pov. Michael.
Sterre is net weg gegaan ik heb niet eens gezegd hoe kun je. ik geloof Sterre ik weet dat ze niet liegt.
ik ken haar nog niet zo lang maar ik weet wel wanneer ze liegt. 'jongens hoe kunnen jullie dat zeggen ik weet wanneer Sterre liegt en deze keer liegt ze niet.' zeg ik. 'Michael ze liegt wel je kan het toch aan mijn oog zien?!' zegt Arzaylea boos. ik zucht en kijk wat op Sterre haar kanaal. Luke en Arzaylea zijn weg gegaan geen idee waarheen. ik zie dat ze een nieuwe video online heeft gezet. 'jongens dit moet je zien' zeg ik nadat ik het filmpje heb bekeken. ik sluit hem aan de tv en start het filmpje. 'ze heeft echt niet gelogen...' zegt Louis. 'Wat moeten we nou doen ik ben nu me bff kwijt' zeg ik en val naar achter op de bank. 'Volgens mij is dit het dicht bij zijnde hotel in de buurt hier dus ze kan niet ver zijn we kunnen haar gewoon zoeken?' stelt Harry voor. 'Ja dat gaan we doen!' ik sta op en kijk de jongens aan. 'Kom dan' zeg ik. we gaan naar het dichts bijzijnde hotel zonder arzaylea en luke. We lopen naar binnen en dit lijkt echt precies op zn zwerver seks hotel omfg ik loop snel naar de balie waar een hoer staat. "hey *kauwt kauwgom en speelt met haar* waarmee kan ik helpen" zegt ze met een te erge in kijk. ik vraag naar de kamer van sterre. "oh zij die slet kamer 333" zegt ze. Ik word boos maar Liam sleurt me al mee. We lopen naar kamer 333 en kloppen aan. "ah nee he niet weer zn pedo" hoor ik haar mompelen de deur word open gedaan en daar staat ze met een knuppel. "oh jullie zijn het maar" zucht ze en loopt de kamer weer in. We volgen haar. Gadverdamme overal zie je bloed en volgens mij sperma en muizen lopen. "wat moeten jullie" zegt ze nors. "we komen sorry zeggen het was dom van ons natuurlijk is het weer zn plannetje van arzaylea we mogen haar niet we hadden jou gewoon moeten geloven." zegt Ashton. "maar dat deden jullie niet" zegt ze bot. "omdat luke onze beste vriend is.. En het leek zo echt maar het was echt z'n plannetje van haar weer het spijt ons echt" zucht ik. "okay" zucht ze. "ga pls met ons mee terug?" zegt vraagt calum "okay Ik kom wel" zegt ze. Ze pakt al haar spullen en we gaan terug naar waar we waren. Als we zitten komen luke en arzaylea er weer aan. "wat doet zij hier?!" vraagt arzaylea boos. "nou kijk als het je nog niet is opgevallen ik zit gewoon hier" zegt sterre ik grinnik. "we trappen niet meer in je spelletjes arzaylea we hebben ze door" zeg ik. "luke!!" zegt ze boos. "hey het zijn mijn beste vrienden en als hun haar hier willen hebben deal ik er mee" zegt hij...Sorry voor dit kleine hoofdstuk...
JE LEEST
Michael Clifford is my best friend!!!!
Fanfictionhet gaat over een meisje Sterre op haar 16ste gaat ze met haar stief vader en stief broers naar Australië de rest hoor je in het boek. xxx