Wyprowadziliśmy wszystkich strażników na zewnątrz, szybko zmierzając do wejścia ,gdzie Romanoff próbowała ominąć system komputerowy przy drzwiach .Trzymałam karabin w górze ,szukając jakiegokolwiek ruchu ,kilka sekund później drzwi się otworzyły .Weszłam pierwsza z gotowym pistoletem i skręciłam na pierwszym zakręcie.
Pusty .
Rozdzieliśmy się raz jeszcze ,kiedy korytarz otworzył się na duże pomieszczenie ,które było magazynem z metalowymi korytarzami ,w których znajdowały się kontenery typu wojskowego.
-Miejsce wygląda na puste-powiedział obok mnie Bucky.
-Tak -powiedziałam ,nie opuszczając broni .Zaczęliśmy przemierzać wyspę przez przejście, upewniając się ,ze jest puste.
Szliśmy dalej przez słabo oświetlony pokój .Zbliżałam się do końca korytarza jedenastego ,gdzie około 15 mężczyzn ścigało się z własną bronią .Strzeliłam szybko ,celując w ich kolana ,czyniąc je bezużytecznymi ,gdy krzyknęli z bólu.
Jeden z nich wytrącił mi karabin z rąk i usłyszałam ,jak stuknął o podłogę kilka sekund przed tym ,jak uderzył pistoletem w moją prawą skroń .Poczułam ,jak wepchnął mnie w metalowe pręty przejścia. Szybko się opamiętałam ,kopnąć mężczyznę w brzuch .Kopnęłam jego głowę ,kiedy mnie puścił i pochyliłam się z bólu .Spojrzałam na Bucky'ego ,który zaczął walczyć ,z łatwością usuwając ich metalowym ramieniem .Zaatakowało mnie jeszcze dwóch strażników ,więc z łatwością zablokowałam i uniknęłam ich trafień ,wyjęłam broń z prawej kabury i wykończyłam dwoma strzałami .Odwróciłam się ,by spojrzeć na Bucky'ego ,który teraz szedł w moim kierunku.
Uniosłam broń w Barnesa ,obserwując szok ,strach i zmieszanie na jego twarzy ,gdy wpatrywał się w lufę mojej broni .Bez wahania pociągnęłam za spust.
Odwrócił się ,słysząc dźwięk ciała uderzającego o podłogę za jego plecami.
-Nigdy więcej tego nie rób -powiedział.
-Co ?Nie ufasz mi ?-uśmiechnęłam się .
-Znam cię tylko jeden dzień -mówił .Nawet w słabym świetle wciąż widziałam ,ze próbował walczyć z uśmiechem .Włożyłam broń z powrotem do kabury i podniosłam karabin .Kontynuowaliśmy ,dopóki nie upewniliśmy się ,ze pokój jest czysty.
Szliśmy dalej korytarzem ,gdy głośna eksplozja wstrząsnęła obiektem .
Bucky przyszpilił mnie do ściany ,chroniąc mnie przed spadającymi odłamkami .Spróbowałam się rozejrzeć ,kiedy drgawki ustały ,jedyne co widziałam ,to Barnes .To on upuścił broń ,prawą ręką opartą o ścianę ,do której mnie przyszpilił ,a jego metalowe ramię chroniło moją głowę Podniosłam ręce ,aby osłonić siebie ,które teraz trzymały się jego piersi .Nie zdawałam sobie sprawy ,jak wysoki był wcześniej ,moja głowa tuż pod jego brodę. Powoli podniosłam głowę ,żeby zobaczyć jego twarz.
-Wszystko w porządku ?-kiedy napotkał moje oczy ,powiedział ,-Krwawisz .-zmartwienie przemknęło przez jego twarz ,jego zimne metalowe palce lekko dotykały mojej prawej skroni .Zdezorientowana sięgnęłam ,żeby go dotknął ,i byłam zaskoczona ,widząc krew.
-Nawet tego nie czułam -powiedziałam ,patrząc na krew na mojej dłoni ,zanim jeszcze raz spojrzałam mu w oczy ,obserwował mnie ,jakby bał się ,ze rozpadnę się na jego oczach .
-Nie mi nie jest ,naprawdę ,,-zaczęłam mówić.
-Czy jesteście cali ?-Nat przerwała mi.
-Tak ,wszystko w porządku -Bucky odpowiedział przez słuchawkę ,odsuwając się ode mnie. Zagryzłam wargę ,kiedy odwrócił się do mnie plecami i zaczął szukać broni .Zauważyłam kolbę wystającą spod jednego z paneli sufitowych .Kopnęłam go i wyciągnęłam broń.
To była cicha jazda do domu samolotem ,zawiedliśmy .Eksplozja wyrwała serce komputera obsługującego bazę ,wszystkie utracone informacje ,poza nasz zasięg . Siedziałam obok Bucky'ego w odrzutowcu ,patrząc na Romanoff i Rogersa po drugiej stronie samolotu, którzy wyglądali dokładnie tak samo ,jak wtedy ,gdy opuszczali wieżę. Spojrzałam na siebie ,ja i Bucky byliśmy pokryci pyłem po eksplozji ,mogłam sobie tylko wyobrazić ,jak wyglądałam moja twarz z zaschniętą krwią.
Dotarliśmy do wieży i poszliśmy prosto do głównej sali .Coulson i Stark siedzieli przy blacie.
-Jak poszło ?-zapytał radośnie Tony ,kiedy weszliśmy .Nikt nie powiedział do niego ani słowa ,kiedy patrzyliśmy na niego chłodno. Steve zignorował go ,przechodząc obok niego ,aby porozmawiać z Coulsonem .Podeszłam do stolika do kawy ,odłożyłam broń z brzękiem i opadłam na białą kanapę .Bucky poszedł za mną i zrobił to samo.
-Hej ,nie powiedziałem ci ,żebyś ,,,-zaczął mówić Tony .Utrzymywałam z nim kontakt wzrokowy ,gdy podniosłam stopy na stoliku do kawy .Usłyszałam ,ze Bucky zachichotał obok mnie i również położył prawą stopę na stole.
Zaczęłam zdejmować kabury z nóg i rzucić je na stół .Po chwili wysłuchiwania ,jak kłócą się o to ,co poszło nie tak i co można było zrobić ,jeden po drugim wymówiliśmy się ,by iść spać.
-Cóż ,jestem zmęczona ,idę -powiedziałam wstając i zabierając swoje rzeczy -Dobranoc -powiedziałam głośno .
-Dobranoc -usłyszałam odpowiedź Steva i Barnesa.
Spojrzałam na swoją ranę w lustrze ,wyglądała gorzej niż była ,zaschnięta krew spływała mi po twarzy i włosy się do niej przykleiły .Wzięłam ciepły prysznic ,włożyłam szorty od piżamy i koszulę i położyłam się do łóżka.
Budziłam się w środku nocy bez powodu ,rzucałam się i obracałam przez coś ,co wydawało mi się godzinami ,ale nie mogłam ponownie zasnąć .Wstałam ,decydując się pójść do kuchni po coś do picia .Poszłam korytarzem i pchnęłam drewniane drzwi .Zapaliłam światło w kuchni ,które słabo oświetliło pokój ,po czym wyjęłam szklankę z szafki i zaskoczył mnie cichy okrzyk strachu.
Odstawiłam szklankę ,szukając winowajcy ,tylko po to ,by znaleźć Barnesa śpiącego na kanapie .Wzdrygnął się przez sen ,najwyraźniej mając koszmar .mój strach zniknął ,gdy do niego podeszłam .
-Bucky ?-mówiłam cicho ,on się nie obudził .
-Bucky -powiedziałam ponownie lekko potrząsając jego prawą ręką nadal nic.
-Bucky -powtórzyłam trochę głośnej ,zrobił to .Obudził się zaniepokojony .Jego metalowe palce wokół mojej szyi ,popychając mnie na podłogę .Jego ciało leżało na moim ,uniemożliwiając mi uwolnienie .Desperacko próbowałam wyrwać mu uścisku .Ale jak mogłam obezwładnić jego metalowe ramię?
Nie mogłam oddychać ,patrząc w jego zimne oczy ,w oczy Zimowego Żołnierza.
CZYTASZ
Bucky Barnes
ActionPracowałam dla Tarcy ,dopóki nie została zniszczona przez Hydrę . Ponownie zostałam zwerbowana przez Coulsona do pokonania Hydry .Wtedy go poznałam Zimowego Żołnierza