#4

82 9 3
                                    

#Bölüm Şarkısı

Henriette,sabah yatağında uzanırken hala geçen gece tartıştığı kocasını düşünüyordu.''Louis..'' diye mırıldandı.

Acaba o da şuan beni düşünüyor mudur?diye sordu kendi kendine.Daha sonra yataktan ağır ağır kalktı ve yüzünü yıkamak için yatağın ayak ucundaki geniş kaseye yöneldi.

Yüzüne buz gibi suyu çarptıktan sonra havluyla kuruladı.Ardından hizmetindeki iki genç kız olan Tamsin ve Diane kapıyı çalarak içeri girdi ve yatağını toplayarak giyinmesine yardım ettiler.

Dün gece ağlamaktan gözlerim şişmiş ve kızarmıştı.Tamsin'den Louis hakkında bir kaç bilgi edindim.

Dün akşam saraydan çıkmış ve hiç geri gelmemiş.Aklınca bana ders vermeye kalkmış diye geçirdim içimden ondan özür dilememi filan bekliyor ama boşuna bekliyor.

Kıza tam teşekkür edicekken kızın boynundaki Louis'in çalışma odasında bana özel yaptığı kolyeyi gördüm.Louis'in mücehverlerle arası iyiydi ve uğraşmayıda seviyordu.Ama bu kadarıda fazla onu beni kışkırtmak için bir hizmetçiye vermek.

Aptal! diye çıkıştım kıza, kız neye uğradığını anlamadan yüzüme bakıyordu.

Çık dışarı gözüm görmesin seni! derken kızın kolundan tutup dışarı sürükledim.Odaya geri döndüğümde diğer hizmetçi Diane bana neden böyle bişey yaptığım ile ilgili birşey sorduğunda cevap vermedim.

Diane benim konuşmayacağımı anladığında camdan dışarı doğru baktı ve Sanırım artık kavga etmeyeceksiniz diye masum masum söylediğinde Ne diyorsun sen dedim hala kızgındım ve sesim gür çıkmıştı.

''Gördüklerim gerçekmi bilmiyorum ama sanırım majesteleri size yeni kıyafetler almış.'' dedi ve penceredeki yüzünü bana doğru çevirdi.

Henriette koşar adımlarla aşağıya indi.Louis elinde bir elbise ile duruyordu tam ona doğru gidecektim ki Lady Tamsin belirdi.

Louis ile bir kaç şey konuştular ve sarıldılar.

Şaşkınlığım beni ele geçirmişti,bu düşündüğüm şey olamazdı değilmi?

Bu ihanete nasıl dayanırım ben onu hala severken üstelik,bu kıskandırma amaçlı bile olsa ben buna katlanamazdım.Sonumuzun ebeveynleriminki gibi olması beni kasvete ve acıya boğmuştu.Umutsuzca içeri geri dönmek için arkasını döndü ve onunla yüz yüze geldi.

Joshua,keskin yeşil gözlerle ona bakıyordu ve adeta ruhunu delip geçiyordu.Suratı öyle yakışıklıydı ki.Henriette bakışlarını kaçırdı ve bir adım geri gitti.Joshua alttan alttan gülümseyerek ona bakıyordu.''Burada ne arıyorsunuz Kraliçem''

Henriette o gördüklerinden sonra soğukkanlı olamazdı,sinirlendiğinde hemen gözleri dolduğu için göz yaşlarını tutamadı ve Joshua onu böyle görmesin diye yüzünü gizledi ve onu ittirerek saraya doğru koşar adımlarla içeri girdi.

Odasına girdiğinde kapıyı sertçe kapatıp yere yığıldı ve hüngür hüngür ağladı.Gözümün önünde bütün sarayın önünde onurumu gururumu kırdı.Bunu nasıl yapar. Ben bir asilzadeyim?!

Bunu bize,bebeğimize nasıl yapar?!

Hamile olduğunu bu sabah öğrenmişti,giyinmeye çalışırken ilk denediği elbise olmamıştı ve Diane sayesinde elbise biraz genişledi.Anca öyle olmuştu.Henriette bunun hamilelik belirtileri olabileceğinden şüphelendi,Louis'in yanına koşarcasına gittiğinde ona mutlu haberi verecekti ki..

Yerde debelenirken odaya Lady Diane giriverdi ve elindeki yatak örtülerini bırakıp Henriette'in yanına koştu.Kraliçe,Lady Diane'nin geldiğinden habersiz ağlıyordu ve bütün koridor ağlama sesiyle yankılanıyordu.

Birden kraliçenin hıçkırıkları kesildi ve kafasını kaldırıp yanındaki Diane'e doğru baktı ve ''Ben çirkinmiyim?'' der kaşlarını çatarak hizmetçi genç kız sakinliğini koruyarak Majesteleri ben- demeye kalmadan Kraliçe hizmetçinin sözünü kesti ve Bana çabuk Joshua'yı çağır diye emretti.Lady Diane sözünü ikiletmeden odadan ayrıldı ve bodrum katına doğru ilerledi.

 Henriette odanın kapısını kapattı ve odada bir o yana doğru bir bu yana doğru yürüyordu ve söyleniyordu.

'Kimseyle benim olanı paylaşmam,beni daha tanımadın Louis. Seni buna pişman edicem,demek benim yöntemimi kullanarak beni kışkırtıyorsun hmm. Oynayalım bakalı-m.'

Joshua kapıyı çalmadan içeri girdi ve ''Beni çağırmışsınız,Majesteleri.'' dediğinde benden bir cevap bekliyormuşcasına yüzüme baktı.''Kapıyı çalmadan girme,bir dahakine!'' Neyse senden bişey istiyorum,Joshua.

Bu gece yine gelmicek galiba,Av evinede gitmeyeceği kesinleşti.Hizmetçilerimden biriyle zaman geçircek ve benimle birlikte kendi onurunuda kaybedicek.Bu dedikodunun duyulmaması için elimden geleni ardıma koymam.O kızı öldürmeni istiyorum senden öldürdüğünde sana ödülünün iki katını vericem.

Yeterki Lady Tamsin'i yok et! diye emrettim.

En az benim kadar şaşırmıştı,kelimeleri öyle hızlı söyledimki,sanki ona bir dost gibi değilde saraydaki uşaklar gibi davranıyordum.Durumum bir canavardan farksızdı.

Peki nasıl olucak,Majesteleri ?

Onu kralın çalışma odasından çıkar çıkmaz öldür,Kimsecikler görmesin.Sessiz ve hızlı olsun.Acı çekmesini istemiyorum zavallı kızın.Cesedinide ormana göm gerisini kurtlar halleder zaten.

KırmızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin