Hogwarst'a girdik. Yüce Masada profösörler oturuyordu. Hepsi endişeli görünüyordu. Ardından 1. Sınıfların seçmeleri yapılmaya başlandı.
McGanogglal- Dennis Crevey
S.Şapka- Gryfindoor
McG- Parvati Dessily
S. Şapka- Slytherin
Bu şekilde seçimler bitti. Sonra dumbldore ayağa kalkıp konuşmaya başladı.
Dumbıl- Hepiniz Hogwarst'ta geçireceğiniz yeni bir döneme hoşgeldiniz. Bu sene aramıza katılan 2 yeni öğretmeni sizlere tanıtmak istiyorum. Öncelikle yeni ksks profösörü Remus Lupin(salondan büyük bir alkış kopar.). 2. Profösör hepinizin yakından tanıdığı bir isim. Yeni sihirli yaratıkların bakımı dersi profösörünüz Rubeus Hagrid.(salondan büyük bir alkış kopar) Şimdi sizlere okulumuzda gerçekleşen yeniliklerden bahsedicem. Bu sene okulumuz azkaban ruk emicilerine ev sahipliği yapacak. (salondan aaaa ufff sesleri yükselir) evet...evet malesef bakanlık sirius black kaçtığı için okula bunu yapıyor. Size söyleyeceğim ruh emicilerden uzak durun. Onları kılık değiştirerek veya görünmezlik pelerinleri ile kandıramazssınız. Içinizdeki en karanlık anıları hissederler. En karanlık anlarınızda.....ışığı açmayı sakın unutmayın.... YUMULUN!!
Herkes yemeye başladı. Okul Slone'den hala uzak duruyordu. Harry ise önceki gibi değildi. Onunla komuşuyordu sadece samimi değillerdi. Ardından yemekler bitti ve ortak salona yürümeye başladılar. S.O.S'unna geldiklerinde her zamanki yerlerine geçtiler ve konuşmaya başladılar.
Blaise-Okuldakiler neden hala Slone ile konuşmuyor ona korkarak bakıyor anlamıyorum. Ne olmuş yani ismi lazım değilin kızıysa. Az önce hufflepuff'tan bir 2. Sınıf gelmiş bana slone'nin tehlikeli olup olmadığını soruyor.
Pansy- BLASİE
Draco- Blasie sus istersen
Slone-Olsun blasie bana siz yetersiniz.
Blasie- Tabikii yeteriz. Potter seninle barıştımı?
Slone- Samimi değil sadece ama konuşuyor.
Pansy- Ay potter'ı boşver ne olmuşki onun kızıysan. Senin suçun değilki
Draco-Hadi şu konuyu kapatalım. Yazın neler yaptınız?
Pansy- Ben ailemle fransaya tatile gittim. Bir büyücü kasabasına. Çook güzeldi.
Blasie- Bende bir yaz aşkı yapt-
Pansy- BLASİE!!!
Blasie- Peki...pekii öyle oturdum işte
Slone- Benimde tatilim güzeldi. Sonuna gelene kadar işte
Draco-Slone kendini üzme şimdi böyle.
Slone- Olsun neyse. Pansy ve Blasie aranız nasıl?
Blasie-Nasıl olmalı?
Pansy- Gördüğün gibi hödükten başka birşey değil slone.
Slone- Gerçekten öyle blasie
Draco- Hadi odalara çıkalım.
Slone- Benimde uykum geldi. Çıkalım.
Herkes odalarina dağıldı. Slone'de üstünü değiştirip yatağına yattı.
Rüya;
:kurtarın beni ne olur. Dayanamıyorum artık... Yeter..
:Sus artık sus. Ne kadar işe yarayacağının farkında değilsin.
: Ne olur bırak gideyim. Kızımız için.
: O senin değil benim kızım. O gün onu kaçırmaya kalkarak kızını kaybettin sen. Senin sayende kızıma kavuşucağım.
: Hayır tom ne olur ona birşey yapma. Lütfen.
: bu kadar yeter. Hey sen sustur şunu(bir ölüm yiyene der)
Ö.Y- Curucio
:ahhhhhhhğğhhh
Rüya biter
Slone birden uyanıp tekrar ağlamaya başlar...
Draco- Slone ne oldu
Slone- y-yok birşey uyu sen
Draco- Slone ne olduğunu söyle
Slone-UYU DEDİM BİRŞEY YOK
Draco- Bana bağırma
Slone- Bağırmıyorum.
Draco- Yine rüyamı gördün?
Slone- bir kadın. Beni kurtarın diye bağarıyordyu. Tom yani sanırım voldemort. Onunla konuşuyordu. Kadın kızımız falan dedi. Yüzünü göremedim ama sanırım annemdi. Sonra s-onra bir ölüm yiyyen anneme curucio laneti attı. Draco bu sadece bir rüyamı?
Draco- Tabikii sadece bir rüya Slone. Hadi yanımda yat bu gece.
Draconun yatağına yattım. Beni kollarıyla sarıp anlını anlımın üstüne koydu. Elleriyle saçlarımı kavrayıp okşamaya başladı. Bende onun kokusunu içime çekebildiğim kadar çekiyordum. Ardından draco'ya fısıldadım. " Seni her şeyden herkesten çok seviyorum Draco Lucius Malfoy" oda bana fısıldadı " Bende seni herkesten her şeyden çok seviyorum Slone Riddle" birbirimize sarılıp uyuduk....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter- Slone Riddle Ve Draco Malfoy
FanfictionFlash beack: -Ne kadar tatlı değilmi -Babasına çekmiş... Sahne değişir: -kızımı bırak ne olursun kızımı bırak... - ne yaoacağımı sana sormayacağım aptal kadın... Curico -ahhhhh Flash beack son....