Hey dit boek word hopelijk leuk want over dit boek heb ik gewoon gedroomt best weird.
Flashback:
Pov: Micheal!de jongens en ik lopen over het strand een beetje aan het praten over onze band hoe we beter kunnen worden (dit is 2012)
Pov: Sterre
Ik loop met me 'gezin' naar schiphol. Ik zou me even voor stellen ik ben Sterre 16jaar ja ik ben 16 jaar ik ga op vakantie met me vader en broers nou ja stief vader en stief broers mijn echte vader is overleden door een auto ongeluk en mijn moeder is toen hertrouwd maar ja ik mocht mijn moeder ook niet zo erg want ze was altijd streng stom en schold me uit toen kreeg ze kanker en kon niet meer beter worden. Maar goed we gaan op vakantie in australie in sydney daar heb ik best veel zin in maar eigenlijk ook niet vanwege mijn stief vader en broers ik heb echt overal blauwe plekken en ik ga niet eens naar school dus ik heb geen vrienden wat ik haat ik heb een slecht leven maar ik ga proberen om morgen weg te lopen zodat ik van hun af ben.
Avond:
We zijn aangekomen in het vakantie huisje aan zee wat echt een mooi uitzicht. ( als je niet tegen dit vies stukje kan dan moet je ff door lezen en overslaan todat ik zeg dat het klaar is) ik lig op bed te lezen in een tijdschrift en ja het is een One Direction & 5 seconds of summer special wat super is want ik ben ik ben een big fan. Todat mijn broer binnen komt en aan me gaat zitten ik strippel tegen masr dan slaat hij keihardmet een bitchklep tegen mijn wang ik ben er wel aan gewend dus ik ben hard van buiten ik vertrouw zowat niemand maar ja hij wilt echt overal zitten aan mijn borsten mijn v.i.p. ingang hij doet echt alles wat ik niet fijn vind en dan gaat hij met zijn ding in me en stoot in me keihard ik schreeuw het uit van de pijn maar hij houd zijn hand voor mijn mond naeen tijdje is hij klaar en gaat weg het bed is helemaal bebloed. (Klaar!) Ik stap uit bed pak een bh en een onderbroek eneen skinny jeans een dunne trui zodsat al mijn blauwe plekken bedekt zijn ik doe mijn beanie op en pak mijn schoenen plus een paar sokken maar die doe ik nog niet aan want ik ben van plan om weg te lopen ik heb een balkon dus ik loop naar het balkon en gooi mijn schoenen nasr beneden. En klim over het balkon ik probeer de regenpijp vast te pakken en het lukt ik klim nar beneden en gelukkig sta ik beneden ik kijk nog even naar binnen en shit mijn stiefvader ziet me ik pak snel mijn schoenen en ren weg mijn vader en broers zitten achter me aan gelukkig heb ik een betere conditie omdat ik 5 jaar op voetbal zat en dat mis ik wel maar ja ik ren weg en ga snel achter een huisje zitten en doe mijn sokken en schoenen aan ook al is het zomer en super warm dus ik zweet me kapot en shit ze zien me ik ren weer weg gelukkig gaat het nu Gemakkelijker ik zie de weg en kijk eerst goed uit en ren dan de weg over oh ja ik was het bijna vergeten ik had me tas ook om haha maar ik ren verder ik ga het bos in en zie gelukkig niemand. Ik ren en zie weer een weg en een huis ik ga tegen een boom zitten en stort helemaal in ik begin te huilen na een tijdje ben ik klaar en pak me tas. Ik trek er een boterham en een flesje water er uit ik eet me boterham op en drink het flesje water half leeg. opeens word alles zwart.
Pov: Micheal .
De jongens en ik lopen naar huis maar ik merk een meisje op die in slaap is gevallen bij een boom ik stoot Ashton aan "hey wat is er?" Zegt Ashton Zie je dat meisje daar bij de boom slapen?" Zeg ik "ja omg misschien moeten we naar haar kijken of ze slaapt?" zegt Ashton we stoten ook Luke en Calum aan en ze merken het ook op en we lopen naar haar toe maar ze is niet aan het slapen maar is flauwgevallen Ashton pakt haar op en we lopen naar binnencwe leggen haar op de bank.
JE LEEST
Michael Clifford is my best friend!!!!
Fanfictionhet gaat over een meisje Sterre op haar 16ste gaat ze met haar stief vader en stief broers naar Australië de rest hoor je in het boek. xxx