hoofdstuk 5

41 2 12
                                    

Ik leg zometeen uit waarom ik labg niet meer geupdate heb.

Pov: Michael.
'Mag ik je een knuffel geven want dat heb je volgens mij nodig' zeg ik ze knikt langzaam en ik trek haar in een knuffel ze begint te huilen ze heeft dit rcht nodig hoe kunnen ze dit haar aan doen ik kijk bezorgd naar se jongens die jet zelfde doen

Pov: Sterre

Als ik uit gehuild ben ga ik weer rechtoo zitten ' zullen we truth or dare doen?' Vraag ik aan ze 'jaaaa!!!' Roepen ze vrolijk 'met fles das leuk' zeg ik Ashton haalt de fles en we gaan allemaal oo de grond zitten. 'Wie begint er?' Vraag ik 'ikke''zegt calum 'truth or dare aan Lukey!' Roept Calum 'dare' zegt hij ' uhm pleeg een nep telefoontje met een fan' luke rolt met ze ogen hij pakt ze mobiel en typt iets in en zet hem op de luidspreker 'goede dag spreek ik hier met rosalie?' Zegt luke met een fake stem 'hallo ja daar spreekt u met wie bent u als ik vrsgen mag' zegt het meisje rosalie 'robert smit is de naam maar ik noet gaan doei' 'uhhh oke doei?' En luke hangt op 'oke truth or dare aan mikey' 'dare' zegt hij 'uhhhm ren door het huis met alleen je ondergoed en zegt dst je een unicorn bent en laat me hrt filmen en op youtube zetten' 'oke mompelt hij.
Pov: Calum(jij little unicorns!)
Je zier aan sterre.dat ze geniet en er niet meer aan denkt en dat doet me glimlachen michael heeft gedaan wat luke zei 'truth or dare aan Sterre' zegt Mikey 'dare' 'hoe badgirl!!! Maar goed probeer teminste vijf keer hoogte houden met een voetbal' 'oke kom maar op' we lopen naar de tuin en Mikey pakt de bal we moeten goed kijken hoeveeel ze doet ze gast beginnnen 1....2.....3.....4.....5.....6....7....8....9....10 wow wat is ze goed ik heb nog nooit zo n meisje gezien die zo goedbis uiteindelijk heeft ze 30 x hoog gehouden. Das zo knap ze is echt goed man.
'Aarde aan Calum!' Ik zie iemand voor me zwaaien en kom terug in de echte wereld 'ja?' Zeg ik 'truth or dare?' 'Truth' oke het klink heel watjes achtig maar ik doe altijd dare dus nu truth 'wat is je grootste blunder?' Vraagt Sterre 'uhm dat ik hey oma zei vroeger tegn een man' en ik voel me rood worden iedereen ligt in de deuk haha opeens hebben we het over blunders 'sterretje wat voor blunder heb jij in peto?' Vraag ik 'uhm ik liep is tegen een boom aan toen ik aan het sppen was en me vinger deed toen pijn' we lachen 'alle maloentjes het is 10 uur ik moet naar huis dan maar' zegt ze 'wachr kancje niet hier blijven?' Vraagt Luke 'uhh ja als jullie dst ook willen?' Zegt ze onzeker 'natuurlijk willen we dat alleen we hebben een probleem we hebben geen logeer bed of matras dus ik slaap wel opcde bank en jij incmijncbed' zegt Mikey 'nee ik slaap op de bank klaar uit punt uit!' Zegt ze 'je bent eigenwijs' zegt Mikey en dus we gingenvde bank in een lekeere bed maken voor sterre even later ging iedereen slapen.
3 uur snachts.....
Ik word wakker van gegil en stap meteen uitbed en zie dat de andere jongens ook in de gang staan we lopen naar beneden maar we zien niemand we lopen naar de woonkamer maar Sterre ligt er niet ik raak een beetje in paniek we hebben nu het hele huis doorzocht maar geen sterre....

Hey sorry little unicorns ik ben zo druk bezig met school wsr irri is enzo en ja vrijdag ben ik jarig dus envik mory allemaal dingencregelen en ikvheb een moeilijke tijd ik zit bij een therapeut namelijk wst ongelovelijk k*t is doei

Michael Clifford is my best friend!!!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu