone- Hemione ne olur ne olur bana bunu yapmayın. B-bu benim seçimim değildi.
Sonra hermione bana sıkı sıkı sarıldı. Buna şaşırsamda bende ona sımsıkı sarıldım ardından ron ve harry'e döndüm
Slone- Siz?
Ron- Bu senin seçimin değil slone senin kalbinin iyilikle dolu olduğunu biliyoruz. Kendini suçlama
Sonra rona sarıldım. Böyle dostalrım olduğu için çok şanslıydım. Ama harry çok sessizdi. Bende ona bakamıyordum. Onun ailesini benim babam öldürmüştü. Sonra sessiliği harry bozdu
Harry- Slone senden nefret etmiyorum. Edememde yani onun kızı olmayı sen seçmedin. Senin hiç bir suçun yok. Senin kalbinin içinde sadece iylik var. Ben bunu biliyorum. Ama lütfen bana kızma. Sadece yanlız kalmaya ihtiyacım var. Sadece düşünmem gerek. Bana kızma beni anla. Voldeomrt benim ailemi öldürdü. Onun kızıyla konuşmak bana acı veriyo. O yüzden senin benim en yakın arkadaşım olduğunu bil. Ama kendimi toparlayana kadar konuşmasak daha iyi.
Harry söylediklerinden sonra uzaklaştı. Bense ağlayarak arkasından bakıyordum. En azından yanımda hermione ron pansy vardı hatta draco bile. Ağlarken huzur verici kollar tuttu beni ve odama çıkarttı.
Draco-Potter seni anlayacaktır. Ağlama bu kadar.
Slone-Elimde değilki. Suçlu olmadığım bir şeyden dolayı en yakın arkadaşlarımdan birini kaybettim
Draco- Üzülme
Slone- Sen nwden bu kadar ilgileniyorsun benimle?
Bu sorduğum sorudan sonra içimden kendime küfretmeyi ihmal etmedim.
Draco- B-ben...
Parmağımı draconun ağzına koyarak susmasını sağladım
Slone- Seni seviyorum draco
Draco- Bende slone bende seni seviyorum...
Sonra draconun dudaklarıma yapışmasıyla öpüşmeye başladık. Nazik ve canımı yakmayacak şekilde öpüyordu beni. Sanırım tek huzur kaynağım oydu. 20 saniyenin sonunda ayrıldık ve onun goğsünde uyuya kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter- Slone Riddle Ve Draco Malfoy
FanfictionFlash beack: -Ne kadar tatlı değilmi -Babasına çekmiş... Sahne değişir: -kızımı bırak ne olursun kızımı bırak... - ne yaoacağımı sana sormayacağım aptal kadın... Curico -ahhhhh Flash beack son....