*8*

633 58 13
                                    

,,Dnešní čerstvé zprávy z místní nemocnice... Dnes zemřel známý youtuber Matyáš Tomka, vystupující jako MaTTem... Tisíce jeho fanoušků truchlý nad ztrátou jejich idola.. " do očí se mi nahrnuly slzy. Televizi jsem hned vypl a chytl se za hlavu.

,,Co mám teď dělat??... Teď už to každý ví.. Teď jsem pro všechny mrtvý člo-"

,,Ukludni sa! Môžeme dokázať, že si nažive a všetko vyvrátiť!"

,,Jak?? Že natočíme video, kde všechno řekneme, co se vlastně stalo??"

,,Nie, ale môžeme ísť do nemocnice a dokázať im to"

,,To by mohlo vyjít Maty.. " oba se na mě podívali

,,Dobře, ale mam z toho divný pocit..."

Divný pocit.. Velký divný pocit.. Ale proč?.. Copak je na tom něco špatného?.. Možná jo... Ale možná taky ne..

Vstali jsme a šli si nazout boty. Vyšli jsme ven a vyrazili k nemocnici, ale ja se cítil nesvůj.

Vešli jsme do nemocnice, kde natáčela televize. Sam šel hned hledat někoho, kdo tomu tady šéfuje a začal s nim mluvit. S Dominikem jsme byly hned za ním a poslouchali ho, ale jak jsme se k nim přibližovali, byl jsem z ničeho nic nervózní.

,,Haló, môžem s vami hovo-"

,,Hej! Odveďte ty dva kluky, tady se natáčí sakra!"

,,Nie, počkajte! Chceme vám dokázať, že Matyáš Tomka je žije! Ja a môj kamarát sme ho sem priviedli, aby sme ľuďom povedali, že nie je mŕtvy."

,,Tak ho sem doveďte a my to řeknem"

"Však je hneď vedľa nás!"

,,Hele chlapče, nevim co jste měli za matroš, ale vedle tebe vidím jen černovlasé koště, takže se chyťte za ruku a vypadněte!! "

Co?... On mě nevidí?..

,, Vy ho snad nevidíte?? Tady stojí dvoumetrový kluk a vy říkáte, že ho nevidíte?! " zařval na něj Domča a ten týpek ho chytl za triko.

,, Tak hele ty koště.. Buď teď hned odejdete sami nebo vás odtud vyhodíme"

Nikdo na ně nebude řvát...

,,Hele laskavě se uklidněte jasný?! Já tady stojím, živější než kdy předtím! Tak co máte sakra za problém?! " spustil jsem na něj ale on nijak nereagoval.

,, Můžete mi odpovědět?!" zase nic.

,,Jděte okamžitě ven. "

,, Veď tady rozpráva s vami!"

,, Sakra vyveďte ty kluky!" řekl a odešel od nás. Ke klukům se rozběhli dva svalnatý chlapy a vyvedli je ven,zatímco mě vynechali a ja tam stál jak debil.

Co se to sakra děje?.... To jsem pro všechny neviditelný??... To mě nikdo nevidí ani neslyší??...

Já tě taky miloval! (DejTTem)Kde žijí příběhy. Začni objevovat