Hoofdstuk 8

14 1 0
                                    

Pov. Calum
Sterre komt naast me zitten met een zucht en hangt tegen me aan ze is zo knap en schattig... Fuck calum niet zo denken. Ze zit op haar mobiel op whatsapp te appen met luke ze maken echt de heletijd ruzie en iedereen word er gek van sinds kort heeft luke ook een vriendin genaamt Arzaylea sterre mag haar volkomen niet en arzaylea sterre niet.
Ik streel door sterres haar em glimlach omdat ze nu een spelletje speelt en ze kijkt zo geconcenteerd het xiet er schattig uit. Volgens mij vind hier iedereen sterre leuk zelfs de 1D boys nouja michael is sterres bff.

Pov. Sterre
Ik lig tegen calum aan en speel een spelletje ik verveel me echt dood en ik word echt gek van dat kind arzaylea door haar hebben luke en ik meer ruzie. (A/N ik mag arzaylea niet echt sorry maar niet dat ik haar dan ook meteen haat geef maar als luke gelukkig is ben ik dat ook okay dat wou ik zegfen sorry) net zoals de laatste keer ze zei tegen luke dat ik haar een varken noemde enzovoort en dat is helemaal niet waar z'n kut wijf michael komt binnen gelopen en gaat naast mij zitten ik leg me hoofd op calums benen en mijn benen over michaels benen (a/n snappen jullie dat? lol) ik zucht weer wanneer luke en dat kind hand in hand hier naar binnen komen ashton zit ondertussen hier ook. Luke kijkt boos naar mij en arzaylea doet alsof ze huilt en heeft een blauw oog? Okay dan. Luke komt voor me staan en arzaylea kijkt me heel even met een gemene grijns aan en dan doet ze weer alsof ze huilt. Luke wil beginnen met praten maar dan komen de 1D boys naar binnen. Ze zijn meteen stil als ze luke boos zien kijken. 'HOE KUN JE MIJN FUCKING VRIENDIN SLAAN?! DAT IS ZO LAAG VAN JE!!' schreeuwt luke naat me uit ik kijk hem geschokken en verbaast aan 'hoe the fuck kom je daar op?!' roep ik 'ZE HEEFT HET ME FUCKING VERTELD EN ZE HEEFT BEWIJS ZE HEEFT EEN FUCKING BLAUW OOG!' schreeuwt luke hij loopt rood aan 'ik heb dat fucking niet gedaan!' roep ik 'hoe kun je?' zegt iedereen 'wat? Jullie geloven hem?! Ze heefr gewoon fucking make up op gedaan zodat het lijkt alsof ze een blauw oog heeft!' roep ik. Ik loop naar mijn bunker en pak al mijn spullen en prop ze in me tas en ren de bus uit.
Ik begin te huilen en ren naar het eerste hotel wat ik zie het is een stom hotel het is smerig en niet netjes het is ook neit echt een goed hotwl ofzo maar ik kan het teminste betalen ik. Ik heb een kamer afgehuurd en loop erin het is smerig er ligt overal wit spul en bloed enzovoort ik ga beginnen met een nieuwe vlog ik ben sinds kort begonnen met vloggen. Ik start me camera op en begin te filmen 'heey mensen vandaag weer een nieuwe vlog je kan zien dat ik in een kut hotel zit maar ik kan dit teminste betalen er ligt overal bloed en witspul ik wil niet weten wat hier is gebeurt' ik laat ze de kamer zien ' de reden waarom ik hier ben haat me please niet maar ik heb altijd ruzie met luke enzo en door zijn nieuwe vriendin arzaylea hebben we nog ergere ruzie vandaag kwam luke en arzaylea hand in hand binnen in de tour bus waar iedereen zat echt iedereen arzaylea ging nep huilen en luke keek woedend naar mij toen begon arzaylea gemeen te grijnzen heel even naar mij en toen weer nep huilen lukw zei zo van ik weet niet precies hoe maar goed zovan: hoe kun je mijn fucking vriendin slaan?! Dat is zo laag van je! ik wist niet wat me overkwam ik vecht misschien wel vaak maar ik meen het ik heb dat echt niet gedaan toen zei iedereen ook nog is: hoe kun je?! Ze kozen voor luke en arzaylea toen ben ik weg gegaan en nu zit ik hier' zeg ik en upload de video meteen op mijn youtube kanaal ik krijg meteen heel veel reacties van fans dat ik me niet aanmoet stellen en zo iets niet meer moet doen. En andere fans die me wel weer geloven dat ik de juiste beslissing maakte en dat arzaylea op moet rotten en dat ze mij en luke shippen zo van #suke #lerre #lurre enzovoort.

Heey dit was weer een stukje pls zeg ff een leukere shipname als je die weet. Xxx sterre

Michael Clifford is my best friend!!!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu